Ne haragudj, de amiket mûveltél a mai futamokon, az nem versenypályára való! A tipikus este vagy a kedvenc tipikus "versenyzõ" fajtának, aki leszarja nagy ívben, hogy egy pályán éppen van e hely elõzni, neked redõny le, és eszetlenül megtámadod az elõtted levõt, nem érdekel hogy mi lesz a vége!!!!!!
Ellened mint olyan hogy fair védekezés reménytelen vállalkozás, a második futamon inkább leszartam az egy pontomat az utolsó körben, és elengedtelek, mert sajnos 95 %-ban nem rajtam múlt volna, hogy célba érek e.... Gratulálok! Látom nincs licenszed, és sajnos nem rajtam múlik, de talán némileg tudom javasolni a vezetõség felé, hogy SOHA a büdös k...rva életbe ne kerülj még csak a közelébe se!!!!!!! Amit itt ma prezentáltál minden benne volt a sunyi, aljas, és alattomos stílusodból. Remélem nincs harag!
De jó, hogy mindezt nem nekem kellett leírnom.... Teljesen helytállóak Mummy észrevételei, de én még hozzá tenném a felvezetõ körön látottakat is, ami nem hogy szabálytalan volt, hanem mintha direkt arra utazott volna hogy a szabályzat minden egyes pontját megszegje....mintha nem volna világosan leírva mit kifejezetten tilos a Hopto futamok felvezetõ körein csinálni....kriminális teljesítmény, fõleg tudva hogy real gokartos... de talán pont ez az oka a produkciónak, elfelejtette hogy ez a race nem az a race, hanem szimulátor, és egyedi speciális szabály rendszerrel ami nem feltétlen azonos a valós életben érvényben lévõekkel, (legkevésbé a gokartéval), és leginkább a szimulátorozás speciális adottságai és körülményrendszere okán...
De hogy jót is írjak, többen is, bár nem a legeredményesebb, viszont szép futamot futottak. Kiemelném pl Rigelando teljesítményét. Minden egyes mozdulatán az látszott, hogy figyel a másikra, elegendõ helyet hagy, nem megy bele esztelen elõzési kísérletbe, nem vett torpedó féktávokat, és nem húzta rá senkire ha véletlenül el mentek mellette... szép csatát mutatott be Mummyval, de Juan és Gabesz is volt aktion-ban vele, baj nélkül. Látszott hogy a setupja inkább leszorított és stabil volt a biztonságos vezethetõség érdekében....Csak így tovább, ez a helyes út a szuperliszensz mielõbbi megszerzéséhez....
Na kb ennyi, rendkívüli BT hír még ma, azon kívül pedig jó felkészülést a szezonzáróra, ami után újabb értékelés és liszensz osztás várható, szóval okosan srácok! Hajrá mindenki, hajrá HOPTO!!!!!
Szerkesztette: Thomas50 - 2012.06.25 17:29
Autumn Ring. Eredetibe egy kicsit más "mod"-al. 3,5 literes 60 fokos szöget bezáró dohc V12, hengerenként 4 szeleppel. 936 (!) LE @ 550 Kg.
És ebben a körben van még minimum 4-5 sec...
Hátsókerékhajtás, benzinmotor, rakenroll!!!
Utánam az egész mezõny!!! Bár ezt úgy érem el, hogy mindenki leköröz...
A víz nedves, az ég kék, a nõk titkolóznak...
Olyan kalappal köszönök, amilyen van...
Ha három madár lennék, láthatnám alulról, hogyan repülök magam után.
Férfiklimax nincs, az csak szexista duma.
Nem csak az rFactor létezik... (ááá, vaknak mondom, hogy virrad...)
Gagyi, mi?
Ugyan már Mumus...
Hátsókerékhajtás, benzinmotor, rakenroll!!!
Utánam az egész mezõny!!! Bár ezt úgy érem el, hogy mindenki leköröz...
A víz nedves, az ég kék, a nõk titkolóznak...
Olyan kalappal köszönök, amilyen van...
Ha három madár lennék, láthatnám alulról, hogyan repülök magam után.
Férfiklimax nincs, az csak szexista duma.
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.06.26 07:56
Hagyjad má! Sehol egy megcsúszás, korrigálás??? Ez olyan, mint vasárnap délelõtt a visegrádi szerpentinen! A Factorral így 1 métert nem lehet menni, ez sinautó! Gagyi!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]