Tök egyszerû a történet az F1-el kapcsolatban, egy ausztrál lap írta, hogy lehet a Forma-1 még nem halt meg, de a halálos betegség elsõ tünetei már jelentkeztek rajta.
100%-ig egyet tudok ezzel érteni.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Ez is mekkora ökörség már. Akkor nyugodtan ki lehetne tenni a képre azokat az infókat amit Wéberék látnak a premium LT-n. (Gumikeverék azon belül azt is hogy full új vagy használt, gumival vannak kinn.)
Meg most már szerintem a KERS vagy mi a tököm használatot sem láthatjuk már, mert ugye azt is a szép és okos kis elektronika vezérli....
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Az 100kg/h üzemanyag fogyasztáskorláttal szerintem az volt a cél, hogy ne lehessen pl a célegyenesben 1000le-vel tépni az aszfaltot.
Hozzátenném, hogy: szerintem.
Szerkesztette: ipojan - 2014.03.17 16:09
Akkor annak is ugyanennyi értelme lett volna, ha mondjuk egyes egyenesekben sebességkorlátozást vezettek volna be. Spába az Eau-Rouge után a Kemmel egyenesben csak 110-el lehetett volna menni
És akkor majd még jönnek az olyan szabályok is, hogy mondjuk a futamon az átlagsebességed nem lehet több mint x km/h. Monzában szép lesz majd mikor nem lehet több az átlagsebességet 220-nál
Ha szépen megkérnek a szabályalkotók tudok még ilyen életképtelen ötleteket kitalálni hosszabb-rövidebb gondolkodási idõ alatt
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Szerkesztette: Bandi - 2014.03.17 17:09
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.03.17 18:26
Nascarban évek óta az volt most a legnagyobb változtatás, hogy pár centivel módosították a hátsó splittert, hogy ne tudjon annyira meglépni aki meglép. Rá is csodálkoztak a pilóták, mennyire könnyebb lett elõzni, mindenkinek tetszik, több elõzés lesz, nem kell annyi szélárnyék. NO COMMENT, Több százezer nézõ a pályákon évek óta minden hétvégén, tízmilliárdos reklám bevételek, több száz milliós TV nézõszám....... Bele a batár motorokat, és nyomjad neki 360-al!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Azért van elõnye is. Nem kell abbahagyni a beszélgetést, ha jön egy autó.
Az elsõre "feláll a cerka", a másodikra kinyílik a bicska a zsebembe.... upsz...
Szerkesztette: ipojan - 2014.03.17 23:07
Azért a Nascarban is vannak elmebeteg döntések. Csak kevesebb.
Azzal hogy nem zabálhatnak többet 100kg-nál, nem csökkenti a motor erejét.Az IC-ben például meg van határozva hogy mekkora lehet maximum a teljesítmény és kész.Túl van bonyolítva az F1.Sz@r az egész. V10-es V10-est V10-est!!! Akinek ez az innovatív(holott ez így hülyeség mert soha nem került semmi az utcákra az F1-bõl) F1 tetszik az nézze a kávédarálós, elektronyos sz@rt vagy a Wec-t! Az F1,IndyCar,Nascar arra való hogy menjenek mint a töketlenek!De ez....
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2014.03.19 13:40
De azért mindig is került F1-es technika az utcákra, csak általában elõbb más pl. zártkasztnis szériák is átveszik és 'meghonosítják', és csak utána kerül az utcai autókba a dolog.
Egyszerû példák : pillangó váltók, aktív felfüggesztés, karbonszálas karoszéria, szuperhatékony üzem-és kenõanyagok....stb.
Ettõl függetlenül szerintem sem ez a széria lenne a megfelelõ hely a környezetvédésre és a spórolásra
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]