Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
SFAkos
Tag
Hozzászólások: 399
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2012.07.16
|
Elküldve: 2013.01.11 20:51 |
|
|
Hamann írta:
Ez WTCC, amit te linkeltél pedig Nascar. Akkor most mi a helyes út?
A BMW driverek lassan elkezdhetnének sírni, hogy az elsõkerekes verdák sokkal jobbak és ez a mod nagyon el van túlozva
Azért még nem vész a dolog, Gazso az élen, Carlos még nem ment, Bala se, Gabesz meg cheater |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Gabesz
Tag
Hozzászólások: 2167
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
|
Elküldve: 2013.01.11 21:00 |
|
|
ja csak nem mindig vállalom be a csítet, mer' azér' a Hopto-szûrõ mûködik
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna / |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Nyil
Tag
Hozzászólások: 412
Lakóhely: Eger
Regisztrált: 2011.01.09
x19 x32 x28
|
Elküldve: 2013.01.11 21:03 |
|
|
"2012 Sporting regulations r11; FIA World Touring Car Championship
143 A r11; For Race 1 only:
The organiserr17;s official leading car will pull off at the
end of the formation lap. The cars will continue on their
own with the pole position leading and will drive at a
minimum speed of 70 kph and a maximum of 90 kph.
Any divergence from the prescribed speed (between 70
and 90 kph) before the start is given will result in a
drive-through penalty.
During the formation lap the red light will be on. No car
may overtake another one before the starting signal is
given."
Na ezt ki hogy értelmezi? |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
SFAkos
Tag
Hozzászólások: 399
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2012.07.16
|
Elküldve: 2013.01.11 21:07 |
|
|
Nyil írta:
"2012 Sporting regulations r11; FIA World Touring Car Championship
143 A r11; For Race 1 only:
The organiserr17;s official leading car will pull off at the
end of the formation lap. The cars will continue on their
own with the pole position leading and will drive at a
minimum speed of 70 kph and a maximum of 90 kph.
Any divergence from the prescribed speed (between 70
and 90 kph) before the start is given will result in a
drive-through penalty.
During the formation lap the red light will be on. No car
may overtake another one before the starting signal is
given."
Na ezt ki hogy értelmezi?
Én úgy hogy ha zöld van akkor lehet elõzni, semmi köze a rajt/cél vonalhoz. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Gabesz
Tag
Hozzászólások: 2167
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
|
Elküldve: 2013.01.11 21:07 |
|
|
Nyil írta:
"2012 Sporting regulations r11; FIA World Touring Car Championship
143 A r11; For Race 1 only:
The organiserr17;s official leading car will pull off at the
end of the formation lap. The cars will continue on their
own with the pole position leading and will drive at a
minimum speed of 70 kph and a maximum of 90 kph.
Any divergence from the prescribed speed (between 70
and 90 kph) before the start is given will result in a
drive-through penalty.
During the formation lap the red light will be on. No car
may overtake another one before the starting signal is
given."
Na ezt ki hogy értelmezi?
70-90 km/h között kell haladni mindenkinek az SC boxba távozása után, aki ennél lassabban vagy gyorsabban megy az áthajtásos büntit kap, elõzni a "GO" után lehet.
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna / |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2013.01.11 21:08 |
|
|
Szerintem is balgaság ez a vonal dolog, akkor mi értelme a rajtnak?
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2013.01.11 21:10 |
|
|
Gabesz írta:
tökmindegy hogy csináljuk, csak mindenki tartsa be
szerintem egyébként a legegyszerûbb (és amibõl legkevésbé vannak gondok), ha "GO"-ra mindenki tolhatja ezerrel és elõzhet is vonal elõtt is
ezt adom. lehessen nyomni neki, de a GO is a vonalnál legyen. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2013.01.11 21:13 |
|
|
Az SC pilóta kb az utolsó kanyar elött elhúz a pitbe. Az elsõ pilóta meg bevárja a mezõnyt, ha úgy van.
Dávidnak meg annyi idõt kell hagynia az elsõnek, hogy kiléphessen(nyomjon egy escet utánna, mert replay lesz ) És figyelje az elsõt, és ha eléri a vonalat akkor mondani GO-t.
vagy minusszal ráválr az elsõre kilépés nélkül..
Szerkesztette: Adam - 2013.01.11 21:14 |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Gabesz
Tag
Hozzászólások: 2167
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
|
Elküldve: 2013.01.11 21:27 |
|
|
Norbi-G írta:
Észrevettem egy dolgot, WTCC csapatpontok a Monzai 2. versenyen nincsenek beírva.
És a Golden futam utáni karrierpontok sem
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna / |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2013.01.11 22:17 |
|
|
De minek akkor SC? Nem megyünk felvezetõre amikor írja a gép, és ha zöld lesz a lámpa akkor csináljuk állórajt helyett a felvezetõt, és köviben az elsõ diktál, a goo-nál meg megindulunk! A szerón meg egyel több körre kell állítani a cuccost!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2013.01.11 22:19 |
|
|
amugy ja. az a legegyszerübb Alapbol egyel több elsö futamon |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
balazsinho90
Moderátor
Hozzászólások: 2782
Regisztrált: 2009.06.19
x26 x57 x35
|
Elküldve: 2013.01.11 23:36 |
|
|
Roli nem bûnbakot kerestem, csak rávilágítottam Thomasnak, hogy nem csak Dávid hibája a rajt, lehet nem jól fogalmaztam
ez a vonal dolog egyébként nem tudom honnan jött, én eleve úgy gondoltam, hogy GO-ra lehet menni, csak valaki benyögte futam elõtt, és Thomas ezt fogadta el
a futam, meg eddig is 1 körrel hosszabbra volt állítva
|
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2013.01.11 23:44 |
|
|
Hát igen, ez lenne a logikus, go akkor mindenki go! és mintha feljebb a WTCC vidiben is így mûködne, akkor mégsem szabálytalankodókat láttam a vonal elõtt elõzni. Nekem teccik ez a variáció, meg valljuk be logikus..... Thomas monnnnnyon le!!!!!!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2013.01.12 07:59 |
|
|
Nem hibáztattam senkit és nem kerestem bûnbakot én sem ám, csak agyaltam hogy mi lehetett a gond.
Az tény, hogy szétszóródott a mezõny a felvez alatt és igencsak foghíjasan fordultunk rá a rajra..
A vonalat meg megmondom honnan jött, de semmiképpen sem valaki benyögésére Bala, úgyhogy nem mondok le Mummus, hiába sztrájkolsz....!!!
Honnan? Hát az OW1-es ovál gördülõ rajtokból. Mivel azt épp elégszer gyakoroltuk, kiderült és mindenki számára világossá vált hogy az rfactor bizony azt szeretné ha nem történne elõzés a vonalig. Minden esetben s&g-val jutalmazta ha valaki mégis.Mivel elég sokan mennek itt is ott is, és az élõ sc dolog is csak a szezon kezdése elõtti napokban derült ki, nem tartottam ésszerûnek a wtcc-s gördülõ rajra külön új írott szabályt alkotni, mert csak kavart volna. Annál is inkább, mert ha véletlenül Dávid nem ér rá, akkor aut sc-vel kell felvezettetni, akkor pedig könyörtelenül büntet az rf mind a korai elõzésért, mind a formációs pozíció és tempó be nem tartásáért a felvez körben. Egy verzióben megfogalmazott szabályt is nehéz betartatni, hátha még külön alternatívák is lennének, szóval szerintem maradjon a szabályzatba foglalt eredeti(oválos) verzió a wtcc-ben is, és azt tegye mindenki maradéktalanul a magáévá....
Szerkesztette: Thomas50 - 2013.01.12 08:16 |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2013.01.12 08:15 |
|
|
Van benne valami. Maradhatsz a posztodon!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
SFAkos
Tag
Hozzászólások: 399
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2012.07.16
|
Elküldve: 2013.01.12 09:38 |
|
|
Azért más egy oválon a repülõ rajt ahol végig padlón mennek körbe körbe egymás seggébe és úgy nem lehet elõzni, mint pl itt tegyük fel elalszik a rajtnál 10. akkor 10-26. alapbol x másodperc hátrányba kezd hiába tudná elkapni a rajtot..Szerintem nem lenne túl bonyolult megjegyezni a két külön szabályt Fõleg,hogy a valóságban is így van.. De azért ne monnyon le Thomas
Szerkesztette: SFAkos - 2013.01.12 09:47 |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2013.01.12 10:03 |
|
|
Eleve ow1-ben csak 3 hetente van ovál futam / repülõ rajt. Meg már abból se lesz sok.
Szerintem is meg lehet jegyezni hogy wtcc-be go-ra lehet má elõzni.
Az viszont jogos, ha Dávid nem jön, akkor büntire számithatunk. De szerintem ha Dávid nemjön, vagyunk mi annyira okosak, hogy megoldjuk megunk is. |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
SFAkos
Tag
Hozzászólások: 399
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2012.07.16
|
Elküldve: 2013.01.12 10:08 |
|
|
Adam írta:
Eleve ow1-ben csak 3 hetente van ovál futam / repülõ rajt. Meg már abból se lesz sok.
Szerintem is meg lehet jegyezni hogy wtcc-be go-ra lehet má elõzni.
Az viszont jogos, ha Dávid nem jön, akkor büntire számithatunk. De szerintem ha Dávid nemjön, vagyunk mi annyira okosak, hogy megoldjuk megunk is.
Persze a felvezt meg lehet oldani SC nélkül is.. Az már más kérdés akkor ki ír GO-t De csak van egy ember aki nem indul és feltud jönni két betü erejéig |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2013.01.12 10:29 |
|
|
Például Madhat irhatja a GO-t |
|
Szerzõ |
RE: WTCC 2012/13 |
balazsinho90
Moderátor
Hozzászólások: 2782
Regisztrált: 2009.06.19
x26 x57 x35
|
Elküldve: 2013.01.12 11:24 |
|
|
Thomas50 írta:
Nem hibáztattam senkit és nem kerestem bûnbakot én sem ám, csak agyaltam hogy mi lehetett a gond.
Az tény, hogy szétszóródott a mezõny a felvez alatt és igencsak foghíjasan fordultunk rá a rajra..
A vonalat meg megmondom honnan jött, de semmiképpen sem valaki benyögésére Bala, úgyhogy nem mondok le Mummus, hiába sztrájkolsz....!!!
Honnan? Hát az OW1-es ovál gördülõ rajtokból. Mivel azt épp elégszer gyakoroltuk, kiderült és mindenki számára világossá vált hogy az rfactor bizony azt szeretné ha nem történne elõzés a vonalig. Minden esetben s&g-val jutalmazta ha valaki mégis.Mivel elég sokan mennek itt is ott is, és az élõ sc dolog is csak a szezon kezdése elõtti napokban derült ki, nem tartottam ésszerûnek a wtcc-s gördülõ rajra külön új írott szabályt alkotni, mert csak kavart volna. Annál is inkább, mert ha véletlenül Dávid nem ér rá, akkor aut sc-vel kell felvezettetni, akkor pedig könyörtelenül büntet az rf mind a korai elõzésért, mind a formációs pozíció és tempó be nem tartásáért a felvez körben. Egy verzióben megfogalmazott szabályt is nehéz betartatni, hátha még külön alternatívák is lennének, szóval szerintem maradjon a szabályzatba foglalt eredeti(oválos) verzió a wtcc-ben is, és azt tegye mindenki maradéktalanul a magáévá....
Továbbra sem látom ennek az értelmét, pont az lenne a lényeg, hogy a jó ritmusban elkapott rajttal nyerj pozíciókat. Ráadásul reál wtcc szabályt is láttunk, szóval nem értem miért nem jó a GO-ra indulás két lábbal a gázon. Az rF SC-t meg még inkább nem támogatom, csodálom, hogy ow1-en bevállaltátok. Ha Dávid nem jön, menjünk egyedül.
|
|