Az els? pillanatt?l gyors voltam itt, ?gyhogy ?reztem, hogy valami j? kis?lhet ebb?l. A pole megszerz?se ut?n a "plan A" l?pett ?letbe a futamon, vagyis szuperl?ggyal indultam, hogy az els?, kicsit r?videbb etapban el?nyt szerezhessek, ami be is v?lt: megl?ptem 8 m?sodperccel. Sajnos azonban a ki?ll?sn?l f?ste is ment az eg?sz terv, ugyanis elfelejtettem sz?lni a csapatnak, hogy ne jav?ts?k ki azt az apr? hib?t, ami a rajt ut?ni - Thomast?l kapott - csomag eredm?nye volt, ?gy konkr?tan el is buktam az eg?sz el?ny?met
Emiatt a tov?bbi taktika is k?ts?gess? v?lt, de a nagy (m?g mindig az ?len t?lt?tt) agyal?snak az lett a v?ge, hogy cs?ny?n ben?ztem egy f?kt?vot ?s a kavics?gyban k?t?ttem ki
Ebben a pillanatban - sejtve Norbi-G ?s Smark strat?gi?j?t - tiszt?z?dott is, hogy m?r csak 3-ik lehetek, b?r megpr?b?ltam a lehetetlent ?s ledolgozni Smark 10 m?sodperces el?ny?t, de ez m?g sorozatos 1.22-es id?kkel sem siker?lt....
Az egy?ni csal?d?st szerencs?re feledteti BUD haverom remek erdm?nye, ami azt is jelenti, hogy a Ligier csapat megind?totta a v?gs? harcot a konstrukt?ri 4.hely?rt