Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.12.30 21:36
Mit ríítok már?? Még le sem ment a futam! És mondtam már, nem a hotlapszot kell megnyerni, segítek: ku...ra nem tükrözi a valóságot, többnyire a hátsókból is lehetnek kövér pontszerzõk..... Nyugottság Csikánók!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Hozzászólások: 412 Lakóhely: Eger Regisztrált: 2011.01.09
x19 x32 x28
Elküldve: 2012.12.30 21:38
mumus70 írta:
Mit ríítok már?? Még le sem ment a futam! És mondtam már, nem a hotlapszot kell megnyerni, segítek: ku...ra nem tükrözi a valóságot, többnyire a hátsókból is lehetnek kövér pontszerzõk..... Nyugottság Csikánók!
Na kipróbáltam a Seatot
Elõször megijedtem tõle, annyira rossz volt vezetni. Aztán elkezdtem állítgatni, és a végén már kezdtem élvezni is vezetni. (pedig én aztán hátsókerék párti vagyok, eléggé). Úgy gondolom a Seatnak sokkal rosszabb alapsetupja van . 2 perc alá nem tudtam bemenni vele, míg ha jól emlékszem a BMW-el talán 59-alá is bementem.
Féktávon jóval gyengébb a Seat, azonban sokkal stabilabb is. Végsebességben is elmarad úgy 5 km/h-val ahogy Nyil is irta.
A 2 Lesmoban azonban verhetetlen. A göröngyök nem befolyásolják, nagyon stabil.
30-40 kör után 1:59,0 volt a legjobb köröm felfüggesztés és diffi állítás után. Még jobban hangolt setuppal abszolút el tudom képzelni, hogy ott tud lenni a BMW nyomában. Ezen a pályán is, pedig ez tényleg BMW-s.
Szerintem lesznek még pályák ahol, dominálni fog a Seat.
:
Sajnos úgy néz ki, hogy nem tudok kormányközelbe lenni a szerdai szezonnyitón. Valaki legyen olyan kedves és vezesse a Chevimet. Bamboo Engineering, Alex Macdowall
Köszönöm, és itt is BUÉK-ot kívánok.
Szerkesztette: ipojan - 2013.01.01 11:09
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.12.31 23:43
Nekem a Ladánál volt olyan elõször talán a sok mod közül, hogy némi állítgatás után, a célegyenes végi féktávon szélárnyékból kibújtam már satu féknél, és szépen számomra elég hihetetlen módon azonnal reagált a kormány mozdulatára, elõztem, és visszahúzódtam a pálya szélére, és mint a beton olyan stabil volt! Más modban - autóval ez így szokott kinézni: szélárnyékból ki, és onnantól 4 blokkoló kerékkel utazok a sikán elõtti tömegmészárlásomig! Aztán 3 kör múlva arra is rájöttem, hogy bõven ráérek 30 méterrel késõbb fékezni ott, mert amit még kellett volna lassulnom a sikánhoz, az mint a cövek veszi be úgy, hogy alá van szedve a kerék, és fékkel begurulok az irányváltásig, hogy meg sem moccan alattam! Ilyet még nem tapasztaltam! Király! A végsebesség is olyan 255 körül van, amikor eltalálom a Parabolicában normálisan a kigyorsítást. A magasabb rázókra viszont agresszívan reagál, még mindig dolgozom ezen, mert a 2 kerék látványos ugyan kívülrõl, viszont számomra eléggé félelmetes... LADA RULEZ!!!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2012.12.31 23:46
mumus70 írta:
Nekem a Ladánál volt olyan elõször talán a sok mod közül, hogy némi állítgatás után, a célegyenes végi féktávon szélárnyékból kibújtam már satu féknél, és szépen számomra elég hihetetlen módon azonnal reagált a kormány mozdulatára, elõztem, és visszahúzódtam a pálya szélére, és mint a beton olyan stabil volt! Más modban - autóval ez így szokott kinézni: szélárnyékból ki, és onnantól 4 blokkoló kerékkel utazok a sikán elõtti tömegmészárlásomig! Aztán 3 kör múlva arra is rájöttem, hogy bõven ráérek 30 méterrel késõbb fékezni ott, mert amit még kellett volna lassulnom a sikánhoz, az mint a cövek veszi be úgy, hogy alá van szedve a kerék, és fékkel begurulok az irányváltásig, hogy meg sem moccan alattam! Ilyet még nem tapasztaltam! Király! A végsebesség is olyan 255 körül van, amikor eltalálom a Parabolicában normálisan a kigyorsítást. A magasabb rázókra viszont agresszívan reagál, még mindig dolgozom ezen, mert a 2 kerék látványos ugyan kívülrõl, viszont számomra eléggé félelmetes... LADA RULEZ!!!
Mumus megtanul set-elni?
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület"
A tesztáblázat elsõ 4 nem besorolt pilótáját szabadba tettem, 2 verdába lehet nevezni - KIVÉVE A BURNIXÉT!!! - a holnapi elsõ éles bevetésre!!!
Szerkesztette: Thomas50 - 2013.01.01 19:35
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]