DAny9455 írta:
Minél többször hibázik az ember annál jobban figyelik a BT-nél.Velem is így volt anno 2 hétre eltiltottak Gp2-ben mert zúztam, enyhén szólva.De már elõtte is figyelmetlen voltam eléggé.Ezért bár akkor hülyének néztem a Bt-hogy nehogymá' mindig én.De azóta megjavultam és nem büntetnek(Nem nyaltam Mumus).Szóval hatásos a BT büntetési rendszere.
A másik elõ példa.Danival ketten roncsderbiket tartottunk néha
Nallam mar a legelso buntetesemnel az volt a gond, hogy csak egyoldaluan elemeztek az esetet. Mert ha nem kedvesebb a masik fel, akkor csak verseny balasetkent ertekelik. De szabajosan latszott hogy mar az illetot reg megelozttem, de en belsoiven tudtam fordulni. Mire az szandekosan nagytempoval ram huzta az autojat, amit en erzekeltem es elakartam kerulni, hogy nekem jojjon, igy a fure kenyszerulttem miatta, ahol a razoko megdobta az automat es igy kocanttam vele. Ez egy reflex volt nallam hogy ne jojjon nekem, de bar nem kelett volna igy tegyek, mar nem is fogok ilyet tenni, nyugodtan jojjon belem es legyen meg szembetunobb a masik fejetlensege. Ez volt akkor is de a kedves Biraskodo nem igy velte felismerni a helyzetet.
Nem bíráskodó, hanem bíráskodók...elméletileg minimum 3 fõ, egyet nem értés esetén többségi szavazással 2 az 1 ellenében. Azonkívül, meg óvott incidensben érintett személy értelem szerûen nem bíráskodhat az eset kivizsgálásánál. Az esetek pedig kivétel nélkül mindkét fél autójából, kívül, belül, cockpitbõl, külsõ nézetbõl, elõröl, hátulról, oldalról, lassítva, gyorsítva, még a drájver segge lukából is vissza vannak többször, újra és újra játszva nézve. Még a sofõr gondolatát is ki lehet olvasni a kocsi mozgásából, hangjából, a kormánymozdulatokból, a lassulásból, gyorsulásból stb stb. Ezt csak úgy általánosságban írom, (a Race07-es eseteket nem ismerem), csak azért, hogy nehogy bárki azt gondolja hogy pofára, vagy hasra ütésre mennek a dolgok...:
Szerkesztette: Thomas50 - 2012.09.03 22:16
Thomas50 írta:
Nem bíráskodó, hanem bíráskodók...elméletileg minimum 3 fõ, egyet nem értés esetén többségi szavazással 2 az 1 ellenében. Azonkívül, meg óvott incidensben érintett személy értelem szerûen nem bíráskodhat az eset kivizsgálásánál. Az esetek pedig kivétel nélkül mindkét fél autójából, kívül, belül, cockpitbõl, külsõ nézetbõl, elõröl, hátulról, oldalról, lassítva, gyorsítva, még a drájver segge lukából is vissza vannak többször, újra és újra játszva nézve. Még a sofõr gondolatát is ki lehet olvasni a kocsi mozgásából, hangjából, a kormánymozdulatokból, a lassulásból, gyorsulásból stb stb. Ezt csak úgy általánosságban írom, (a Race07-es eseteket nem ismerem), csak azért, hogy nehogy bárki azt gondolja hogy pofára, vagy hasra ütésre mennek a dolgok...:
Azert nem kuldtem be azelott meg ovast, mert gondoltam hogy nem keves munkaval jar a biraskodas. Tisztaban vagyok azzal, hogy nem keves munka volt mergszervezni egy ilyen ligat es napra keszen tartani az oldalt, mind ezt ugy hogy gondolom nem ez a fo allasa egyik adminisztratornak sem. A versenyzest meg nem vettem soha sem verkomolyan es ugy voltam vele, hogy hibazni emberi dolog, ahogy en kezdokent azon vagyok hogy beletanuljak, ugy gondoltam masrol is es lassan kialakul majd egy erett verseny szellem mindannyiunkban. De a kiertekeleseknel azt a pontot nem hiszem hogy kepes belelattni a masik fejebe. Ilyet meg szemelyes kontaktus soran sem velem. Talan ezert is van az hogy a valos eletben is jelen kell legyen a kivizsgalashoz mind a ket fel hogy velemenyt tudjon nyilvanitani es abban hiszek, hogy bizonyos kerdesekkel, arulkodo valaszokra lehet birni a masikat hogy eldontsuk igazat alit vagy sem. Igy az en velemenyem szerint marad az hogy akinek van nagyobb hitele annak latjak az igazat. Es ezt ugy mondom hogy senkire nem akarok serto megjegyzest tenni.
Még egy gondolat. A Hopto egy zárt baráti közösség. Bekerülni nem nehéz, hiszen nyitott a regisztráció, bárki jöhet. benn maradni viszont annál inkább.Azonkívül egy ilyen liga hosszútávú és hatékony mûködtetése tetszik-nem tetszik csak diktatórikus úton lehetséges. Elvégre nem lehet minden apró fisz-fasz ügyet demokratikus úton szavazgatással eldönteni, mert akkor soha sehova nem haladnánk. Ezért jött létre a szabályzat, ami keretet ad a liga mûködéséhez és ez az amit az adminoknak a köz érdekében be kell tartatniuk. Ehhez az adminoknak valóban bizonyos mértékü hatalom van a kezükben, úgymond, de 1. soha nem élhet vissza senki vele a saját maga javára, mert attól a pillanattól már nem admin, sõt nem is liga tag. 2. minden döntés viszont ami a közösséget vagy akár csak egyetlen tagját érinti az Admin Team döntése, tehát nem egy emberé, ergo egyszemélyi ellentétbõl fakadó döntés eleve kizárt. 3. Ezekbõl kifolyólag csak akkor müködhet normálisan a liga ha az AT tekintélye helyén van, ennek pedig alapja az adminok tiszteletben tartása. Elvégre társadalmi munkában teszi mindenki a dolgát, és a tagok nagy többségének bizony fogalma sincs arról hogy ez mekkora háttér munkát igényel.
Hát elmondhatom hogy nem kicsit, és ebben pedig akire a leginkább lehet számítani, legyen az hétköznap vagy hétvége , reggel 6 vagy este 11, és akitõl nem lehet olyan segítséget, vagy probléma megoldást kérni amit ne tudna csipõbõl és elsõ szóra orvosolni az bizony pont a Plett.... Szóval hátrébb az agarakkal, mert míg az AT azon könyörög neki hogy maradjon, addig az ilyen marhaságokkal meg pont elfelé ûzi a T. tagság (természetesen tisztelet a kivételnek...)
Szerkesztette: Thomas50 - 2012.09.03 23:03
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.09.03 23:02
Basszus, ez de jó kis felvétel! Szinte nem is kell védekeznie, mert csak megy az ideális nyomon, és pont annyival jobban gyorsít ki, hogy esélye sincs ennek a kamerásnak, pedig nagyon gyors....
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Azt hiszem nehez volt kivenni a szavaimbol, hogy nem tamado jelleggel irtam, mert emlitest is tettem, hogy nem akartam senkit megserteni. Es nem vadalat modjan reagaltam aki agarakkal tamad, hanem emberi komunikacio utjan.
Hozzászólások: 399 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2012.07.16
Elküldve: 2012.09.04 08:13
mumus70 írta:
Basszus, ez de jó kis felvétel! Szinte nem is kell védekeznie, mert csak megy az ideális nyomon, és pont annyival jobban gyorsít ki, hogy esélye sincs ennek a kamerásnak, pedig nagyon gyors....
Hát igen ezért lesz érdekes a verseny mert a pálya két végén lévõ kanyaron (1es és talán 4es) kívül mindegyiken csak 1 auto fér el az íven (azis pont) és ha valaki elõzni próbál vagy csak elrontja a féktávot,ívet akkor a rázó (amit nemis nagyon látsz ha mennek elõtted) pont neki repít az elõtted lévõnek.. Ergo vonatozni kell végig, kiváncsi leszek kinek lesz hozzá türelme, ügyessége Én elõre elnézést kérek
Szerkesztette: SFAkos - 2012.09.04 08:14
szzsolti írta:
Nem lehet ezekre a "macerás" pályákra vágás elleni cuccokat berakni valahogy?
Amolyan ligamod jelleggel.
Felesleges vágás ellen akármit is tenni, ellenõrizve lesz ahogy az elõzõ futamon is. És itt vagy nagyon levágod amit egyböl észre lehet venni vagy csak kicsit akarsz vágni de akkor repülsz. Ugy hogy itt nem lesz gond a vágás.
A nagyobb problémát az fogja jelenteni amit Ákos írt.
Nekem konkrétan semmi bajom a pályával mert nem tudom hogy néz ki.
Szombaton lesz idõm kipróbálni.
Gondolom kell pár kör mire nagyjából tudni fogom mi merre van
Volt egy kis gondom tegnap.Mikor fent voltam a szerveren akkor volt olyan hogy levágtam egy picit az egyik sikánt a gurulóutas résznél, majd megkezdtem a körömet amit nem mért.Gondoltam azért mert levágtam és elõnynek érezhette a vágásomat.Nem mintha nagyon gyors lettem volna amiatt hogy fél körrel a rajtvonal elõtt levágtam egy sikánt ami után még lassabban is mentem.Na mindegy a lényeg az hogy nem mérte egyetlen körömet sem utána, hiába mentem vagy 5-6 kört vágás nélkül de azok után sem mérte.Lehet hogy én vagyok a hülye, de miután kiléptem a boxba majd megint kimentem akkor már mérte.És eszembe jutott hogyha ezt megcsinálja valaki futamon akkor megszívja még akkor is ha nem szerez elõnyt a vágássalUgyan is szerintem a futamon sem fogja utána mérni az idejét ami nem is lenne gond csak akkor az eredménye sem lesz rendesen mérveEz esetleg okozhat gondot gondoltam leírom hátha megy valaki valamire vele
Egyébként meg jó pálya ez.Sõt ez az elsõ pálya ami repülõtér léte ellenére szûk
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Fölösleges a beton kertitörpe, mert olyan magasak a rázókövek, hogy azokon átmenni nem lehet, ha meg a buszmegállókat valaki levágja izomból, az a köridejébõl simán kiderül, ha meg valaki látta megy az óvás, fölösleges lenne szerintem visszanézni
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]