Mondom én, ha így folytatja lassan lassan kifelé fog állni a szekér rúdja...:
Sebastian Vettel: rEzt ma elszúrtam. Nagyon szeretnék elõjönni egy remek kifogással, hogy miért is tettem mindezt, de nem tudok. Megértem Mark frusztráltságát és azt, hogy a csapat nem boldog a történtek miatt. Tartozom egy magyarázattal neki és az egész csapatnak is. Késõbb megpróbálom megmagyarázni. Ilyen helyzetrõl sokszor beszélünk, és arról is, hogy mit fogunk tenni ilyenkor és normál esetben nem ez van, de ma így történt és az utasítást tettre kellett volna váltanom. Megkaptam a felszólítást és én nem vettem róla tudomást. Mark és én szoktunk harcolni egymással, amikor szoros az állás, de amiatt, hogy most milyenek a gumik, illetve nem tudjuk, meddig is fogják bírni, elképesztõen nagy kockázatot vállaltam, hogy figyelmen kívül hagytam, maradjak a második helyen. Nyolcadik vagy kilencedik helyen is végezhettünk volna, ha tönkretesszük a gumikat abban a két körben. A csapat döntése fölé helyeztem magamat, ami hiba volt. Nem akartam és bocsánatot kérek. Nem vagyok boldog a gyõzelmem miatt, hibáztam és ha visszacsinálhatnám, megtenném. Most nem könnyû nekem és bocsánatkéréssel tartozom Marknak, illetve a csapatnak.r1;
Mark Webber: rSzerintem Sebastian tisztel engem és én is õt, de a mai helyzetet nem jól kezelte. Nehéz mindent megmagyarázni a verseny után; amikor a határon vezetünk, és olyan keményen hajtunk, amennyire csak tudunk, akkor ez a legrosszabb szituáció egy csapat számára. Biztos vagyok abban, hogy meglepõdtek és tudják azt is, hogy a dolgok könnyen elromolhatnak. Ez egy kicsit történelem is. Az utolsó 15 körben sok dolog megfordult a fejemben, de boldog vagyok amiatt, ahogyan ma vezettem. Megpróbáltam különválasztani a történteket, és valamit kihoztunk a mai napból, de természetesen az eredménnyel nem vagyok elégedett. Mindez nyomás alá helyez néhány embert, de visszatekerõ gomb sajnos nincs. Tudom, hogy az emberek zord érzelmeket várnak tõlünk ilyen helyzetek után és ez így is van, de nekünk nyugodtnak kell maradnunk. A következõ versenyig három hét van, vagyis van idõnk arra, hogy dolgozzunk a dolgokon.r1;
Christian Horner, csapatfõnök: rMielõtt belemennék bármi másba, az autót illetõen és a boxutcában fenomenális csapatteljesítményt nyújtottunk, utóbbi esetében fantasztikusan gyors kiállásokkal. Mark második kiállásával megdöntöttük eddigi rekordunkat, ami talán új rekord az egész boxutcában is. Nyilvánvalóan piszok sok a vita a verseny végén történtek miatt. Az utolsó boxkiállásunk után minden arról szólt, hogy vezessünk a futam végéig, vigyázzunk a gumikra és az autók célba érjenek a megszerezhetõ maximális pontszámmal. Sajnos a pilóták érdeke néha ellenkezhet a csapatéval. Sebastian úgy döntött, hogy a saját kezébe veszi az irányítást ma és versenyzik Markkal, szerencsére tisztán elõzött és cserélte fel az állást a leintésig. Frusztráló az, ami ma történt. A Forma-1 csapat és egyéni sport is és néha konfliktus merül fel a pilóta vágya, illetve a csapat érdeke között. Ami ma történt, annak nem kellett volna megtörténnie. Ez olyasvalami, amiért Sebastian bocsánatot kért tõlünk és egy olyasvalami is, amit a csapaton belül meg fogunk vitatni.r1;
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2013.03.25 08:44
Akkor sem tudom elfogadni! Tette a dolgát, versenyzett, és gyõzni akart..... Mert ez egy autóverseny, vagy mi! És Horner figyelmét bizonyára elkerülte az a tény, hogy így is Redbull 1-2 a befutó, hogy Seb volt elõrébb......
Szerintetek Alonso mit szólt volna egy ilyen üzenethez hasonló esetben: " Fernando, maradj le, Felipe gyorsabb nálad, más taktikán van! " Hát szétrúgja a Ferrari seggét alighanem!
Gusztustalan férgek! Hajrá Force India!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2013.03.25 08:57
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.03.25 09:10
Csak egy apró kérdés Mumus : számtalan esetben, amikor fordított volt a helyzet, amikor Webber volt a gyorsabb, de nem engedték elõzni és õ betartotta az utasításokat és bekísérte Vettelt (ahogy pl.tegnap Nico is Hamiltont) akkor azzal minden rendben volt ??????????
Tehát ha Webber akar versenyezni akkor nem lehet, ha Vettel, akkor megveregetjük a vállát ???
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
igazából tegnap Wéber Gabiék kimondták a lényeget...Vettel hibázott, és az RB jogosan kérhet ilyet, miután Törökben már egyszer csúnyán összeakadtak, viszont a Merciket engedni kellett volna csatázni (mondjuk nem tartott volna sokáig, mert Nico körbeautózta volna Lewist), amíg õk sem keverednek valami balhéba, és meg lehet ezt oldani kulturáltan is (lásd McLaren, török Button-Hamilton)
egyébként ebbõl szoktak születni az "életre szóló barátságok", lásd Imola a két mclaren megbeszélte, aki elsõként jön el a rajtnál, az nyeri a futamot, a másik visszaelõzött a 2-esben, és tudjuk mekkora ellenségeskedés ment éveken keresztül
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.03.25 09:54
balazsinho90 írta:
egyébként ebbõl szoktak születni az "életre szóló barátságok", lásd Imola a két mclaren megbeszélte, aki elsõként jön el a rajtnál, az nyeri a futamot, a másik visszaelõzött a 2-esben, és tudjuk mekkora ellenségeskedés ment éveken keresztül
nekem is ez jutott eszembe tegnap, a két imolai eset :
1989 : Senna vs. Prost
1982 : Pironi vs. Villeneuve
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Gabesz írta:
Csak egy apró kérdés Mumus : számtalan esetben, amikor fordított volt a helyzet, amikor Webber volt a gyorsabb, de nem engedték elõzni és õ betartotta az utasításokat és bekísérte Vettelt (ahogy pl.tegnap Nico is Hamiltont) akkor azzal minden rendben volt ??????????
Tehát ha Webber akar versenyezni akkor nem lehet, ha Vettel, akkor megveregetjük a vállát ???
De Gondolom Webber kormányán is ugyanúgy rajta vannak a motorerõ vagy a keverék állító gombok...
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Igen ott vannak, azonban õ marhára nem felejtette el(mint ahogy Rosbi sem), hogy kitõl is kapja a fizetését, na meg a technikát a segge alá, baxxus, ami nélkül - ergo gyalogszerrel - ugyebár igencsak nehéz lenne autó versenyeznie. Ha Vettelke ennyire rühelli a csapat érdeket/utasítást, hát vegyen magának egy saját csapatot, van már a számláján elég RedBull átutalás hozzá...aztán azt csinál amit csak akar, mivel senki nem parancsol majd neki. Egyenlõre azonban egy alkalmazott, méghozzá igen csak jó gázsival megfizetve, nem ártana elfogadnia, hogy bizony vannak felette is(akik nélkül mellesleg nem lehetne 3x vb ), és azt úgy hívják hogy Fõnök...
Ezzel az esettel számomra újra csak nem azt bizonyította be, hogy õ a legjobb, hanem pont az ellenkezõjét. Mivel a pályán nem csak gyorsnak kell lenni, hanem gondolkodni is tudni kell, na meg uralkodni magadon stb.stb. A húzása inkább volt meggondolatlan, nyikhaj és gyerekes, mint vb-hez méltó....szerintem Attól függetlenül, hogy a manõver önmagában tényleg szép volt egyébként, csak annak nem akkor, nem ott, és nem az ellen az ellenfél ellen kellett volna megtörténnie ahhoz, hogy dicséret járjon érte, és ne elmarasztalás...
Másképpen megvilágítva: a csapatok az autógyárak, nem az egyén sikeréért dolgoznak, ez marha nagy tévhit, hanem az autóéért, és nekik szinte édes mindegy hogy mi a neve a pilótának aki vezeti. Nyilván leszerzõdtetik azt (akár több évre is), akibõl kinézik hogy a maxot kitudja préselni a verdából, de nem az õ sikere az elsõdleges cél, hogy õ vb legyen, hanem hogy az autó, amit vezet. A pilóta egy, az ehhez a célhoz szükséges (busásan megfizetett) kellék csupán, és az hogy eközben esetleg õ is vb lesz ill futamokat nyer, az nyilván elválaszthatatlan és szükséges velejárója a dolognak... ha nem így volna, nem volna pilóta piac, és nem váltogatnák a csapatok a pilótákat az autójukhoz a legmegfelelõbbet keresve....
Még egy példa: vajon a Ferrarinál ujjongtak, ünnepeltek-e volna tavaly-tavaly elõtt ha Shumi vb-t nyer a Merciben???? Ló pikulát...! 5 ferkás vb ide, meg 5 ferkás vb oda, meg volt ami volt a ferraris évek alatt, akkor sem..max egy udvariassági grat és annyi....mert nem az õ autójukat vitte (volna) be a célba....
Na, szóval elkanyarodtam kicsit, Vettelnek, ha nem nõ be a feje lágya sürgõsen, bármilyen gyors, elõbb utóbb uti lapu lesz a RB-tõl, az borítékolható...
Szerkesztette: Thomas50 - 2013.03.25 14:00
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]