Csak nekem tûnt föl ez az érdekes porszívó hang ? vélemény?
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz!
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz!
Szerkesztette: Szanto Ruben - 2013.06.29 21:41
Volt már róla szó a Sky Sports-on is, de amúgy sima szél.Olyan a kialakítás a mikrofon közelében hogy ilyen hang keletkezik, mondjuk ebbõl következik az is hogy valószínûleg nagy az ellenállása is ami azért egy F1-es autónál nem olyan jó
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Áááá biztos nem a szél mivel folyamatosan hallatszik és nem akadozva szóval.... biztos nem a szél ez egy adott sebességtõl hallatszik és nem is a padlólemez...érdekes
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz!
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz!
Ettõl elméletben több motorgyártó jön majd.De itt jön a csavar mert a Porsche sem hisz benne hogy ez a motorgyártókat helyezné az aerodinamika fölé.Bízom abban hogy lesz még 5-6 gyártó egyszerre
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
A Nemzetközi Automobil-szövetség csütörtökön arról tájékoztatta a csapatokat a Hungaroringen, hogy már a Magyar Nagydíjon életbe lép az a szabályszigorítás, amely az elbaltázott kerékcseréket bünteti. Azaz ha valamelyik pilóta bármelyik edzésen úgy hagyja el a garázsát vagy az az elõtti területet, hogy valamelyik kereke rosszul van rögzítve, tíz rajthelyes büntetést kap. Ha a versenyen fordul elõ hasonló eset, a következõ futamra szól a büntetés.
Vicc Miért a versenyzõt kell büntetni ha a csapata hibázik. Ezért nem értem amikor S/G-z vagy áthajtásost adnak a kiengedésért is.
Tök egyszerû lenne szerintem. Ahányszor ilyen gond van - gondolom a kerékre vagy a kiengedésre - annyiszor x millió euró büntetést kellene fizetnie a csapatoknak. Így rá lennének kényszerítve, hogy profi és 100% a pit munkára figyelõ szerelõket alkalmazzanak - mert ugye Szujó mondta, hogy minden csapatnál van így.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Nincs gond azzal hogy a versenyzõket büntetik.Így a csapatok többet buknak, de így duplán, mert a futamon vélhetõen a büntetés miatt eléggé hátra esik, azaz nem gyûjt pontot, tehát év végén is kevesebbet kap a csapat.Szóval jó ez így Egy RB-nek amúgy is mit számítanak az a zsebpénz?
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
A Nemzetközi Automobil-szövetség csütörtökön arról tájékoztatta a csapatokat a Hungaroringen, hogy már a Magyar Nagydíjon életbe lép az a szabályszigorítás, amely az elbaltázott kerékcseréket bünteti. Azaz ha valamelyik pilóta bármelyik edzésen úgy hagyja el a garázsát vagy az az elõtti területet, hogy valamelyik kereke rosszul van rögzítve, tíz rajthelyes büntetést kap. Ha a versenyen fordul elõ hasonló eset, a következõ futamra szól a büntetés.
Vicc Miért a versenyzõt kell büntetni ha a csapata hibázik. Ezért nem értem amikor S/G-z vagy áthajtásost adnak a kiengedésért is.
Tök egyszerû lenne szerintem. Ahányszor ilyen gond van - gondolom a kerékre vagy a kiengedésre - annyiszor x millió euró büntetést kellene fizetnie a csapatoknak. Így rá lennének kényszerítve, hogy profi és 100% a pit munkára figyelõ szerelõket alkalmazzanak - mert ugye Szujó mondta, hogy minden csapatnál van így.
Azért mert az F1 akkor is egy csapatsport. A pénz nem büntetés, röhögve kifizetik, millió eurokat kérni egy hibáért meg nem vezetne túl jóra... Mellesleg a pilóta büntetése a csapat legnagyobb büntetése, mivel azzal áttételesen a konstruktõri pontokat is veszik el, ami viszont pénz. És amúgy ez is kicsit olyan hülyeség, hogy mit tehet róla a pilóta ha hibázik a csapat. Hát könyörgöm, ha jól végzi a munkáját a csapat a boxban/gyárban akárhol abból profitál, akkor miért ne bukhatna rajta ha valaki hibázik..
Ettõl függetlenül én sem értek ezzel egyet, de szerintem ez az egyedüli visszatartó erõ. Inkább egy olyan technológiát kéne kidolgozni, ami meggátolja ezt. Pl automatikus emelõk, ami csak akkor teszi le a gépet amikor mind a 4 keréknél egy jeladó érzékeli hogy fent van a cucc. Bár akkor meg az romolhat el...
IC-ben ez bevált szokás.Legutóbb Texasban volt rá példa.Castroneves nyert de az autó megbukott az ellenõrzésen.A csapatot megbüntették de Castroneves pontjai megmaradtak.Na ebbõl jött a balhé hogy akkor nyugodtan csalhatnak mert a versenyzõk úgy is megússzák.Aztán ugyan ez az F1-ben már nem válna be.Egy Red Bull szintû csapat megengedheti magának hogy akár 25 pontot elbukjon a konstruktõriben, mert nem az év végi pénzbõl élnek.Viszont ha a pilóta is bukik akkor azzal már el is lehet érni valamit, mert a nagy csapatoknak érdekük lesz abban hogy ne kapjanak büntetéseket, mert több múlik majd a dolgokon.
Plusz egy csapatsportban nincs külön a versenyzõ és a csapat, együtt nyernek, együtt buknak.Máskülönben értelmét veszti az egész...
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]