Elobb kaptam egy kem fotot. Igy viselkedik a Newey altal tervezett Red Bull felfuggesztes hetkoznapi kocsikban. Erdekes. En mar be is szereztem magamnak eBay-en
A kepen jol latszik, ahogy a kerekek vertikalis es horizontalis uton haladnak egy sikban. Ezaltal arra lehet kovetkeztetni, hogy miert nem erintkezik a talajjal a Red Bull kocsija. Automatikus pattintas. Elkepezto remekmu Newey-tol.
Alapból nem volt anniy hely, szerintem. Az tény hogy huzodott kijebb a srác, de az elõzõ pilóta meg mit akart? Szerintem alapbol nem volt helye oda beszutni.
Hozzászólások: 419 Lakóhely: Budapest / Aszód Regisztrált: 2009.09.07
Elküldve: 2010.08.04 17:32
Szerintem itt Laci elsõsorban a végeredményt akarta szemléltetni, hogy mi történik ilyen esetben ha összeérnek, és nem a szituációt.
Elég csúnya a végeredmény még betonfal nélkül is...
"A veréb is madár!"
Szerkesztette: Nordred75 - 2010.08.04 17:33
Hozzászólások: 7036 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2008.03.17
x2 x3 x4
Elküldve: 2010.08.10 18:02
F1 Codemasters 2010 hiányosságok:
-teljes évadprezentálás: ugyanis a játék még a szezon vége elõtt megjelenik, és az utolsó hónapok már elõtte is csak a finomításokról szólnak
-késöbbi update vagy moddolhatósági lehetõség: így az elõzõ kitételen sem maguk a készítõk nem fognak, sem pedig a lelkes amatõrök nem tudnak majd segíteni
-valós HUD: állítólag ehhez külön jogdíjak kellettek volna amit a Codemasters már nem vállalt be, így a valóhû helyett egy alternatív kijelzõrendszerrel kell beérnünk
-dobogó/ünneplés a verseny után: ez fõleg azért érthetetlen és bosszantó, mert ezt leszámítva tele lesz a játék hasonló sallangokkal, a legfontosabbat mégis sikerül kihagyni
-felvezetõ kör: tehát leginkább a "3, 2, 1, Go..." -t kell elképzelni a versenyek elõtt
-biztonsági autó: az SC megjelenése és tényleg valósághû mûködése egy hivatalos F1 játékban továbbra is álom
-mûszaki hiba: ez fõleg annak függvényében érdekes, hogy a rivális F1 szimulátorok ha nem is tökéletesen de tartalmazzák, és csak úgy se szó se beszéd kihagyni egy ilyen faktort azért egy ilyen komoly projekt esetében mindenképpen nonszensz...
-vérbeli szimuláció: már ami a fizikát illeti, maga a játék egyik fejlesztõje árulta el hogy a játék mindenképpen árkádosabb lesz pl az rFactornál, és nem lesz szimulátorosabb mint a korábbi Codemasters játékok, maximum "GRID szint", ennek oka pedig egyszerû és érthetõ, olyan játékot akarnak piacra dobni amivel mindenki elboldogul, hiszen csakis a magas eladási szám tudja visszahozni a fejlesztésbe és a liszenszekbe fektetett pénzt
-rendes MultiPlayer: ami annak fényében érthetetlen hogy manapság szinte az összes szimulátorjátéknak ez az elsõszámú vonzereje, a játék ugyanis nem támogatja majd a Dedikált szervereket, és nem lesz mentési lehetõség sem, továbbá bármennyire is WTF kategória, állítólag igaz - miszerint multis játékban maximum 12 emberi játékos vehet majd részt, méghozzá olyan megkötéssel hogy minden csapatból csak az egyikben ülhet humanoid! hogy ez utóbbit ki találta ki és miért, talán õ maga sem tudja...
Nagyon bosszantó..
már tavaly ki kellett volna adni, a játékot: rengeteg idejük volt megcsinálni a játékot.
-Dobogó: jah, teli lesz a játék minden "szarral". ezt meg kihagyják... SZÉP...
-Elsõ három nem nagyon érdekel.
-felvezetõ kör, múszaki hiba az viszont megint csak hiányozni fog.
-szimulátort meg már az elején tudtuk.
-multi meg talán nem is nagy érvágás. mivel nagy lesz a rendszerkövetelmény. szerintem nicns mindenkinek pénze, jó gépekre. és igy nem is jönne össze talán egy ligára való ember sem.
nah összegezve, amenyi idejük volt a fejlesztõknek, ezekkel a hibákkal nagyon elcseszték.
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]