Eddig nem voltam nagy híve de egy ilyen koncepció simán jöhetne, még zárt kasztnival is
+ még abban is segítene hogy felgyorsuljanak az autók, aero minusz, mechanikai tapadás plusz, mint a régi szép idõkben és a legfontosabb mellé hogy az Indycarban is használatos nyújtott diffúzort használják, amely kevésbé okoz turbulens levegõt a támadónak.
Nem igazán értem, hogy miért ragaszkodnak annyira ahhoz, hogy zárt legyen a cockpit az F1-ben.Lassan már ott tartunk, hogy LMP1-es autókkal mennek az F1-ben....
Aki arra vállalkozik, hogy nyílt cockpitben versenyzik, az vállalja a kockázatot is, hogy fejbe kapja valami.
Egyébként az is érdekes, hogy csak az F1-ben merült fel ez is....
Elég lenne aerodinamikailag lecsökkenteni a variációkat.Például ugyanolyan elsõ és hátsó szárnyak.Komolyabban szûkített aerodinamikai szabadság.Elvileg egyébként is a motorborítás alatt kéne megmutatni, hogy ki mit tud.
Ha már IndyCar, akkor az idei évben bebizonyosodott, hogy piszkosul ártalmas a versenyeknek az, ha nem ugyanolyan autókkal mennek.Idén ugye aki nem Chevyvel megy, az nem nyer, csak ha esik (de még akkor sem mindig).
Inkább tennék azt, amire az F1 ki lett találva.Versenyezzenek!
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Hozzászólások: 148 Lakóhely: Pápa Regisztrált: 2014.02.25
x1 x1 x7
Elküldve: 2015.07.18 08:57
Nyugodj békében Bianchi ! Fontos a reklám, a pénz, az Európai szurkolók is fontosak, hogy megfelelõ idõben nézhessék a futamok reklámjait. De legyen már a biztonság is fontos ! Teljesen értelmetlen baleset volt. De a nézõ mindennél fontosabb. Csak ne legyen a Forma 1 a Halálos iramban ! Szabályalkotók figyelem ! Legyen elég ez az eset ahhoz, hogy tudják mit kell figyelembe venni a futamok izgalmasabbá tételéhez !
Egyébként minden úgy zajlott ahogy zajlania kellett, nyilván utólag könnyebb okosabbnak lenni és be lehetett volna küldeni az SC-t de nem ez volt az elsõ ilyen eset.
2003 Brazilban Montoya és Schumacher is hasonlóan járt ás 2007 Németben Sutil is, szörnyû kimondani de pont ilyen esetek kellenek ahhoz hogy tanuljunk belõle és a késõbbiekben megelõzzük azt, hiszen az elõbb említett 2 esetben mivel szerencsésen elkerülték a traktorral való találkozást szinte senki nem emlékszik rá és nem is váltott ki így semmilyen utóhatást. Pedig kellett volna és Jules ma is élne, talán épp most cserélnék le Kimit rá :/
És tegyük fel az elõbb említett gokartos módon téged egy ilyen fatális véletlen érne, aminek szinte semmi köze magához a motorsporthoz és részvétként beb*sznának egy ilyen matricát hogy esne?!
DomonkosSandor írta:
És tegyük fel az elõbb említett gokartos módon téged egy ilyen fatális véletlen érne, aminek szinte semmi köze magához a motorsporthoz és részvétként beb*sznának egy ilyen matricát hogy esne?!
(ha érzékelnéd a túlvilágról persze)
Ombre! Mirõl beszélsz? Mi az hogy a gokartos balesetnek nincs köze a motorsporthoz? Normális helyen legalább bukót fel kell venned, és ha csak haverok ellen mész akkor is versenyzel ergó sportolsz.
Az meg hogy esetleg milyen matricát raktok be eddig sem érdekelt meg ezután sem fog, de ha direkt nekem ugrotok azért mert más a véleményem, akkor én reagálni fogok.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Szerkesztette: Bandi - 2015.07.20 15:29
Nem sikerült értelmezned a mondandóm, eddig is leírtam hogy a gokart is ugyanolyan motorsport mint a többi, az nem tartozik hozzá a sporthoz hogy a semmibõl elõjön egy traktor.
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]