|
|
|
|
| HOPTO Touing Car Championship |
|
|
Elsõ mod: BMW M3 GTR
Hopto rFm Patch (másold be az "rFactor/rFm" mappába)
BMW M3 GTR Pályák
- A1 Ring [ 30 kör ]
- Jerez [ 26 kör ]
- Donington GP [ 29 kör ]
- Surfers Paradise [ 28 kör ]
- Zandvoort GP [ 27 kör ]
- Assen [ 21 kör ]
|
Második mod: Ferrari Challenge
Megjegyzés: Ez az alapértelmezett mod, a bajnokság kezdetéig valószínûleg elkészül egy Hopto Patch (rFm módosítások).
Ferrari Challenge Pályák
- 1 [ XY kör ]
- 2 [ XY kör ]
- 3 [ XY kör ]
- 4 [ XY kör ]
- 5 [ XY kör ]
- 6 [ XY kör ]
|
Harmadik mod: DTM
Megjegyzés: Ez az alapértelmezett mod, a bajnokság kezdetéig valószínûleg elkészül egy Hopto Patch (rFm módosítások).
??? Pályák
- 1 [ XY kör ]
- 2 [ XY kör ]
- 3 [ XY kör ]
- 4 [ XY kör ]
- 5 [ XY kör ]
- 6 [ XY kör ]
|
A bajnokság 3 sorozatból tevõdik össze. Minden sorozat 6 futamos lesz és a végén kiderül, hogy ki lesz az I. Túraautó bajnok 2009-ben.
A futamok 2 hetente kerülnek megrendezésre, modváltásoknál 1-2 hét szünet várható.
A részvételhez minden versenyzõnek szuper liszensszel kell rendelkeznie.
Touring test Pályák
Norisring 2005
|
# | versenyzõ | | | | | | | | pont |
---|
1 |
napster
| 0 | 15 | 12 | 15 | 15 |   |   | 57 |
2 |
carlosrol
| 0 | 12 | 15 | 0 | 5 +1 |
15 | 0 +1 |
49 |
3 |
haflac
|   |   |   | 10 | 0 | 12 | 15 | 37 |
4 |
Bogar
| 0 | 1 | 6 | 0 | 6 | 8 | 8 | 29 |
5 |
Tusy
|   | 4 | 10 | 12 +1 |
0 | 0 +1 |
  | 28 |
6 |
ATI102
| 0 | 8 |   | 4 | 10 |   |   | 22 |
7 |
wawaws
|   | 0 |   | 6 |   | 10 | 6 | 22 |
8 |
juan
| 0 | 0 |   | 8 |   |   | 12 | 20 |
9 |
valvetronic
|   | 6 | 8 | 3 |   |   | 0 | 17 |
10 |
Alfonz
|   | 3 | 4 | 1 | 8 |   |   | 16 |
11 |
Finland
| 0 | 10 |   | 5 |   |   |   | 15 |
12 |
hegyhatig
|   | 2 |   |   | 12 |   | 0 | 14 |
13 |
Geriii
|   | 5 +1 |
3 +1 |
  | 0 |   |   | 10 |
14 |
imike
|   |   |   |   |   |   | 10 | 10 |
15 |
Plett
|   |   |   | 0 |   | 6 | 0 | 6 |
16 |
Szabi
| 0 | 0 | 5 |   |   |   |   | 5 |
17 |
norbi94
|   |   |   |   |   |   | 5 | 5 |
18 |
jimbim31
| 0 | 0 |   | 2 |   |   | 0 | 2 |
19 |
Tommy
| 0 | 0 | 2 | 0 |   |   |   | 2 |
20 |
Overdrive
| 0 | 0 |   | 0 |   |   |   | 0 |
21 |
Manesz
| 0 | 0 |   |   |   |   |   | 0 |
22 |
Rolee
| 0 | 0 |   |   |   |   |   | 0 |
23 |
Bedy
| 0 |   |   | 0 |   |   |   | 0 |
24 |
robikasztar
|   |   |   |   | 0 | 0 |   | 0 |
25 |
Penge
|   |   |   |   |   |   | 0 | 0 |
A verseny részleteiért kattints a zászlóra
|
idõ |
1. szektor |
2. szektor |
3. szektor |
tesztkörök |
nevezés |
1. |
carlosrol
|
2.00:541 |
0.29:641 |
0.36:394 |
0.54:506 |
0 |
|
2. |
valvetronic
|
2.01:927 |
0.30:028 |
0.36:640 |
0.55:259 |
0 |
|
3. |
Tusy
|
2.02:121 |
0.30:323 |
0.37:391 |
0.54:407 |
0 |
|
4. |
imike
|
2.02:394 |
0.30:424 |
0.36:527 |
0.55:443 |
0 |
|
5. |
haflac
|
2.02:770 |
0.30:468 |
0.36:589 |
0.55:713 |
0 |
|
6. |
Bogar
|
2.03:024 |
0.30:678 |
0.36:561 |
0.55:785 |
0 |
|
7. |
juan
|
2.03:909 |
0.35:310 |
0.38:170 |
0.59:312 |
0 |
|
8. |
norbi94
|
2.04:053 |
0.30:284 |
0.37:087 |
0.56:682 |
0 |
|
9. |
wawaws
|
2.04:727 |
0.30:666 |
0.37:305 |
0.56:756 |
0 |
|
10. |
jimbim31
|
2.04:880 |
0.30:245 |
0.37:207 |
0.57:428 |
0 |
|
11. |
robikasztar
|
2.05:847 |
0.30:896 |
0.37:689 |
0.57:262 |
0 |
|
12. |
Plett
|
2.06:648 |
0.31:562 |
0.37:897 |
0.57:189 |
0 |
|
| 2.08:979 | | | | legjobb szektorok | | 0.29:641 | 0.36:394 | 0.54:407 |
---|
| | | carlosrol | carlosrol | Tusy |
Maximum férõhely a versenyen: 24
|
|
Az oldalon jelenleg nincsenek hírek
|
|
|
Jelenleg nincsen a ligához tartozó letöltés.
|
|
Jelenleg nincs információ megadva a versenykörülményekrõl.
|
|
T?raaut?-Szab?lyzat
|
Safety Car
A bajnoks?gban indokolt esetben p?ly?ra l?phet a Safety Car. Ekkor az al?bbi szab?lyok l?pnek ?rv?nybe:
- Eg?sz p?ly?s s?rga z?szl? eset?n a Safety Car kihajt a boxb?l. Ilyenkor tilos megel?zni a rendszer ?ltal el?d sorolt pil?t?t, mivel a SC kimenetelekor b?ntet?st szabhat ki a j?t?k. A SC m?g?tt az ?ltala meghat?rozott temp?ban kell haladni. A Gumi- ?s F?kmeleg?t?s Szigor?an Tilos, mivel balesetet illetve a sorrend felborul?s?t okozhatja. Az indokolatlanul lassan halad? versenyz?ket a rendszer h?trasorolja, ekkor nem veheti vissza poz?ci?j?t.
A Safety Car p?ly?ra l?p?sekor a Boxutca bez?rul! Ezalatt a Pitbe t?r? versenyz?knek csak az aut? jav?t?s megengedett ?s a rendszer Drive Through Penaltyval b?ntet. Az els? SC k?r megt?tele ut?n a Boxutca kinyit.
Vezet?si, el?z?si szab?lyok:
A verseny ?s qualifik?ci? alatt a kanyarok meg?llap?that?an sz?nd?kos v?g?sa a versenyeredm?ny t?rl?s?t ?s a pil?ta b?ntet?s?t vonhatja maga ut?n.
El?z?s: Versenyhelyzetekben l?v? k?t aut? helycser?je a verseny folyam?n az adott p?lyaszakasz szab?lyos ter?let?n bel?l (L?sd V?g?sok). Ha valaki ?gy el?zi meg az el?tte l?v? aut?t, hogy v?g, r?vid?ti a p?ly?t annak ?rdek?ben, hogy a m?sik el? ker?lj?n, az szab?lytalans?got k?vet el. Ha az esetet k?vet?en visszaengedi az el?z? aut? az el?z?ttet a legk?zelebbi egyenes szakaszon, akkor a b?ntet?s elker?lhet?. Ha nem engedi vissza, az adott verseny eredm?ny?t a BT t?r?lheti vagy b?ntet?st szabhat ki r?. Ha az el?z?sb?l balesetet is okoz a m?sik aut?nak, akkor a BT s?lyosb?thatja a b?ntet?st.
Blokkol?s/Cik?z?s: V?dekez?skor Tilos a v?dekez? versenyz?nek egyn?l t?bb alkalommal ?vet v?ltani, valamint Tilos a m?g?tte halad?t hirtelen, indokolatlan f?kez?sre k?nyszer?teni. El?z?skor a t?mad? versenyz?nek megfelel? helyet kell biztos?tani v?dekez? versenyz? sz?m?ra.
V?g?sok: A p?lya utols? szab?lyos r?sze a feh?r vonal az aszfalt sz?l?n. A p?lya sz?l?n elhelyezett ker?kvet? m?dos?tja a feh?r vonal ?rv?nyess?g?t, teh?t szab?lyos k?zleked?shez minimum 2 ker?kkel a ker?kvet?n illetve a feh?r vonalon bel?l kell haladni. A verseny napj?ig a Liga-Adminisztr?tor k?rd?ses esetekben k?teles meghat?rozni a szab?lyos halad?s form?j?t.
Visszat?r?s a p?ly?ra: Kics?sz?skor az ide?lis ?vre mer?legesen visszat?rni Tilos abban az esetben, ha az m?s versenyz? tov?bbhalad?s?t nem befoly?solja.
F?nysz?r?k & Duda haszn?lata:
Mivel ezen 2 eszk?z helytelen haszn?lata egyes versenyz?ket megzavarhat, illetve laggot okozhat, ez?rt korl?toz?s l?p ?rv?nybe!
Lek?r?z?s eset?n:
- A lek?r?z? versenyz? maximum 1 villant?ssal jelezheti a lek?r?z?si sz?nd?k?t.
- Ha a lek?r?z?tt nem ?szleli a k?k z?szl?t valamint az els? villant?st, abban az esetben az els? villant?st?l m?rt 15 m?sodperc ut?n maximum 3 tov?bbi megengedett. Ezek ut?n m?r a rendszer oszt ki b?ntet?st, valamint ?v?s eset?n a BT a k?vetkez? futamra Pitb?l val? rajtol?ssal s?jthatja a v?tkes versenyz?t.
- Megk?sz?n?skor szint?n Tilos a villant?s, erre a Duda haszn?lhat?!
Megjegyz?s: A lek?r?z?tt versenyz? maximum 1 villant?ssal jelezheti, hogy k?szen ?ll elengedi a m?g?tte halad?(ka)t. A villant?s ut?n az ide?lis ?vr?l val? let?r?ssel valamint g?zelv?tellel illetve enyhe f?kez?ssel kell megv?rnia, hogy megel?zz?k.
Id?m?r? edz?sen TILOS a F?nysz?r?k haszn?lata!
?v?s:
Az ?v?sokat a plett@hopto.hu c?mre lehet k?ldeni, leghamarabb az aktu?lis futam v?ge ut?n 24 ?r?val.
A lev?l t?rgy?ban k?rj?k t?ntess?tek fel a liga ?s a p?lya nev?t.
?tk?z?s eset?n csak a r?sztvev? pil?t?k ny?jthatnak be ?v?st az esettel kapcsolatban.
Egy?b szab?lytalans?g eset?n (sorozatos kanyarlev?g?s, kivezet? vonal ?tl?p?se/?rint?se, blokkol?s/cik?z?s, indokolatlan villog?s, stb.) b?rmely a futamon r?sztvett versenyz? illetve a BT tagjai ny?jthatnak be ?v?st.
Az ?v?sban jelezni kell az ?tk?z?s pontos idej?t ?s r?sztvev? pil?t?k nev?t.
K?r?nk minden ligatagot, hogy az ?v?s el?tt mindenk?ppen n?zze meg a saj?t szerver oldali visszaj?tsz?s?t.
DSR:
?gy mint a t?bbi lig?ban, itt is DSR pontoz?s m?k?dik. Minden pil?ta 30 pontr?l indul ?s akinek elfogy a 30 pontja mert annyi szab?lytalans?got k?vetett el az azonnal kiz?r?sra ker?l a lig?b?l.
2010.03.08.
A v?ltoz?s Jog?t Fenntartjuk!
|
|
|