Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.24 17:21 |
|
|
Nemigaz az,ugyanezen a pályán a golden pole 1,25,0 volt.Meg amúgy is látszik,hogy iszonyatosan gyorsul a verdaVagy pl Istanbulban a 340-es végsebesség?Szted mit fogunk menni Monzán 400-at?
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Finland
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2937
Lakóhely: Bonyhád
Regisztrált: 2008.01.05
x3 x12 x13
|
Elküldve: 2010.05.24 18:48 |
|
|
Ciba kipróbáljam? egyenesbe tudok menni meg enis
Akármihez fogsz, szenvedéllyel csináld végig. |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Overdrive
Tag
Hozzászólások: 581
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2008.01.14
x1
|
Elküldve: 2010.05.24 19:18 |
|
|
CiBa írta:
Akkor a modbelenyúlást vittasuk meg.
Én 19800-as max fordulattal mentem tegnap 10-es boost-al és 5-ös(max) hûtõvel.17 kör alatt égett le,de hozzá tartozik,hogy talpaltam mint az okor és minden sebességben csutkára kihúzattam.
Gumiproblémám nem volt a kemény gumi lazán bírta a féltávot,pedig én mindig gumigyilkos setupokat csinálok és úgy is vezetek.
Fékhûtõ 3-ason volt és nem volt vele gond.
Carlosnak viszont 4-es hûtõje volt 20000-es fordulattal 10-es boostal és kibírta neki a versenyt.Annyi volt a titka,hogy sokkal hamarabb felváltott.Írjátok le ti is a tapasztalatokat.
19.350 fordulat, 4-es hûtõ, teljesítmény 10, fékcsatorna 5, 85%nyomás:
Kifogástalanúl futott végig, csontig kipõrgetve, sebesség vége 330.
Gumi ua, mint CiBa.
Pensioners to the world!!
Szerkesztette: Overdrive - 2010.05.24 19:18 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
balazsinho90
Tag
Hozzászólások: 2782
Regisztrált: 2009.06.19
x26 x57 x35
|
Elküldve: 2010.05.24 19:51 |
|
|
19950, 10-es boost, 5-ös hûtõ, fékhûtõ szintén 5-ös, a futam nagy része alatt hamar elváltogatva, csak az utolsó pár körben tapostam szét, amikor Stilot kergettem... |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
haflac
Tag
Hozzászólások: 1128
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2009.03.16
x13 x25 x15
|
Elküldve: 2010.05.24 20:01 |
|
|
Szerintem ha mindenképpen 10-es boostal rajtoltok versenyen ,akkor állítsátok be a boost állítási lehetõséget,és akkor menet közben is tudjátok módosítani,ezzel csökkenteni fogjátok a motor elszállásának esélyét.
"öreg Jedi az nem vén Jedi" -by pikador
"Obi Van haflac" -by pikador |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Tusy
Moderátor
Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26
x43 x34 x32
|
Elküldve: 2010.05.24 20:29 |
|
|
Vagy pl Istanbulban a 340-es végsebesség?
Hát kinek hogy
|
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
navrancs
Tag
Hozzászólások: 21
Lakóhely: Szentes
Regisztrált: 2010.04.26
x1
|
Elküldve: 2010.05.24 21:16 |
|
|
nekem is 10-esen volt a boost, a hûtõ meg 3ason...és kibírta...akkor csak szerencsém volt?
"Bújj egy lukba ha úgy akarod, életed fonala akkor sem lesz hosszabb mint rendeltetett!" |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
carlosrol
Tag
Hozzászólások: 1537
Lakóhely: Adács
Regisztrált: 2008.03.21
x259 x181 x95
|
Elküldve: 2010.05.24 22:12 |
|
|
Így is fogalmazhatunk
|
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.24 22:22 |
|
|
Na akkor Overnél a megoldás,egyedül õ írta,hogy csontig kiprörgetve sem égett le.
Valszeg a 19350-es fordulatban van a megoldás.
Na akkor most már csak döntsük el hamar,hogy megtanulunk menni ezzel az autóval vagy inkább kapcsoljuk ki a mech. meghibásodást.
Én a fûszerezésre teszem le a voksom.
Ti?
Ui.: holnaptól szombatig nem leszek,mert elõnyaralásra megyek.Szombat estig döntsétek el,mit szeretnétek.
Carlos,Fin,ha telefonáltok jó sokáig csengessetek,mert a Jacuzzi buborékolásától nem hallom meg elsõre.
Nektek meg jó munkát/tanulást a hétre.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Finland
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2937
Lakóhely: Bonyhád
Regisztrált: 2008.01.05
x3 x12 x13
|
Elküldve: 2010.05.24 22:26 |
|
|
LOL nem foglak zavarni okor barátom de jó is, hogy szólsz hallod fel kell írjam, hogy csütörtökön adminolni kell, nemám elfelejtem
Akármihez fogsz, szenvedéllyel csináld végig. |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.24 22:43 |
|
|
Nemcsak adminolni kell hanem dobogóra állni a Toyotával.
41 kör lesz a fékekre vigyázz.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
carlosrol
Tag
Hozzászólások: 1537
Lakóhely: Adács
Regisztrált: 2008.03.21
x259 x181 x95
|
Elküldve: 2010.05.24 23:32 |
|
|
Ciba,.. Jó munkát?? Dolgozik a fene, tartalékolok az erõmmel, mûszak után a háznál leszek, az meg alkotás, nem munka. Amúgy melyik okor viszi jacuzziba a telefonját? (Finrõl elhiszem, na de rólad?) Dehogy hívlak, örülök ha 1 hétig nem hallom a kéjenc hangodat
|
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.25 00:13 |
|
|
Szemét
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Finland
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2937
Lakóhely: Bonyhád
Regisztrált: 2008.01.05
x3 x12 x13
|
Elküldve: 2010.05.25 00:16 |
|
|
Roli kikérem magamnak 1x úsztattam meg még anno az N73as nokiámat Balatonban bent maradt a rövidgatyám zsebébe, és ahogy értem be és megtelt vízzel éreztem, hogy valami húzza le
(remélem Birdiee nem olvassa a topicot)
Akármihez fogsz, szenvedéllyel csináld végig. |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Overdrive
Tag
Hozzászólások: 581
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2008.01.14
x1
|
Elküldve: 2010.05.25 12:18 |
|
|
Azt még érdemes kipróbálni, hogy picit feltolni a fordulatot az erõt meg lejjebb, és a felülbírálással "overboosttrackingel" elõzéseknél rásegíteni
De hát ezt pont nektek magyarázom?
De ezen a fordulaton (19350) is adja a nyomatékot rendesen...
Szerintem is "fûszer"...
Pensioners to the world!!
Szerkesztette: Overdrive - 2010.05.25 12:26 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
carlosrol
Tag
Hozzászólások: 1537
Lakóhely: Adács
Regisztrált: 2008.03.21
x259 x181 x95
|
Elküldve: 2010.05.25 13:03 |
|
|
Wow.. ezt az overbooosttrackinget rólad nevezték el? Én max erõ,fordulattal mentem 4-es hûtõn, és csak az utolsó pár körben nem nyomtam tövig, ez alapján a fûszerezésre szavazok
|
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Birdiee
Tag
Hozzászólások: 275
Lakóhely: Tárnok
Regisztrált: 2008.04.27
x3 x9 x8
|
Elküldve: 2010.05.25 14:41 |
|
|
Rossz hírem van,kivételesen bekukkantottam ide.....
Jobb ha nem találkozunk !!!
"Egyszer mindenki a platón végzi..." |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Finland
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2937
Lakóhely: Bonyhád
Regisztrált: 2008.01.05
x3 x12 x13
|
Elküldve: 2010.05.25 14:50 |
|
|
Na akkor Tárnok fele se bringázok mostanába
Akármihez fogsz, szenvedéllyel csináld végig. |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
prityesz
Tag
Hozzászólások: 32
Lakóhely: Szolnok
Regisztrált: 2010.04.12
x2 x1 x6
|
Elküldve: 2010.05.25 14:50 |
|
|
Én max rpm-et állítottam 4-es hûtõvel és semmi bajom nem volt, de én nem tudom h mien setupot csináltam, mert mindig már a 2.,vagyis a gyors köröm végén 120fölött narancssárgán rikítottak a gumijaim, csoda h a versenyen mentem velük annyi kört, bár egy épkézláb kanyarom sem volt, ebben majd vki igazán segíthetne, mindenesetre legalább a motorhibát ki tudtam küszöbölni. |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2010.05.25 19:32 |
|
|
már most szólok, hogy Ausztráliába nem tudok elutazni, a hamufelhõ miattXD.
De utána elöreláthatólag semmi akadája nem lesz a versenyzésemnek.
Nem is futok tesztidõt, de szolok
|
|