Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2015.02.10 10:00
" Kellene pár olyan kanyar, amit csak az igazán jók tudnának padlógázon bevenni, a többiek pedig, akikbõl hiányzik az az apró plusz, elemelnék a lábukat. " / Daniel Ricciardo /
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
98-ban is mindenki ekézte az új F1-et, a bordázott gumik miatt rengeteget lassultak a kanyarokban, az is egy új éra eleje volt, most is ott vagyunk, viszont kellenek ezek hisz ha nem lennének már nem lehetne vezetni az autókat.
Már tavaly év végén pályarekordok közelében voltak, idén nem is 1 meg fog dõlni, pedig ezek még full aeros V10-es, gumiháborús korszakból vannak, 2016-ra meg még gyorsabbak lesznek.
2017-re ha tényleg behozzák a szélesebb gumikat és a még ennél is erõsebb motorokat, rengeteget kell majd még nyirbálni az aerot.
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2015.02.11 10:39
'98-ban az volt a legnagyobb bánat(om), hogy 20 centivel keskenyebbek lettek az autók.
Erre talán már sokan nem emlékeznek, és biztos sokan azt mondanák 20 centi az lóf*sz, de ha most hirtelen újra szélesítenének, brutál jól néznének ki a verdák, még szebben feküdnének az úton, és persze a tapadás durván megnõne
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Ezt én is támogatom, ugyan csatánál + 40 centivel kevesebb hely lenne, viszont nagyobb szélárnyékot termel, tovább lehetne csökkenteni az aerot és a szélesebb autókkal/gumikkal növelni helyette a mechanikai tapadást így könnyebb lenne követni valakit turbulens levegõben és több csatát láthatnánk.
Az 1000LE-s elképzelés vicc, ez csak dobálózás a számokkal, a Renault nyilatkozta 2 hete hogy az idei motorjuk már 850LE-ad le, a Mercié tehát simán van már 2015 év elején 900LE környékén, 2017-re amikorra új szabályokat akarnak simán tudják majd az 1000 pacit.
Az átfolyási limitet kéne megnövelni, így nagyobb fordulaton is használhatnák a motorokat, emelett azért 1 évre illene legalább 8 motor, ahogy Bernie ki is fakadt tavaly, a szerzõdéseket kidobni a kukába és új igazságosabb rendszert felépíteni a csapatok között, egyszeûren fasság a Ferrarinak pl. csak a nevére +50 milkát adni miközben 9 csapat van össz-vissz a szériában, abból 3csõd közelében...
Na meg folytonosság, a jelenlegi szabályok mellett is le lehetne futni mindenidõk legizgalmasabb szezonját, nálam speciel ez 2012, csak szorosabb mezõny kéne, ami ugye az évek múltán jön össze, 2014-re kellett volna egy átgondolt struktúra, nem egy vadonítúj éra elsõ évében azonnal újra egy új érán gondolkozni.
Hozzászólások: 148 Lakóhely: Pápa Regisztrált: 2014.02.25
x1 x1 x7
Elküldve: 2015.02.22 14:05
Hali. Csak mellékesen. A retro fontos. Idefele jövet több jelenlegi és régebbi pálya közelében jártam. A belgáknál Zandvoort Spa az angoloknál Brand Hatch és Silverstone. Nem tudom ki hogy van vele, de Zandvoort mellett ugyan olyan érzésem lett mint amikor Senna szóbakerül. Amikor pedig Brand Hatch mellett voltam... Leírhatatlan. Srácok van egy Hungaroringünk hamarosan legendává válik. Legyünk büszkék rá. Ugyan semmi értelme ennek amit írtam, de jó volt leírni. Szóval a retro fontos, a forma 1-et meg nem leszólni hanem szeretni tessék.
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]