mumus70 írta:
Ha én lennék a csapatvezetõ, nekem kukk mindegy ki nyer, csak az én autóm legyen...... Ennyi.
Hehe, de nem a Horner utasításának a helyes vagy helytelensége volt a kérdés, hanem az hogy azt miért sz..ta le Vettel, illetve hogy Webber (meg Rosbi a Brawn-ét) meg miért nem..
Ha volna egy csapatom akkor nem venném fel Vettelt.Errõl ennyit.e az igaz hogy mindegy ki nyer ameddig mind a két autóm 1.-2..Csak itt ennél többrõl volt szó.Webber letekerte a kapcsolót Vettel nem tekerte le, vagy ha igen akkor vissza is tekerte.Ez viszont már a csapat ellen való cselekedet, bár ezt egy cseppet sem csapatversenyzõnek nem lehet elmondani.
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.03.26 14:31
Ha nekem csapatom lenne Én is hagynám õket versenyezni.
Annyiszor elõzhetik egymást, ahányszor nem szégyellik, egészen addig, amíg nem lesz belõle baleset !
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Egy ilyen megoldással egyébként én is tudnék azonosulni a jelenlegi helyzet helyett:
"A legjobb az lenne, ha betiltanák a rádiózást. Kialszanak a piros lámpák, fiúk, nyomjátok, lássuk, mire mentek. A csapat már megtette a magáét, most jöttök ti."
by Méhes
Tehát semmi menet közbeni kommunikáció, stratégia váltás, utasítás, pit-pit-pit stb stb... A csapat a gumicserét végzõ pár szerelõ kivételével a lámpa kialvásával befejezte a felkészítést és a munkát az adott futamra, és onnan a pilótán múlik minden, még az is hogy mikor jön ki. Megnyomja a box kérõ gombot a 3. szekiben (meg esetleg egy másikat ami jelzi a szerelõknek hogy mégis milyen gumit tegyenek majd fel), és ennyi.... Nuku info közlés a telemetriáról, idõjárásról, a verseny állásáról. Oldja meg, alkalmazkodjon a körülményekhez, hozzon döntést a pilóta maga, és bízzon a csapatban hogy olyan kocsit kapott a segge alá, ami kibírja a futamot, a csapat meg bízzon az emberében hogy be is hozza kockás zászlóig azt.... Akkor tényleg minden a pályán és versenyezve dõlne el, és a vb tényleg és megérdemelten lesz vb mind egyéniben, mind csapatban...
Amúgy tényleg nem lenne semmi, ha még élne a kocsi csere, elképzeltem ahogy vasárnap Massa leparkol az egyesben Alo mellé, kipattan a ferkából Alo meg be és robog is tovább, Massa meg földhöz csapja a kesztyûjét, sisakját, majd durrogva, duzzogva szépen bebandukol gyalog a boxba......
Szerkesztette: Thomas50 - 2013.03.26 15:49
Az autócsere nem pont így de mûködik az óceán másik oldalán.Az Indy500-ra ugyanis nem versenyzõt hanem autót kell kvalifikálni.Évente 1-2 versenyzõ így is tud elindulni.
Alapvetõen az tényleg jó ötlet lenne ha a pilóta nem rádiózna, ezzel csak egy gond lenne, hogyan mondják meg neki ha sz@r valami?LCD kijelzõt a kormányba megoldható ez 100%-ig.Az a baj hogy jó is lenne meg nem is, ha nagyon csapatutasítást akarnak akkor úgy csinálják mint Piquet 2008-ban Szingapúrban, már a kvali után tudta mi lesz a dolga.
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.03.26 19:12
Thomas50 írta:
"A legjobb az lenne, ha betiltanák a rádiózást. Kialszanak a piros lámpák, fiúk, nyomjátok, lássuk, mire mentek. A csapat már megtette a magáét, most jöttök ti."
díjaznám
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Ez csak akkor lett volna még szebb ha le is cserélik a kerekeitÉlõben nem láttam a versenyt csak este, addig nem is néztem fel a netre nehogy bármit is megtudjak, anyum nézte õ már vigyorgott mikor jött a boxbaSzerintem nem lehet megkövezni ezért, ez mégsem akkora baklövés mint a Button-Red Bull eset kínában
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]