WTCC 2012-13 szezon
Round 4 - Valencia
VÉGEREDMÉNY
|
IDÕMÉRÕ
|
LEGGYORSABB KÖR
|
TELJES FUTAMIDÕ
|
NYILATKOZATOK (4)
|
TESZTIDÕK
|
|
Joins
Idõmérõ eredmények |
hely. |
név |
idõ |
szekt1 |
szekt2 |
szekt3 |
üzema. |
megjegyzés |
Teszt eredmények |
hely. |
név |
idõ |
szekt1 |
szekt2 |
szekt3 |
Leggyorsabb köridõk a versenyen |
|
# |
versenyzõ |
csapat |
idõ |
különbség |
abszolut |
1 |
1 |
Nyil
|
|
1.41:6515 |
|
|
2 |
6 |
burnix
|
|
1.42:2840 |
0.00:6325 |
0.00:63250000000001 |
3 |
3 |
daneepapa
|
|
1.42:3878 |
0.00:1038 |
0.00:7363 |
4 |
11 |
carlosrol
|
|
1.42:4520 |
0.00:0642 |
0.00:8005 |
5 |
4 |
fekete0012
|
|
1.42:4697 |
0.00:0177 |
0.00:8182 |
6 |
2 |
balazsinho90
|
|
1.42:4775 |
0.00:0078 |
0.00:82600000000001 |
7 |
5 |
Acer
|
|
1.42:5179 |
0.00:0404 |
0.00:8664 |
8 |
7 |
Kokszi
|
|
1.42:5645 |
0.00:0466 |
0.00:913 |
9 |
8 |
Norbi-G
|
|
1.42:5924 |
0.00:0279 |
0.00:9409 |
10 |
12 |
Tusy
|
|
1.42:8025 |
0.00:2101 |
0.01:151 |
11 |
9 |
foki78
|
|
1.43:2176 |
0.00:4151 |
0.01:5661 |
12 |
20 |
Gabesz
|
|
1.43:2524 |
0.00:0348 |
0.01:6009 |
13 |
10 |
rigalendo
|
|
1.43:2646 |
0.00:0122 |
0.01:6131 |
14 |
13 |
mumus70
|
|
1.43:5597 |
0.00:2951 |
0.01:9082 |
15 |
19 |
BUD
|
|
1.43:7718 |
0.00:2121 |
0.02:1203 |
16 |
17 |
zsolt25
|
|
1.44:2418 |
0.00:47 |
0.02:5903 |
17 |
16 |
Thomas50
|
|
1.44:3291 |
0.00:0873 |
0.02:6776 |
18 |
18 |
SFAkos
|
|
1.44:5582 |
0.00:2291 |
0.02:9067 |
19 |
14 |
smark
|
|
1.44:9566 |
0.00:3984 |
0.03:3051 |
20 |
21 |
Hamann
|
|
1.45:3388 |
0.00:3822 |
0.03:6873 |
21 |
22 |
Zsolt Gaspar
|
|
1.52:3447 |
0.07:0059 |
0.10:6932 |
Teljes futamidõ |
# |
versenyzõ |
csapat |
kör |
idõ |
különbség |
abszolut |
1
|
Nyil
|
|
13
|
22.25:7229
|
|
|
2
|
balazsinho90
|
|
13
|
22.32:8909
|
0.07:168 |
0.07:1680000000001 |
3
|
daneepapa
|
|
13
|
22.36:6870
|
0.03:7961 |
0.10:9641 |
4
|
fekete0012
|
|
13
|
22.38:1064
|
0.01:4194 |
0.12:3835 |
5
|
Acer
|
|
13
|
22.39:3684
|
0.01:262 |
0.13:6455 |
6
|
burnix
|
|
13
|
22.41:8108
|
0.02:4424 |
0.16:0879 |
7
|
Kokszi
|
|
13
|
22.42:7151
|
0.00:9043 |
0.16:9922 |
8
|
Norbi-G
|
|
13
|
22.43:7922
|
0.01:0771 |
0.18:0693 |
9
|
foki78
|
|
13
|
22.53:1886
|
0.09:3964 |
0.27:4657 |
10
|
rigalendo
|
|
13
|
22.55:1924
|
0.02:0038 |
0.29:4695 |
11
|
carlosrol
|
|
13
|
22.56:7775
|
0.01:5851 |
0.31:0546 |
12
|
Tusy
|
|
13
|
22.56:9414
|
0.00:1639 |
0.31:2185 |
13
|
mumus70
|
|
13
|
23.03:2107
|
0.06:2693 |
0.37:4878 |
14
|
smark
|
|
13
|
23.06:6655
|
0.03:4548 |
0.40:9426 |
16
|
Thomas50
|
|
13
|
23.10:9606
|
0.04:2951 |
0.45:2377 |
17
|
zsolt25
|
|
13
|
23.12:5370
|
0.01:5764 |
0.46:8141 |
18
|
SFAkos
|
|
13
|
23.22:7014
|
0.10:1644 |
0.56:9785 |
19
|
BUD
|
|
13
|
23.27:7419
|
0.05:0405 |
1.02:019 |
20
|
Gabesz
|
|
7
|
Engine
|
|
|
21
|
Hamann
|
|
4
|
Engine
|
|
|
22
|
Zsolt Gaspar
|
|
1
|
Engine
|
|
|
---|
Nyilatkozatok |
Nyil |
1. helyezett |
... az els? futamon t?rt?ntek miatt el?gg? fel voltam p?r?gve! A rajt remek?l siker?lt, egy k?rt m?g megtettem Burnix m?g?tt. Temp?m jobb volt mint az ?v?, 2. k?rben siker?lt megel?zn?m, azt?n elt?volodni t?le. V?g?l Burnix annyira j?l tartotta mag?t, hogy nekem semmi gondom nem volt, m?g a gumikra is tudtam figyelni. K?szi Burnix!!! Az els? helyet innent?l kezdve semmi nem vesz?lyeztette, csak ?n ronthattam volna el, de nem. | 2013.01.21 17:37 | |
balazsinho90 |
2. helyezett |
A rajt nagyon j?l siker?lt, nem p?rgettem t?l a kerekeket, azonban rossz ir?nyt v?lasztottam, k?t els?kerekes becsukta el?ttem a kaput, el kellett vennem a g?zr?l a l?bam, ?gy Carlos gy?ny?r?en ellav?rozott bels? ?ven mindenki mellett.
Az els? kanyarban pr?b?ltam j?l helyezkedni, de nem volt k?nny?, k?ls? ?ven ?gy is nagy csat?t tudtam v?vni a poz?ci?k?rt.
Meglep?dve l?ttam, hogy Gazs? m?g?ttem ragadt m?g valakivel, ?s egyszer csak elt?nt a szerverr?l, mint k?s?bb megtudtam, elsz?llt a motor. ?gy lehet?s?gem ny?lt cs?kkenteni a tabell?n felhalmozott h?tr?nyomat. R?ad?sul Roli megforgott a 2-esben, ?s mivel el?ztem el?tte er?b?l p?rat, ?gy m?ris a 2. helyen tal?ltam magam.
De az els? futamhoz hasonl?an a vezet? pil?ta ekkora m?r ell?pett, ?s Nyil magabiztos gy?zelmet aratott.
?sszess?g?ben, a szerencs?nek is k?sz?nhet?en tal?n ?n nyertem a h?tv?g?n a legt?bbet, ?s ledolgoztam a h?tr?nyomat, fell?ptem a tabella m?sodik hely?re, azonban fejl?dn?m kell, mert egyel?re temp?b?l nem fogom tudni megtartani ezt az el?kel? poz?ci?t | 2013.01.18 13:00 | |
daneepapa |
3. helyezett |
A 2. futamom nagyon j?l siker?lt a rajt, m?g BMW-ket is siker?lt magam m?g?tt tartani. J? p?r k?r?n kereszt?l zajlott a csata hol Carlossal, hol Balazsinhoval, s?t m?g Acerrel is volt 1-2 h?z?s kanyar. Carlosrol egy kigyors?t?sn?l kip?rg?tt el?lem, ?gy gyakorlatilag m?r csak Ny?l ?s Balazsinho volt el?ttem, ?k viszont nagyon messze voltak m?r, ?gy ez a 3. hely volt a maximum. | 2013.01.22 14:41 | |
Hamann |
21. helyezett |
A m?sodik futam sem tartogatott t?bb izgalmat, de itt b?ztam az ?ll?rajtban. Nem j?tt ?ssze valami f?nyesen. Mindenki sokkal jobban vigy?zott a m?sikra, legal?bb is az els? kanyarban, ?gy nem igaz?n tudtam jav?tani a poz?ci?mon. Szeg?ny embert az ?g is h?zza alapon a motorom felrobbant az 5. k?rben. Tal?n sok volt a 8 as motorer? . Ez a technika ?rd?ge, h?tha a k?vetkez? futamon elker?l. Most m?r a k?vetkez? futamra koncentr?lok, mert sz?momra teljesen ismeretlen a p?lya ?s csak vide?n l?ttam eddig.
Go BMW ! | 2013.01.20 08:37 | |
Nyil |
254. helyezett |
... az els? futamon t?rt?ntek miatt el?gg? fel voltam p?r?gve! A rajt remek?l siker?lt, egy k?rt m?g megtettem Burnix m?g?tt. Temp?m jobb volt mint az ?v?, 2. k?rben siker?lt megel?zn?m, azt?n elt?volodni t?le. V?g?l Burnix annyira j?l tartotta mag?t, hogy nekem semmi gondom nem volt, m?g a gumikra is tudtam figyelni. K?szi Burnix!!! Az els? helyet innent?l kezdve semmi nem vesz?lyeztette, csak ?n ronthattam volna el, de nem. | 2013.01.21 17:37 | |
P
TP
|