Én ma 2 suliba is voltam bonyhádon szakközépbe ahol most még felsõfokú képzésen vagyok, meg a kaposvári egyetemen ahol jövõre kezdek oda ma mentem beiratkozni
Ez nem LOL dolog, hanem érdekesség
A FondTech 3 éves fejlesztés után bejelentette, hogy elkészült teljesen elektromos hajtású formaautójával, az E-11-gyel, amely 2012 elején gyártásba is kerül. A 0-ról 200 km/órás sebességre 3,2 másodperc alatt felgyorsuló, 240 km/órás végsebességre képes, négykerék-meghajtású autónak a tervezõje, Jean-Claude Migeot - aki a Forma-1-ben a Renault-nál, a Ferrarinál és a Tyrrellnél dolgozott - egy, az F3 szintjén álló versenysorozatot képzelt el. Az E-11 aerodinamikája egy jelenlegi F3-as autó leszorítóerejének durván csak 70 százalékát képes elõállítani, viszont cserébe 60 százalékkal kisebb a légellenállása. Az energiát három, közvetlenül a pilótaülés alatt elhelyezett lítium-ion akkumulátorcsomag tárolja.
Videó: http://videa.hu/videok/jarmuvek/elektromos-formaauto-forma-1-D03gG6qy2vK2NdjD#b
edemm írta:
Ez nem LOL dolog, hanem érdekesség
A FondTech 3 éves fejlesztés után bejelentette, hogy elkészült teljesen elektromos hajtású formaautójával, az E-11-gyel, amely 2012 elején gyártásba is kerül. A 0-ról 200 km/órás sebességre 3,2 másodperc alatt felgyorsuló, 240 km/órás végsebességre képes, négykerék-meghajtású autónak a tervezõje, Jean-Claude Migeot - aki a Forma-1-ben a Renault-nál, a Ferrarinál és a Tyrrellnél dolgozott - egy, az F3 szintjén álló versenysorozatot képzelt el. Az E-11 aerodinamikája egy jelenlegi F3-as autó leszorítóerejének durván csak 70 százalékát képes elõállítani, viszont cserébe 60 százalékkal kisebb a légellenállása. Az energiát három, közvetlenül a pilótaülés alatt elhelyezett lítium-ion akkumulátorcsomag tárolja.
Videó: http://videa.hu/videok/jarmuvek/elektromos-formaauto-forma-1-D03gG6qy2vK2NdjD#b
200-ra 3.2 alat?!Te jó ég,mien G-t kap ott a pilóta xDF1-es nem tud iet (lehet tud,nem néztem még) WOW Ahogy sejtem ugyan azokat az idõket tudná mint a F3-as...Vagy még jobbat
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület"
Szerintem(lehet rosszul gondolom de ez a véleményem) a környezetvédelmet nem lehet az F1el reklámozni vagy bármilyen más autosport sorzattal.A Le Manson is csak ugy van értelme ha külön kategoriában indulnának.Lehet hogy szkeptikus vagyok de a Le Mans-on is volt egy hibrid electromos félvér kocsi és mondanom sem kell hogy a boxban többet járt mint a pályán, ennek még vagy 4-5 év kell mire elfogadhato lesz.De legalább egy válto legyen benne mert ez a -nyomom a gázt és folyton gyorsulok- dolog ritka uncsi lesz.
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2011.09.04 07:36
Azt nem tudom hogy betétfutam e, de én is láttam már ilyen versenyt a neten, Transit kupa! Hihetetlen, milyeneket mennek velük!!!! (a Magyar vállalkozóknak is ilyen tempóban kéne a logisztikát intézniük!)
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
mumus70 írta:
Esküszöm, sorban álltak egy kis hûsítõ zuhanyért!
LOL
Hát ez hatalmas. Amúgy a nagyszülõknél anno én is nyomtam nekik a hûsítõ zuhanyt mindig éveken át. És érdekes, hogy amikor ott voltam nyaralni, akkor több volt a tojás is
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]