Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2010.05.24 06:27 |
|
|
Jó reggelt, emberek!
Lehet korán van, és azért lassú a felfogásom, vagy vaksi vaok, de a tabellát nem vágom. Nem mintha lényeges lenne ha nem lesz 2 liga tovább, de az A-sok eredménye a B oszlopban van, aztán meg Carlos nyerte az A-t nem vágom hogy miért a 2. Stilo 2. helyével az A-ban miért 4. stb stb....
|
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2010.05.24 06:31 |
|
|
Ja, de, vágom már, csak kellett 1 KV...
A dupla helyezések miatt, és ha az eredmények a megfelelõ oszlopba kerülnek akkor helyre áll a sorrend: Megggint Roli az élen |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2010.05.24 06:43 |
|
|
Ja, amúgy grt a futamhoz, én 4-es hûtõvel mentem,igen csak magas szárnyakkal (30 felett elöl-hátul) 5-ös hûtõn valszeg kibírta volna még azt a 2,5kört az agresszív kihúzatásaim ellenére is
Családi gondok miatt csak vasárnap délután tudtam a verseny körülmények tesztelésével foglalkozni és a motorhûtés problémájára már kevés volt az idõ.e a gumi melegedést viszont megoldottam helyes beállítással nem melegszik túl, 1 Pittel tudtam menni és alig sárgultak be a kiállás elõtt.
Szal a gumi téma setup kérdése, nem biztos hogy hozzá kell piszkálni, a CC-ben se tettük pedig ott se volt egyszerû a gumi kérdés...
Szerkesztette: Thomas50 - 2010.05.24 07:47 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2010.05.24 07:07 |
|
|
Igen, még annyit, hogy elképzelhetõnek tartom, hogy 1-el kisebb motorerõ, vagy 1-200-as fordulatszám csökkentés is elég a motorhûtés problémára szóval setuppal megoldható...gondolom azért ezek az opciók nem véletlenül vannak a játékban, szóval továbbra is az a véleményem, hogy nem biztos hogy bele kellene nyúlni...
Viszont ha a szeron kivan lõve a mechanikai meghibásodás, hogy teszteljük ki??? |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Overdrive
Tag
Hozzászólások: 581
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2008.01.14
x1
|
Elküldve: 2010.05.24 09:18 |
|
|
Mûszakilag nekem sem volt gondom, pedig híresen nagy setup luzer vagyok!
Egy két részletre oda kell figyelni,(fodulatszám-motor-fék hûtés stb.) és akkor nincs galiba.
Pensioners to the world!!
Szerkesztette: Overdrive - 2010.05.24 09:20 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Tusy
Moderátor
Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26
x43 x34 x32
|
Elküldve: 2010.05.24 09:38 |
|
|
egyetertek thomassal, szerintem se kene belepiszkalni. En is meg tudtam oldani, vagyis hat nem is nagyon oldottam mer a setupom ugy sikerult hogy kimeletes volt a gumikkal, es nem koptak el ido elott a gumik. Ja, es persze vezetessel is jelentosen lehet csokkenteni a melegedest. (finomabb kormanymozdulatok, lassab kanyarsebesseg stb.) A motorral sincs gond szeerintem, azert altalaban nem szoktak igazi forma1-ben max fordulatszammal es motorerovel menni szoval ezt is meg lehet oldani. (esetleg hamarabb felvaltani).
Nekem a fekeim mentek el de csak 2-es hutessel mentem es az tenyleg keves volt. Erre legkozelebb odafigyelek.
Mindent osszevetve velemenyem szerint ez adja meg a fuszeret az egesznek. Setup modositasaval es egy kis odafigyelessel megoldahato a dolog.
|
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2010.05.24 09:41 |
|
|
Mondom én, hogy a fordulatszám határ sanszos...
Tessék, Over szerint is, Tusy szerint is
Szerkesztette: Thomas50 - 2010.05.24 09:42 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2010.05.24 09:44 |
|
|
És teljesen egyet értek Tusy hsz.-vel fõleg az utolsó két mondattal...
Szerkesztette: Thomas50 - 2010.05.24 09:46 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
GyaxyBoy
Tag
Hozzászólások: 15
Lakóhely: Mezõberény / Békés megye
Regisztrált: 2010.04.30
|
Elküldve: 2010.05.24 11:51 |
|
|
NEm is tudtam, hogy volt 'B' futam is! Francba! Pedig, ha tudtam volna, akkor indúltam volna és biztos nyerek!
Lesz még 'B' futam? Szerintem sokan nem tudtak róla!
Mert olvastam itt olyat is, hogy nem lesz! Kár érte! Fõleg, ha megint ilyen nagy létszám lesz a teszt idõknél!
Egyébként nem lehetne ilyen módosításokról valami körüzit kapni? Mert én csütörtöktõl nem tudtam jönni játszani, meg nem is volt kedvem, mert csak délelõt értem rá tesztelni szinglében és mivel nem sikerült az idõmön javítani, fel sem jöttem ide, megnézni a helyzetet, mert rosszabb idõ biztos nem lesz, csak jobb! És már csütörtökön is 2-3 másodperc hátrányom volt a szint idõhöz!
De ha tudtam volna, hogy lehet jönni csatázni presztízsért, akkor jöttem volna!
Én szeretném hogy legyen, fõleg ha nem kerülök megint be!
Szerkesztette: GyaxyBoy - 2010.05.24 12:01 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
carlosrol
Tag
Hozzászólások: 1537
Lakóhely: Adács
Regisztrált: 2008.03.21
x259 x181 x95
|
Elküldve: 2010.05.24 12:16 |
|
|
Gyaxybox, már 4-5 nappal korábban témázás volt a fórumban róla, fõoldalon cikk jelent meg róla és rikítósárga színnel a fontos infók ablakba is be volt írva. Ha fõoldalt nem olvasol, akkor körüzenetet miért is olvasnál? A megoldás: juss be a 24-be, kezdheted az ausztrál pályán egy 22-es idõvel mondjuk
|
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Nordred75
Tag
Hozzászólások: 419
Lakóhely: Budapest / Aszód
Regisztrált: 2009.09.07
|
Elküldve: 2010.05.24 12:34 |
|
|
Thomas50 írta:
Igen, még annyit, hogy elképzelhetõnek tartom, hogy 1-el kisebb motorerõ, vagy 1-200-as fordulatszám csökkentés is elég a motorhûtés problémára szóval setuppal megoldható...gondolom azért ezek az opciók nem véletlenül vannak a játékban, szóval továbbra is az a véleményem, hogy nem biztos hogy bele kellene nyúlni...
Viszont ha a szeron kivan lõve a mechanikai meghibásodás, hogy teszteljük ki???
Ez igaz Thom, csak az a baj, hogy nem mindenkinek van ideje több száz tesztkörre, hogy ezt kikísérletezze. Én pl örülök ha 80-100 kört összerakok, ami arra elég, hogy az adott moddal kiatózzam a pályát. Setupolásra szinte 0 az idõm (meg utálom is ), verseny setupról már nem is beszélve. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül. De végül is nekem 8, majd kérek tõletek setupot!
"A veréb is madár!" |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.24 12:38 |
|
|
Gyaxi basszus szerdán már kint volt a hír a B ligáról,pénteken pedig kitettem a fontos infókra, a fõoldal tetejére.írtam róla hírt és felvittem a liszensz liga oldalára is.Azaz 5 helyen jelent meg.
Javaslom, hogy tedd be a könyvjelzõk közé a hopto.hu-t és iker-ókor kattints rá.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Nordred75
Tag
Hozzászólások: 419
Lakóhely: Budapest / Aszód
Regisztrált: 2009.09.07
|
Elküldve: 2010.05.24 12:47 |
|
|
GyaxyBoy írta:
NEm is tudtam, hogy volt 'B' futam is! ...
Pedig CiBa mester olyan hírverést csinált neki, hogy szerintem még Mezõberény fõutcáján is ki volt plakátolva...
ui.: nem árt minden nap benézni az oldalra, a fõoldalon egy pillanat alatt tájékozódhatsz mindenrõl. Meg jelentkezz be, mert bizonyos infókat csak így láthatsz..
"A veréb is madár!" |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.24 12:53 |
|
|
Nordred írta:
Ez igaz Thom, csak az a baj, hogy nem mindenkinek van ideje több száz tesztkörre, hogy ezt kikísérletezze. Én pl örülök ha 80-100 kört összerakok, ami arra elég, hogy az adott moddal kiatózzam a pályát. Setupolásra szinte 0 az idõm (meg utálom is smiley), verseny setupról már nem is beszélve. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül. De végül is nekem 8, majd kérek tõletek setupot!
Tibi ezzel azért nem értek egyet.Azt mindenkinek fel kell fogni,hogy ez egy online liga itt a setup a minden és aki többet gyakorol az nagyobb eséllyel indul.Nincs meghatározva max. megengedett tesztkör.
Viszont mint minden dolognál itt is a befektetett energiának meg kell térülni!Tehát ha valaki 500 kört tesztel az azt jelenti hogy rászánt 11-12 órát
az igenis megérdemli,hogy a dobogóért harcoljon és én nem is várom el,hogy odaadja azt a setupot amit 12 óra alatt hozott össze.
Gondolj bele,ha te azt mondod egy kigyúrt állatnak,hogy persze te könnyen vagy mert ráérsz gyúrni napi két órát.Szerinted örülne neked?
Egyébként olvastam egyszer egy rfactor fórumon,hogy ilyen szar ez az rfactor játék meg olyan szar,merthogy milyen bonyolult a setupja pedig ezzel családapák meg dolgozó emberek is játszanának,de így nem tudnak vele játszani.
Értsék meg végre,ez ligáknak van és van 1000 olyan játék amit meg mi gagyizunk,na az való nekik.Egyébként én remélem hogy az rfactor2-ben majd még többet lehet setupolni
Nem rosszindulatból írom ezeket nehogy félreértsd,majd gyere szerverre és adok setupot.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.24 13:00 |
|
|
Akkor a modbelenyúlást vittasuk meg.
Én 19800-as max fordulattal mentem tegnap 10-es boost-al és 5-ös(max) hûtõvel.17 kör alatt égett le,de hozzá tartozik,hogy talpaltam mint az okor és minden sebességben csutkára kihúzattam.
Gumiproblémám nem volt a kemény gumi lazán bírta a féltávot,pedig én mindig gumigyilkos setupokat csinálok és úgy is vezetek.
Fékhûtõ 3-ason volt és nem volt vele gond.
Carlosnak viszont 4-es hûtõje volt 20000-es fordulattal 10-es boostal és kibírta neki a versenyt.Annyi volt a titka,hogy sokkal hamarabb felváltott.Írjátok le ti is a tapasztalatokat.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2010.05.24 13:07 |
|
|
Még egy dolog:aki visszaemlékszik a 2004-es futamokra.Qualin pörögtek az autók 19000-ret versenyen viszont csak 18-at.Így voltak belõve hogy kibírják a versenyt.Azis tuti,hogy nem max booston mentek,esetleg elõzéskor,de amugy 5-ös 6-oson.
Szal ez nem a mod gagyisága,hanem pontosan hogy az életszerûsége.Nekem egyedül ezekkel az unreális idõkkel van problémám.Az autó szerintem túl erõs,melbourne-ben pl az 1,19 az elég kamu idõ.
Nem a tapadás túl nagy hanem a motor sokkal erõsebb mint kellene.
Szerintem azt kell majd csinálnunk mint CC-ban.Visszavenni a boostot és elõzéskor állogatni.
Jelenleg Tusyval értek egyet,ez adja meg a fûszerét az egésznek.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész! |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Nordred75
Tag
Hozzászólások: 419
Lakóhely: Budapest / Aszód
Regisztrált: 2009.09.07
|
Elküldve: 2010.05.24 13:18 |
|
|
Dehogy értem félre CiBa. Teljesen igazad van. Ha megnézed a szmájlikat a hsz-ben láthatod, hogy ez mennyire komoly. Legalábbis ha az utolsó mondatra gondolsz. Eddig is ezt csináltam, ezért írtam... Sokan segítõkészek setup ügyben, köztük Thom is.
"A veréb is madár!" |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Tusy
Moderátor
Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26
x43 x34 x32
|
Elküldve: 2010.05.24 13:19 |
|
|
en feltavig jutottam csak a fekek miatt, 20000-es rpmmel es 4-es hutovel. A fekhuto volt keves 2-esen. Szoval valoszinu az elvaltasok jatszanak nagy szerepet.
Edit: Bar volt olyan is hogy tesztidot mentem futni 13 literrel, es a boxbol kijovet a 3. kanyarban megfott a motorom. Bar ez csak egyeduli eset, lehet neha veletlenszeruen is adodnak technikai problemak. Melegedest nem jelzett a jatek.
Szerkesztette: Tusy - 2010.05.24 13:21 |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
robikasztar
Tag
Hozzászólások: 1265
Lakóhely: Ko¹ice - Kassa
Regisztrált: 2009.02.26
x11 x21 x28
|
Elküldve: 2010.05.24 13:37 |
|
|
En amellett vagyok, hogy ne legyen valtoztatas. Egyszeruen nem csontig kell nyomni a gazpedalt, es piroson valtani - bar, en mindig ezt csinalom, szoval ellentmondasba utkozok magammal szemben - hanem szepen, nyugodtan 300-400at visszavenni a fordulatszambol, 8-as motorteljesitmennyel es 4-es hutovel vegignyomni. Aztan meg lehet gombra allitani a teljesitmenynovelest, es elozesnel, ugyanugy kihasznalni mint CC-n. |
|
Szerzõ |
RE: F1 2004 |
Tusy
Moderátor
Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26
x43 x34 x32
|
Elküldve: 2010.05.24 13:39 |
|
|
CiBa írta:
Nekem egyedül ezekkel az unreális idõkkel van problémám.Az autó szerintem túl erõs,melbourne-ben pl az 1,19 az elég kamu idõ.
Nem a tapadás túl nagy hanem a motor sokkal erõsebb mint kellene.
Vagy a palyak aranytalanul rovidek.
|
|