Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Acer
Tag
Hozzászólások: 129
Lakóhely: Hódmezõvásárhely
Regisztrált: 2011.05.13
x11 x11 x10
|
Elküldve: 2012.12.30 14:44 |
|
|
Bala épp az hogy volt "hogy vezethetetlen a bmw hogy jobb a seat". Egybõl át is tértünk a tavalyira hogy helyreálljon a rend Nekem egyébként a seat is instabil volt az 1es szárny miatt.
Na én részemrõl rendben majd kitaláljátok mi lesz. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
balazsinho90
Moderátor
Hozzászólások: 2782
Regisztrált: 2009.06.19
x26 x57 x35
|
Elküldve: 2012.12.30 14:50 |
|
|
ja, nem nyafogni akartam, csak érzékeltetni próbáltam, hogy nem egyszerû különbözõ fizikájú kocsikkal bajnokságot szervezni
valahogy megoldjuk
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Acer
Tag
Hozzászólások: 129
Lakóhely: Hódmezõvásárhely
Regisztrált: 2011.05.13
x11 x11 x10
|
Elküldve: 2012.12.30 14:54 |
|
|
Ez Így van sajnos!!! Felajánlanám a segítségem de se szerkeszteni, se editálni nem tudok |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Plett
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7036
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2008.03.17
x2 x3 x4
|
Elküldve: 2012.12.30 15:32 |
|
|
A "múlt évben már leszerepelt" dolgot át kéne gondolni, ugyanis a fizikának semmi köze nem volt és nem is lesz a Rizke modhoz... Múlt évben volt a legjobb a fizika, csak ugyanaz volt, mint most hogy a gyors pilóták egy oldalra billentették a dolgot. SOHA nem lesz egységes a fizika WTCC-ben, ezt el kell fogadni. Tetszik tetszik ha nem tetszik nem tetszik.
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Nyil
Tag
Hozzászólások: 412
Lakóhely: Eger
Regisztrált: 2011.01.09
x19 x32 x28
|
Elküldve: 2012.12.30 15:42 |
|
|
Szia Plett! (nekem bejön a mod)
Különben meg jó taktikával és (ugye minden futam más és más) király kis versenyek, csaták várhatóak.
Már alig várom a teljes versenytávot!
A repülõ rajttal kapcs: hátul nagy gondok nem voltak! Azt hogy elöl mi történt nem tudom mert mindig a végérõl indultam. Csak azzal kellene tisztában lennie mindenkinek hogy hanyadik helyrõl és melyik oldalról indul, mert volt olyan aki össze vissza elõzgetett.
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
ipojan
Moderátor
Hozzászólások: 764
Regisztrált: 2012.07.16
x1 x1 x2
|
Elküldve: 2012.12.30 15:46 |
|
|
Én nem vagyok túl tapasztalt, de szerintem nem Monza-n és nem egy pályán kell eldönteni melyik autó a jobb. Akik a tesz táblázaton most elõl vannak, mindegy milyen kocsival mennek, akkor is elõl lesznek szerintem.
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Acer
Tag
Hozzászólások: 129
Lakóhely: Hódmezõvásárhely
Regisztrált: 2011.05.13
x11 x11 x10
|
Elküldve: 2012.12.30 15:52 |
|
|
Nekem is bejön a mód mi ezzel a baj? Plett az egész arról szólt hogy súlyozva lesznek azok az autók vagy pilóták akik a tavalyi 24 versenybõl 20 versenyt megnyertek. Illetve most monzaban gyorsabb volt a bmw egyenesben és nem kigyorsítás miatt
Repülõrajt: Ha lenne limiter 100km/h-s akkor az elsõ bekapcsolná a mindig szabadedzésen admin team által meghatározott helyen adott hétvégén.... akkor ott felsorakozna a mezõny és amikor egy admin a célvonalnál nézve jónak találja a formációt beírja a go-t vagy ha nem akkor még egy felvezetõ kör természetesen a verseny ilyenkor egy körrel rövidebb. Minden pilóta az elõtte lévõ autó felénél közelebb nem menne és akkor ha sikerül sikerül ha nem akkor így jártunk.
Már csak azt kell eldönteni hogy mit tegyen az aki vagy magától vagy önhibáján kívül csúszik ki felvezetõ. Visszaveheti e a helyét vagy menjen hátra.... stb.
Ezek csak ötletek máshol tapasztaltakról az nem biztos hogy használható vagy alkalmazható. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Norcs
Tag
Hozzászólások: 555
Lakóhely: Budajenõ
Regisztrált: 2011.06.30
x2 x11 x8
|
Elküldve: 2012.12.30 16:06 |
|
|
Acer írta:
Nekem is bejön a mód mi ezzel a baj? Plett az egész arról szólt hogy súlyozva lesznek azok az autók vagy pilóták akik a tavalyi 24 versenybõl 20 versenyt megnyertek. Illetve most monzaban gyorsabb volt a bmw egyenesben és nem kigyorsítás miatt
Repülõrajt: Ha lenne limiter 100km/h-s akkor az elsõ bekapcsolná a mindig szabadedzésen admin team által meghatározott helyen adott hétvégén.... akkor ott felsorakozna a mezõny és amikor egy admin a célvonalnál nézve jónak találja a formációt beírja a go-t vagy ha nem akkor még egy felvezetõ kör természetesen a verseny ilyenkor egy körrel rövidebb. Minden pilóta az elõtte lévõ autó felénél közelebb nem menne és akkor ha sikerül sikerül ha nem akkor így jártunk.
Már csak azt kell eldönteni hogy mit tegyen az aki vagy magától vagy önhibáján kívül csúszik ki felvezetõ. Visszaveheti e a helyét vagy menjen hátra.... stb.
Ezek csak ötletek máshol tapasztaltakról az nem biztos hogy használható vagy alkalmazható.
Szerintem mindenkinek be kéne kapcsolnia, mert akkor tuti nem lépi túl a 100 km/h-t és nem szerez ezzel elõnyt. Safety Car bejön a pitbe, megnyomja a Numerikus billen a +-t és elindítja a versenyt amikor jónak látja..
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
SFAkos
Tag
Hozzászólások: 399
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2012.07.16
|
Elküldve: 2012.12.30 16:19 |
|
|
Szerintem nem is feltétlen lenne szükséges SC, hanem mondjuk "kintrõl" nézné egy illetékes a kamerákat és írná hogy mondjuk kicsit lassítson az eleje vagy ilyesmik majd akkor rajtoltatná el a mezõnyt amikor látja hogy jól egybe vagyunk. Limiterrel meg szerintem nem lenne nehéz körbemenni egymás mögött. ( amugy se ). Mondjuk itt Monzában az Ascari és a Parabolica között jól össze tudtunk jönni más pályán meg majd kiderül
Az erõ témához meg annyit, hogy ugye mint kiderült (hiszek Nyilnak ) erõsebb a BMW (legalábbis Monzaban), de szerintem ezt a különbséget az autók között csak pár ember tudja kiautózni, mi halandók szerintem nem vagyunk vele elõnybe sõt. A teszt-táblázat is ezt mutatja szerintem. De õket is megértem ha nem tetszene ez nekik hiszen végsõ soron az UFOk között dõl el a bajnokság. Végsebességre amugy ahogy néztem a HUD-ban nem gyorsabb a BMW. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Acer
Tag
Hozzászólások: 129
Lakóhely: Hódmezõvásárhely
Regisztrált: 2011.05.13
x11 x11 x10
|
Elküldve: 2012.12.30 16:30 |
|
|
Sracok nem vagyok egy agytröszt de a prabolikaba bekapcsolt limiterrel a két sor szétesik Mivel a kisebb rádiusz rövidebb út tudjátok matek!
Egyébként ja a sc nak nagy jelentõsége nincs pontosabban õ írhatja a go-t
Hozzáteszem a próbarajtok jók voltak elõl!
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Gabesz
Tag
Hozzászólások: 2167
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
|
Elküldve: 2012.12.30 16:36 |
|
|
Plett írta:
SOHA nem lesz egységes a fizika WTCC-ben, ezt el kell fogadni. Tetszik tetszik ha nem tetszik nem tetszik.
nem tetszik
És miért ne lehetne egységes ???
BMW kiszáll és marad mindenki elsõkerekes
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna / |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Norcs
Tag
Hozzászólások: 555
Lakóhely: Budajenõ
Regisztrált: 2011.06.30
x2 x11 x8
|
Elküldve: 2012.12.30 16:43 |
|
|
Acer írta:
Sracok nem vagyok egy agytröszt de a prabolikaba bekapcsolt limiterrel a két sor szétesik Mivel a kisebb rádiusz rövidebb út tudjátok matek!
Egyébként ja a sc nak nagy jelentõsége nincs pontosabban õ írhatja a go-t
Hozzáteszem a próbarajtok jók voltak elõl!
Értelemszerûen akkor kikapcsolná a külsõ sor és felzárkózik
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Acer
Tag
Hozzászólások: 129
Lakóhely: Hódmezõvásárhely
Regisztrált: 2011.05.13
x11 x11 x10
|
Elküldve: 2012.12.30 16:47 |
|
|
Hja |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Tusy
Moderátor
Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26
x43 x34 x32
|
Elküldve: 2012.12.30 19:13 |
|
|
Acer írta:
Tusy!
Attól még hogy autót cserélünk a tényen nem változtat. Rágyorsítottam Carlosra és lehagyott egyenesben. Norcs ugyanígy. Ha elõtte voltam akkor meg egyeneseben kielõzött és kész. Simán lehagyott. Esélyem se volt vele tartani a lépést. Ha Nyilt kivesszük az elejébõl akkor 4 bmw van elõl. Ez azért csak mond valamit. Értem hogy nehezebb vele menni én nem is próbáltam mert régrõl rosszak a tapasztalataim, de megint csak ismételni tudom hogy tavaly ez a mód már "Leszerepelt " ilyen téren. Elég csak megnézzük a tabellát!!
Norcs Igazad van Nurburgringen a Chevy volt jobb magam sem értem miért.
A BMW jobb kigyorsításon ez tény, ez adódik abból hogy hátsókerekes. Viszont ha igaz, amit valaki írt feljebb, és egyforma a két kocsi végsebessége, akkor nem tudott volna elhúzni elõled carlos. (én 251-et jövök célegyenesben) Nem lehet, hogy a gázpedáloddal van valami baj és nem ad teljes gázt? Köridõt tekintve Nyil ott van a Seat-al, tehát lehetséges vele, olyan gyorsan menni, mint BMW-vel egy körön, ráadásul monzán, ahol a BMW-nek nagyobb elõnyben kellene lennie.
Továbbá az, hogy hány BMW-s van elõl a tabellán, szerintem nem mérvadó. Ha ezeket a bömösöket átültetnéd Seat-ba ugyanúgy hasonló pozícióban lennének.
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Nyil
Tag
Hozzászólások: 412
Lakóhely: Eger
Regisztrált: 2011.01.09
x19 x32 x28
|
Elküldve: 2012.12.30 19:22 |
|
|
végsebesség elérhetõ magasabb a bömössel. Ma majdnem alap settel kényelmesen mentem 257-et. Szinte minden egyenes végén 3-4 km/órával nagyobb a sebessége mint a Seatomnak a jelenlegi settel. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Tusy
Moderátor
Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26
x43 x34 x32
|
Elküldve: 2012.12.30 19:26 |
|
|
Hm, akkor van még rezerva nálam is végsebességben. De olyan középsõt, mint te mentél Seattal, kétlem hogy tudná a BMW. Egyéb vélemény a BMW-rõl? Köridõ? Majd ha lesz kis idõm kipróbálom én is a Seatot.
Szerkesztette: Tusy - 2012.12.30 19:28 |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Nyil
Tag
Hozzászólások: 412
Lakóhely: Eger
Regisztrált: 2011.01.09
x19 x32 x28
|
Elküldve: 2012.12.30 19:31 |
|
|
Nem is lehet vita tárgya, hogy az elsõkerék meghajtásúakat könnyebb vezetni! De ajánlom, hogy próbáld ki. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
daneepapa
Tag
Hozzászólások: 106
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2012.04.17
x2 x8 x12
|
Elküldve: 2012.12.30 19:36 |
|
|
Két alap dolgot mondjunk ki.
1. A BMW-ben igen is több élmenõ pilóta van, míg a többi csapatnál kevesebb.
2. A mod elég rendesen setupfüggõ.
Ha a kettõt összetesszük, kijön a teszttábla eredménye. Mellesleg nem tagadom, a BMW tényleg jobb motorerõben, de ez talán kanyargósabb pályákon nem fog ennyire látszani. Véleményem szerint menjünk pár futamot, és ha tényleg nagy BMW fölény lesz, lehet gondolkodni hogy õk egész versenyen pit-limiterrel menjenek, vagy elég ha õk 10 körrel többet mennek!! |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Nyil
Tag
Hozzászólások: 412
Lakóhely: Eger
Regisztrált: 2011.01.09
x19 x32 x28
|
Elküldve: 2012.12.30 19:53 |
|
|
Azért ennyire nem súlyos a helyzet! |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
daneepapa
Tag
Hozzászólások: 106
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2012.04.17
x2 x8 x12
|
Elküldve: 2012.12.30 20:06 |
|
|
Nyil írta:
Azért ennyire nem súlyos a helyzet!
Természetesen csak viccbõl írtam
Ahogy most nézegettem a teszttáblát, azért 17 pilóta 1mp-ben belül van az elsõhöz viszonyítva. Szerintem ez ritka, lsd. Golden, szóval egyenlõre jó a mód úgy, ahogy van! |
|