Rajt rendszerek a pályákon
Írta: Thomas50 Dátum: 2010 November 18 17:59
Fuji: normál szitu, pirosak sorban ki, elalvásukkor rajt
Bahrain: detto
Ausztrália: szintén
Malayzia: pirosak sorban ki, majd elalvásukkor zöld ki, erre a rajt
Kina: csak piros sor, elalvásukkor rajt, megjegyzendõ,a hátsó pozíciókban semmi nem látszik belõlesmiley
Spanyol: piros sor mellé zöld is kigyullad, a teljes lámpasor elalvásakor rajt
Monaco: itt is plusz zöld lámpasor a pirosak után, azonban rajt a zöld kigyulladásakor
Istanbul: vízszintes piros lámpasorok egymás alatt, azonban csak két sor gyullad ki, elalvásukkor rajt
Montreal: függõleges lámpa oszlopokból álló piros sorozat kialvásakor rajt( nagyon jól látható hátsó pozíciókból is)
Valencia: függõlegesen 4db lámpából álló, 4 piros és egy zöld lámpasor, rajt a 4 piros kialvásával egy idõben kigyúladó zöldre
Siloverstone: na ez egy elég érdekes rajtgép. Ugyanis a tartókonzolokon lévõ lámpák mellett,mintegy elõttük,látható egy "virtuális" lámpasor is,és a kettõ másképp jelez,sõt a célegyenesben oldalt található segédkonzolokon(és az elõttük lévõ virtuális) is másképp jeleznek. A lényeg, hogy a tartó oszlopokon lévõk helyett a virtuálist kell figyelni,az pedig a pirosak után a zöld kigyulladásával rajtoltat. Érdekesség hogy ugyanakkor a rajtrács mellett oldalt látható segéd lámpák viszont nem adnak zöldet,azok piros kialtatásával indítanak.Azaz két módszer is jelen van egy pályán