Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
Pkacsa
Tag
Hozzászólások: 71
Lakóhely: Zomba
Regisztrált: 2010.01.13
x2
|
Elküldve: 2012.09.02 10:47 |
|
|
ez az egész HUD és az editorban tudsz beállitani widgeteket amire szükséged van. |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
SFAkos
Tag
Hozzászólások: 399
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2012.07.16
|
Elküldve: 2012.09.02 10:55 |
|
|
Tudom hogy ott tudok, csak az alapokon kívül akartam keresni plusz widgeteket igazábol csak valami jó fordulatszám mérõ/ km órát akartam keresni, de azért köszi Beállítottam az f1 2011-est amit innen töltöttem le: http://prunn.wordpress.com/2011/08/10/rfdynhud-prunn-widgetset-f1-2011-v1-1/ a kers meg a drs-t meg majd nem nézem h ottvan |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
vetvetvet
Tag
Hozzászólások: 84
Lakóhely: Nagykanizsa
Regisztrált: 2012.06.10
|
Elküldve: 2012.09.02 10:56 |
|
|
http://prunn.wordpress.com/2011/09/23/rfdynhud-widgetset-v8scf1-09wsbr-v0-800/
Szerintem ezt a programot találtad te is, vagy az elõzményét, ez 1.3-as verzió. Itt sport carral van bemutatva. Azt írják, hogy jó dtm-re is, bár szerintem csak a V8-okra, a Calibra, úgy tudom V6-os volt (95-ben legalábbis amikor bajnokságot nyert, ha nem tévedek)
Szerkesztette: vetvetvet - 2012.09.02 10:59 |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
SFAkos
Tag
Hozzászólások: 399
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2012.07.16
|
Elküldve: 2012.09.02 11:10 |
|
|
Független a modtól hogy mit állítasz be ez csak szerintem a stílusa hogy melyik modra van.. Egyébként igazad van legalábbis az alfa tudom hogy 2.5 v6 ~ 420 ló volt. |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
bitovi
Tag
Hozzászólások: 102
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2012.06.18
|
Elküldve: 2012.09.02 21:27 |
|
|
Hogyan lehet a T1-ben a képernyõképet lecserélni?
Szerkesztette: bitovi - 2012.09.15 21:34 |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2012.09.02 21:45 |
|
|
Offline állítsd át másik mod-ra, ha van fönt, és akkor annak a menüje lesz online is.
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
bitovi
Tag
Hozzászólások: 102
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2012.06.18
|
Elküldve: 2012.09.02 21:51 |
|
|
mumus70 írta:
Offline állítsd át másik mod-ra, ha van fönt, és akkor annak a menüje lesz online is.
Köszi! |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
zsolt25
Moderátor
Hozzászólások: 1138
Lakóhely: Harkány
Regisztrált: 2012.06.21
x31 x23 x43
|
Elküldve: 2012.09.10 13:39 |
|
|
üdv.
T1 DTM 94 a szerver nem menti az idõt, utána néznétek. Köszi
|
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2012.09.10 20:27 |
|
|
A Retro sem mentett tegnap óta, de már jó mindkettõ, hiba elhárítva, thx a jelzést. |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
bitovi
Tag
Hozzászólások: 102
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2012.06.18
|
Elküldve: 2012.09.15 23:10 |
|
|
Pkacsa írta:
SFAkos írta:
Nem tud valaki linkeket rfdynhud widgetekhez? Google nem a barátom mert nemigen dob ki semmit max az f1 2011 widgeteket 100*
http://bmwm1.ucoz.hu/publ/addonok/rfdynhud_beuzemeles_konfiguracio/3-1-0-9 én innen töltöttem azt hiszem.
Ott írja, hogy a meglevõ MAP plugint törölni kell és csak úgy lehet feltenni.
Miket kell törölni? |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
Norcs
Tag
Hozzászólások: 555
Lakóhely: Budajenõ
Regisztrált: 2011.06.30
x2 x11 x8
|
Elküldve: 2012.09.15 23:14 |
|
|
rFDynHUD-ot beállítom de ha berakom a d3d9.dll-t ami ugye kell a mûködtetéséhez, kifagy az rFactor. Valakinek valami ötlete van? Régen mûködött, anno még a T1es idõkben
|
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2012.09.16 00:01 |
|
|
Nem tudom ti mit néztek, ami azon a bmw. ucozos oldalon van itt föjjebb van a link, nekem is az van már 14 szezon óta, eccerûen csak bemásoltam a mappába, szerkesztõvel beállígattam mi kell, oszt kalap, mûködik...... modváltásnál ha új factort teszek fel, ugyanúgy csak beteszem a könyvtárba, és eccerûjjjen egy régibõl kimásolom, és felül íratom a config ini fájlokat, bekapcs, és hadszójjón.....
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2012.09.16 00:02 |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
bitovi
Tag
Hozzászólások: 102
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2012.06.18
|
Elküldve: 2012.09.16 13:29 |
|
|
Hiába raktam fel és követtem a linken megtalálható utasítást, nem jelenik meg! |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
sztamas65
Tag
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Újszász
Regisztrált: 2010.06.10
x4 x2
|
Elküldve: 2012.09.16 14:44 |
|
|
Itt a gyári rfdynhud.
Java kell hozzá, különben nem mûködik.
Ha az rfaktorban több mod van, akkor az rfm mappában megnézed hogy mi a hozzá tartozó rfm file. A plugin\rfdynhud\config mappában létrehozol egy ugyan olyan nevû mappát, abba bemásolod az overlay kezdetû filekat, amik a config mappában vannak. Mindez azért hogy minden modnak külön állithatod mi jelenjen meg és hol a hudon. Mielõtt feltelepíted az rfdynhudot elõtte nevezd át a d3d9 filét (bár alapból nem is kellene ott lenni ilyen nevû filénak) A javat is elõtte telepítsd.
A plugins mappában kell lenni egy rfdynhud mappának, meg egy rfdynhudn.dll-nek. Az rfactor mappában meg a d3d9.dll-nek.
Itt meg a widgetek.
|
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
bitovi
Tag
Hozzászólások: 102
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2012.06.18
|
Elküldve: 2012.09.16 15:56 |
|
|
sztamas65 írta:
Itt a gyári rfdynhud.
Java kell hozzá, különben nem mûködik.
Ha az rfaktorban több mod van, akkor az rfm mappában megnézed hogy mi a hozzá tartozó rfm file. A plugin\rfdynhud\config mappában létrehozol egy ugyan olyan nevû mappát, abba bemásolod az overlay kezdetû filekat, amik a config mappában vannak. Mindez azért hogy minden modnak külön állithatod mi jelenjen meg és hol a hudon. Mielõtt feltelepíted az rfdynhudot elõtte nevezd át a d3d9 filét (bár alapból nem is kellene ott lenni ilyen nevû filénak) A javat is elõtte telepítsd.
A plugins mappában kell lenni egy rfdynhud mappának, meg egy rfdynhudn.dll-nek. Az rfactor mappában meg a d3d9.dll-nek.
Itt meg a widgetek.
Valószínûleg valamit nem jól csináltam, mert most jó!
A gyári widgetet hogyan tudom kiszedni?
Nálkam minden modnak külön rfactor-ja van, így nem ütköznek egymással.
Szerkesztette: bitovi - 2012.09.16 15:58 |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
schumi001
Tag
Hozzászólások: 1380
Lakóhely: Sopron
Regisztrált: 2011.04.01
x1 x3
|
Elküldve: 2012.09.16 16:41 |
|
|
bitovi írta:
sztamas65 írta:
Itt a gyári rfdynhud.
Java kell hozzá, különben nem mûködik.
Ha az rfaktorban több mod van, akkor az rfm mappában megnézed hogy mi a hozzá tartozó rfm file. A plugin\rfdynhud\config mappában létrehozol egy ugyan olyan nevû mappát, abba bemásolod az overlay kezdetû filekat, amik a config mappában vannak. Mindez azért hogy minden modnak külön állithatod mi jelenjen meg és hol a hudon. Mielõtt feltelepíted az rfdynhudot elõtte nevezd át a d3d9 filét (bár alapból nem is kellene ott lenni ilyen nevû filénak) A javat is elõtte telepítsd.
A plugins mappában kell lenni egy rfdynhud mappának, meg egy rfdynhudn.dll-nek. Az rfactor mappában meg a d3d9.dll-nek.
Itt meg a widgetek.
Valószínûleg valamit nem jól csináltam, mert most jó!
A gyári widgetet hogyan tudom kiszedni?
Nálkam minden modnak külön rfactor-ja van, így nem ütköznek egymással.
Klikk rá és delete
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület" |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
bitovi
Tag
Hozzászólások: 102
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2012.06.18
|
Elküldve: 2012.09.16 19:49 |
|
|
schumi001 írta:
bitovi írta:
sztamas65 írta:
Itt a gyári rfdynhud.
Java kell hozzá, különben nem mûködik.
Ha az rfaktorban több mod van, akkor az rfm mappában megnézed hogy mi a hozzá tartozó rfm file. A plugin\rfdynhud\config mappában létrehozol egy ugyan olyan nevû mappát, abba bemásolod az overlay kezdetû filekat, amik a config mappában vannak. Mindez azért hogy minden modnak külön állithatod mi jelenjen meg és hol a hudon. Mielõtt feltelepíted az rfdynhudot elõtte nevezd át a d3d9 filét (bár alapból nem is kellene ott lenni ilyen nevû filénak) A javat is elõtte telepítsd.
A plugins mappában kell lenni egy rfdynhud mappának, meg egy rfdynhudn.dll-nek. Az rfactor mappában meg a d3d9.dll-nek.
Itt meg a widgetek.
Valószínûleg valamit nem jól csináltam, mert most jó!
A gyári widgetet hogyan tudom kiszedni?
Nálkam minden modnak külön rfactor-ja van, így nem ütköznek egymással.
Klikk rá és delete
Nem jól fogalmaztam!
Az rfactor-ét szeretném! |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
Norcs
Tag
Hozzászólások: 555
Lakóhely: Budajenõ
Regisztrált: 2011.06.30
x2 x11 x8
|
Elküldve: 2012.09.16 20:14 |
|
|
sztamas65 írta:
Itt a gyári rfdynhud.
Java kell hozzá, különben nem mûködik.
Ha az rfaktorban több mod van, akkor az rfm mappában megnézed hogy mi a hozzá tartozó rfm file. A plugin\rfdynhud\config mappában létrehozol egy ugyan olyan nevû mappát, abba bemásolod az overlay kezdetû filekat, amik a config mappában vannak. Mindez azért hogy minden modnak külön állithatod mi jelenjen meg és hol a hudon. Mielõtt feltelepíted az rfdynhudot elõtte nevezd át a d3d9 filét (bár alapból nem is kellene ott lenni ilyen nevû filénak) A javat is elõtte telepítsd.
A plugins mappában kell lenni egy rfdynhud mappának, meg egy rfdynhudn.dll-nek. Az rfactor mappában meg a d3d9.dll-nek.
Itt meg a widgetek.
Ezer hála! Végre mûködik
|
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
schumi001
Tag
Hozzászólások: 1380
Lakóhely: Sopron
Regisztrált: 2011.04.01
x1 x3
|
Elküldve: 2012.09.16 20:30 |
|
|
Norcs írta:
sztamas65 írta:
Itt a gyári rfdynhud.
Java kell hozzá, különben nem mûködik.
Ha az rfaktorban több mod van, akkor az rfm mappában megnézed hogy mi a hozzá tartozó rfm file. A plugin\rfdynhud\config mappában létrehozol egy ugyan olyan nevû mappát, abba bemásolod az overlay kezdetû filekat, amik a config mappában vannak. Mindez azért hogy minden modnak külön állithatod mi jelenjen meg és hol a hudon. Mielõtt feltelepíted az rfdynhudot elõtte nevezd át a d3d9 filét (bár alapból nem is kellene ott lenni ilyen nevû filénak) A javat is elõtte telepítsd.
A plugins mappában kell lenni egy rfdynhud mappának, meg egy rfdynhudn.dll-nek. Az rfactor mappában meg a d3d9.dll-nek.
Itt meg a widgetek.
Ezer hála! Végre mûködik
Pontosan nem tom mi mit szed ki de 3-9-ig valamelyik tuti mûkszik
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület" |
|
Szerzõ |
RE: Technikai problémák |
sztamas65
Tag
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Újszász
Regisztrált: 2010.06.10
x4 x2
|
Elküldve: 2012.09.16 21:39 |
|
|
A widgeteket ha feltelepítetted akkor csak használd mint az eredetiket.
Minek törölnéd ki a programból? Csak az editorban töröld a régieket, úgy ahogy schumi001 írta és használd az újakat.
Nem bonyolult!
Biztos tudod: Plugins\rfDynHUD\editor\rfdynhud_editor_launcher.exe ez idítja az editort.
overlay.ini : alapból ezt használja
overlay_RACE.ini : versenyen ezt használja
overlay_garage.ini : garázsban ezt használja
overlay_monitor_small.ini : a jobb alsó kis monitor képét lehet beállítani
overlay_monitor_big.ini : ez pedig ha a jobb oldali kis monitorra rákattintasz és teljes képernyõs monitor lesz akkor amit ebben állítasz azt itt fogod látni
Csak hogy kicsit megkavarjalak saját egyedi sebességmérõt, fordulatszámmérõt is tudsz készíteni.
http://kepfeltoltes.hu/120916/GRAB_004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120916/GRAB_005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szerkesztette: sztamas65 - 2012.09.16 21:41 |
|