annak ellenere hogy ez a palya nem tartozik a kedvenceim koze, a teszteken nem futottam rossz idoket. emiatt es az usa kudarc miatt is bizakodtam valami jobb eredmenyben. ennek ellenere itt is az utolso helyre akartam kvalifikalni magam, de Mahotkanak es Bedynek valamiert nem volt ertekelheto ideje, igy (13). helyrol indultam a szerver replay [150]. masodperceben.
a rajt sok kicsuszassal zajlott le igy nem eroltettem az 1. kort. annak ellenere hogy Mahorka es Bedy megelozott, az adelaide kanyarnal mar (12). voltam. bar idokozben visszaestem a (14). helyre, a kort (11).-kent fejeztem be.
az 5. korig nem igazan tortent semmi, csak Pikador aggasztott mert lassan jott fel. viszont ebben a korben [502]-nel a nurburgring kanyar utan valamiert osszetomorodtek az autok es Bazsa be is lassult. sajnos olyan szerencsetlenul jott ki, hogy nekem is lassitani kellett, amitol Pika meg erkezett ram.
a 6. korben tisztes tavolbol uldoztem az elottem halado autohalmazt, de egy minimalis hibat vetettem [571]-nel a nurburgring siknaban. Pika szinte azonnal meg is elozott. azonban a kovetkezo bal kanyarban vissza eloztem de kicsit megutottem az autojat, amit akkor joval nagyobbnak erzekeltem. ezert ugy gondoltam kihuzva az autot jobbra elengedem. tul jol sikerult. neki mentem a jobboldali palanknak, az auto szerencsere nem serult. a (10). voltam.
a 10. korig kovettem Pikat esemeny nelkul. fel is jottem ra, mikor az estorilban kicsuszott [841]-nel es a (9). lettem.
mivel kozeledtem Overdrivera es Pikador is jott fel ujra, a 12. korben probaltam kicsit sietni hatha sikerul pontszerzo helyre kerulni. persze tudom en jol hogy az imolaban nem szabad ramenni a jobboldali szegelykore, ennek ellenere [1031]-nel ezt sikerult megtennem. ugy elszalltam mint a gyozelmi zaszlo. nagy sebesseggel neki mentem a jobboldali bukoter gumifalanak, meg is pordultem. termeszetesen Pikador egybol elhuzott. viszont hihetetlen modon az autonak nem lattam hogy baja lenne, igy probaltam visszakaszalodni a palyara a chateau kanyarnal. aztan hallottam hogy jon egy auto. igy ranyomtam a fekre, az auto csuszott a fuvon de eppen megallt a palya elott es igy nem trafaltam el az erkezo Bazsat. a palyara erve kigyorsitasnal azt tapasztaltam hogy az auto elhuz balra es folyamatosan korrigalni kell hogy egyenesben maradjon. ugy dontottem hogy nincs tovabb ertelme a versenyzesnek es kiallok a depoba a kor vegen ...
... de aztan megiscsak a 13. korben talaltam magam a (12). helyen. gondoltam kiprobalom mit lehet kezdeni ezzel a trabantra lefokozott autoval, na es nehogy mar ne fejezzek be egymas utan ket versenyt. vegul ugy lattam hogy a kanyarokban jol viselkedik a trabi, csak az egyenesben rossz tartani.
a 16. korben [1378]-nal mentem ki kerekcserere. addig sokszor gondoltam hogy megiscsak fel kene adni mert folyamatosan kuzdottem a kocsival. nagyon nehez volt a jo ivre tenni, igy a kanyarokat nem tudtam ugy venni ahogy kene.
a 18. korben [1506]-nal a hozzam korhatranyban levo Overdrive visszavettei a koret mert hibaztam a nurburgring kanyarban. am ha nem hibaztam volna, akkor is otthagyott volna mit a szel.
a 22. korben [1823]-nal ujra kicsusztam az imolaban, szerencsere semminek nem utkoztem neki. addig folyamatosan elozott az is aki nem akart.
aztan egy fajta raadaskent a 23. korben az estorilban is megpordultem [1870]-nel.
a 24. korben utolertem Pali serult ferrarijat es a depoig kovettem. nem eloztem meg mert korhatranyban voltam es a kocsim ilyen akrobatikus mutatvanyokra nem volt kepes.
a 25. korben [2070]-nel ujra kipordultem az imolaban. azt hiszem egesz jol belejottem, kezdtem elvezni.
erdekes modon a verseny soran a rettegett lycee kanyarban egyszer sem csusztam meg. am az utolso korben en sem hagytam ki. [2179]-nel dobtam egy szep 180 fokos pirulettet. mivel mar az utolso kor utolso kanyarja volt mar nem forditottam meg a kocsit, hatramenetben hasitottam at a celvonalat mintegy zaroakkordkent es illo befejezesekent ennek a pirulettezos versenynek ... |