Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.02.22 22:06
Zigi írta:
És akkor az autók is aki kapja marha alapon lesznek kiosztva? Vagy ha a top 10 Seattal akar menni akkor? És ha te Plett nem fogsz beférni a 24-be csak úgy oda adod a kocsidat pl. Shumi001-nek mert õ bent van? Azért mert boldog boldogtalan sliszenszet kapott? Ha ekkora kereslet van a kasztnis módra miért szûnt meg a T2? Nem érzem ezt átgondoltnak, de ti tudjátok mit miért csináltok.
Ez nem panasz, mert úgy érzem a 24-be még beférnék, csak nem látom, hogy mi alapján dõl el ki milyen-melyik kocsival fog indulni.......
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Nah jól van akkor, ha jól veszem ki az új szabályokat, akkor le is húzhatom a rolót, az életben nem tudok már hopto-s futamon indulni, mert kétlem, hogy 50-60 jelentkezõbõl többször benne lennék a 24ben, most se voltam tesztidõ alapján, golden az még rosszabbul megy, több liga meg nincs. Akkor így jártam lassan adhatom el akkor a kormányt is
Na engem ne szidjon senki, én nem akartam megváltoztatni a szabályokat, lehet sose jutok be többé a 24-be. De azt gondolom azért, így korrektebb, Plett ezt te is belátod.
Hozzászólások: 7036 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2008.03.17
x2 x3 x4
Elküldve: 2012.02.22 22:25
Nem, nem látom be, járjon + elõnnyel az ha be vagy sorolva. Mint írtam fõadminnal konzultáltam, ezért változtattam meg a döntésemet, valamilyen szinten a mostani is korrekt de az is unfair. Bármelyik is lenne, nincs jó megoldás. És egy nívós ligát akarunk kialakítani, így mindenki küzdjön meg a bekerülésért, ezért lett a mostani verzió.
Továbbiakban nem szeretnék a témához hozzászólni.
Szerkesztette: Plett - 2012.02.22 22:26
Én senkit se hibáztatok, teljesen jogos az egész, mert aki tehetségtelen, meg nem ért a setupoláshoz, az ne versenyezzen. Én csak azért jöttem mindig versenyezni, mert jó a társaság és szeretem a versenyzést, kikapcsolódtam a munka mellett. Ilyen szempontból megértem, hogy nincs helyem itt, csak sose gondoltam volna, hogy eljön az idõ, amikor el is felejthetem az rfactort meg a hoptot, mert sehol se indulhatok
"Én nem tudok, csak szeretek autóversenyezni."
Szerkesztette: edemm - 2012.02.22 22:26
Hozzászólások: 281 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.03.17
x2 x3
Elküldve: 2012.02.22 22:26
Még 1 kérdés
Azok a sliszenszes pilóták akik rendszeresen nem férnek be sem a wtcc sem a golden ligákba, hol fognak tudni versenyezni? Több mint 200 sliszenszes pilóta van. Ha csak a fele aktív akkor is sokan maradnak kívül.
ÁÁÁ már megint késtem 1-2 postot
Plett pedig a forum arra való, hogy beszélgessünk erre te elhatárolódsz
Zigi írta:
Még 1 kérdés
Azok a sliszenszes pilóták akik rendszeresen nem férnek be sem a wtcc sem a golden ligákba, hol fognak tudni versenyezni? Több mint 200 sliszenszes pilóta van. Ha csak a fele aktív akkor is sokan maradnak kívül.
Hozzászólások: 7036 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2008.03.17
x2 x3 x4
Elküldve: 2012.02.22 22:33
Zigi írta:
Plett pedig a forum arra való, hogy beszélgessünk erre te elhatárolódsz
El ha hülyeségen megy a téma, ami már meg lett válaszolva, az idegeim már kivannak, szórakozásból járok a HOPTO-ra, de ami le lett mûvelve pár nap alatt az nekem sok...
Na figyeljetek akkor akinek magas lenne mi miért van!
Amíg 3szinten ment a versengés állandó tendencia lett, hogy a 3. szint kiürült, mert könnyebb egy full segítséges ligában, valamivel kisebb szinten versenyezni mint az rF megszállottak között.
Itt is már 6-an 8-an hiányoztak versenyekrõl, (goldenenis) mert inkább a 2-es szinten indultak. Az is hozzá tartozik, hogy a kettes szinten nem nagyon osztódtak a szuperliszenszek, így maradt mindenki ott aki K2-t már megkapta.
Azért is döntöttünk a kettes szint megszûnése mellett, mert összeszámolva az állandó aktív tagjainkat nem érjük el a százat sem, így az 5 ligának elégnek kell lennie.
A túljelentkezés egy ligába szintén nem újdonság, (megnyugtatlak benneteket, volt már 68 tesztidõ is egy adott versenyre) arra is megvannak a szabályaink.
Ez esetben kiosztott autó ide vagy oda a versenyre való bekerülést a szintidõ határozza meg.
Tehát aki be szeretne kerülni dolgozzon meg érte, és meg is lesz az eredménye. 3 évvel ezelõtt a 8-900 tesztkör egy versenyre alapnak számított, ma meg enyhén szólva ritkaságszámba megy.
Akinek van kiosztott autója, de nem tudja megfutni a szintidõt az nevezni se tud, tehát a szabad pilóták fognak tudni nevezni a helyére. Ez így igazságos!
A túljelentkezés egyébként ideiglenes, sõt ha azt nézem, hogy minden k2-es versenyzõ szuperliszenszet kapott egyszerre, akkor a 41 tesztidõ igen komoly csalódás. 141-nek kellett volna lennie, akkor indítanánk B ligát is.
Mostantól a szintidõ 104%-ra lesz beállítva, (ha ezen belül többen lesznek mint 24 akkor kissebbre) ez kb. 3mp egy átlagos hosszúságú pályán. Aki ennél is többet kap körönként az szerintetek mit szeretne elérni a versenyen?
Nem bántásként mondom, de sok esélye nincs a dobogóra.
Lesz még ezután is sok ligánk, lesz gokart, régebbi F1 meg sok minden más nem kell feladni senkinek a versenyzést mert 1 wtcc futamra nem fér be.
Az rf2 is szépen alakul, ott is lehet versenyezni, gondoljátok azt, hogy az utóbbi 4 évért fizettek az ISI-nek nem a következõ 4-ért. Így könnyebb elviselni azt a 44 dollárt.
Végül csak azt tudom mondani mint Plett, jó felkészülést mindenkinek!
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Hozzászólások: 7036 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2008.03.17
x2 x3 x4
Elküldve: 2012.02.23 07:13
És ezzel arányosan, aki nem tud huzamosabb ideig beférni, annak egy idõ után el lesz véve a kocsija, mert nem indult versenyen. Egyébként 1. vagy 2. futamon is elég sok tesztidõ volt.
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]