pikador írta:
Figyelj Thomas. A szabályokat nem õk hozzák. Ha a szabályoknak megfelel a szárny, akkor az addig szabályos. Mercedes meg a motort fejlesztette. Az sem túl sportszerû, ha 2008tól tiltva van.
Így igaz Pika
Egyébként én csak a saját szubjektiv véleményemet írtam le, nyilván mindenkinek meg van a sajátja....én így érzem, nekem ez nem fair...Tudom hogy a FIA teszten átment, tehát "szabályos", de mégis na...nekem nincs rendben...
Azthiszem, hogy a ' capauszony '-t eloszor a Red Bull fiokcsapata vetette be a Toro Rosso es no lam, ezt szepen leutanoztak. Azutan az elso szarny, ami felfele ivel, majd lejt. 2009-ben csak nekik volt, 2010-ben nagyobb csapatok is atvettek a technikat.
Attol meg, hogy hajlik a szarny, azt gondolom, hogy egy nagyszeru konstrukcio lett belole. Nem sokara tobb elcsapat is le fogja masolni, sot mar le is masoltak. Az meg szerintem normalis egy ilyen sportban, hogy megprobalnak mindent annak erdekeben, hogy elol legyenek. Aztan vagy sikerul vagy nem.
Vannak olyanok akiknek nem eleg, hogyha az FIA szabalyosnak minosit valamit, de Te Thomas, legalabb nem veszekedsz velunk, hogy az pedig ugy van, nem ugy mint sok tizeneves mas kozossegi portalokon.
Es akkor kiterek arra ami idegesit: Az internet elterjedese okozta problemak koze sorolhato ez az IQ huszarkodas. Most, hogy mar tomegcikk lett, eleg konnyen lehet egy monitor moge ulve azt gepelni amit akarsz, majd tobbieket szidni. Valoszinuleg nem olvastak el a ' Netikettett '. Nem hosszu iromany, de azert megis csak kene tartani magunkat valamihez, nem lehet embertelen modon anyazni a masikat.
Szerkesztette: robikasztar - 2010.09.02 16:50
pikador írta:
Ha jól sejtem változtattak a terheléses teszten, így már a redbull szárnya sem hajlik úgy mint régen, ugyan olyan volt mint a többieké, nem érte a talajt. A másik dolog, hogy spa nagyon gyors pálya, ezért a redbullnak nem volt esélye sem a gyõzelemre, mivel a merci motor jóval erõsebb mint a renault.
A redbull azokon a pályákon jó igazából, ahol több lassabb kanyar van. A kanyarba jobb a tapadása, hamarabb tud kigyorsítani, vagy valami hasonló lehet az oka. Monza pl nem ilyen, ezért a redbull ott sem lesz esélyes. Hungaroringen a középsõ szektorban voltak nagyon erõsek a sikánt meg az utána lévõ kanyarokat fél másodperccel csinálták jobban mint a többiek. Amíg elõl vannak az elég nagy elõny, viszont ott nem nagyon van elõzési pont és hiába ment Vettel asszem Alonso mögött, nem tudta megelõzni, mert az egyenesekre viszont nem volt meg a lendület. Azért is volt, hogy a végén lemaradt és ment egy addiginál 2 mpel gyorsabb kört és így ért be 1.7el Alonso (?) mögött. 2 mpvel volt gyorsabb Alonsonál, mégsem tudta megelõzni. Ha elõtte lett volna, simán otthagyja. (Véleményem szerint) Ezért is gyilkolják halálra a motorokat az idõmérõn, hogy minél elõrébbrõl indulhassanak, mert az autónak nem erõssége az elõzés
Azt nem értem, régi közvetítéseket megnézem, tele van elõzésekkel. Körön belül elõzgetik egymást oda vissza. Nem tudom ez hova tûnt kéremszépen!
Hát ezaz, pedig 2 éve ezt a sok újítást mind csak azért hozták be, h többet tudjanak elõzni(keskeny hátsó szárny,slick,stb...),és ez pont nem így lett, kicsit besült az FIA, bár aki eddig is imádta és nézte az f1, eztán is fogja, de nem lett sokkal nagyobb a nézettség, még schumival sem
Thomas50 írta:
Na, pont ezért szoktam le az utóbbi idõben, az F1-es hírportálok hozzá szólásainak olvasgatásáról....
En meg pont ezert szoktam ra . Annyira jo olvasni, ahogy olik egymast. Nem ertem, annyira nehez szo nelkul hagyni? Szora se meltatom, es kesz! Aztan meg majd megunja.
A KERS jelent formájában nem ér semmit, hiszen ha 1 körön mindenki, mindenhol ugyanott tudja használni, akkor hogy elõzünk? Igazából olyasmit kellene, hogy a verseny elején van 30 másodperc "tubód", amit a futam alatt úgy használsz fel ahogy akarsz. Na, így már izgibb lenne, a verseny végén pedig lehetne robbantani, hiszen ha neked marad, de a másiknak nem, vagy fordítva, na az már fincsi
Nayrobi kár hogy nem jöttél elõbb a ligába.Az elõzõ liszensz mod a Champcar 2007-es szezon volt biztos tetszett volna neked.Ott is megvolt csinálva a +50 lóerõ,és azért kellett vele vigyázni hogy hogyan használod mert hamar leégette a motort.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Múlthéten Chandhock is itt tesztelte a Red Bull-t! Szerintem el fognak indulni a pilóták, az már más kérdés, hogy befejezik akkora a pályát. A legfontosabb rész már megvan és az nem más, mint az aszfalt . A nézõk meg majd állnak a kordonok mögött
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]