Az els? futamon eg?sz j?l indultam, kiv?telesen a rajt sem volt rossz, csak egy helyet cs?sztam vissza, azt?n a verseny k?zepe fel? egy kb hatos dar?l?ba ker?ltem, n?ha n?gyen fordultunk egym?s mellett, ?s be is ?t?tt a v?gzet Acer szem?ly?ben, aki Haflaccal val? aff?rja ut?n egyszer csak el?ttem termett keresztben, ?n meg leteszteltem mit b?r a B oszlopa, mi?ltal kider?lt, a kerekem h?zta a r?videbbet, ?s box l?togat?st kellett eszk?z?ln?m egy laza 1 perces dr?toz?shoz.
K?rh?tr?ny, de c?lba ?r?s.
A m?sodik futam a 19.helyr?l kil?t?stalannak t?nt, de a rajtom nem v?rt m?don brili?nsra sikeredett, a m?sodik k?rben m?r a 14. helyen nyomultam, ?s v?g?l a 12-re siker?lt behozni a Spanyol ipar remekm?v?t, b?r Haflac mester kb. 3 kanyar ut?n megevett volna reggelire, de siker?lt hirtelen f?kez?sekkel, ?s ?r?lt cik?z?ssal, f?st?l?ssel ?s olaj folyat?ssal 2 tizeddel m?g?ttem kord?ban tartani.
Gratula mindenkinek, ?s a dobog?soknak! J?het a Port?i z?zdamenet!