Azt sem ártana tudni hogy mennyivel volt a baleset.Ha 80-al akkor kicsit gáz, mert a kártonybú készült trabant is jobban teljesített.De ha 100-120 körül akkor ez nem is olyan rossz, bár mihez képest.
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
DAny9455 írta:
Azt sem ártana tudni hogy mennyivel volt a baleset.Ha 80-al akkor kicsit gáz, mert a kártonybú készült trabant is jobban teljesített.De ha 100-120 körül akkor ez nem is olyan rossz, bár mihez képest.
Sztem ez minimum 80 volt,de a régi cuccok törtek is rendesen...Ma már Európában (ha jól tom) csak 5 csillagos testel ellátot gépek kerülhetnek csak forgalomba...És még mos is tudnak érdekes baleseteket szenevedni,mindjárt rakok is egy képet.HA tetszik szíves várni
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület"
DAny9455 írta:
Azt sem ártana tudni hogy mennyivel volt a baleset.Ha 80-al akkor kicsit gáz, mert a kártonybú készült trabant is jobban teljesített.De ha 100-120 körül akkor ez nem is olyan rossz, bár mihez képest.
Sztem ez minimum 80 volt,de a régi cuccok törtek is rendesen...Ma már Európában (ha jól tom) csak 5 csillagos testel ellátot gépek kerülhetnek csak forgalomba...És még mos is tudnak érdekes baleseteket szenevedni,mindjárt rakok is egy képet.HA tetszik szíves várni
Hát persze h nem találom
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület"
Összehasonlításként, kicsivel lassabban gyorsulsz 100ra, mint ha kiugrasz egy repülõbõl...
Hátsókerékhajtás, benzinmotor, rakenroll!!!
Utánam az egész mezõny!!! Bár ezt úgy érem el, hogy mindenki leköröz...
A víz nedves, az ég kék, a nõk titkolóznak...
Olyan kalappal köszönök, amilyen van...
Ha három madár lennék, láthatnám alulról, hogyan repülök magam után.
Férfiklimax nincs, az csak szexista duma.
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]