Hozzászólások: 94 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2010.05.23
Elküldve: 2010.06.23 13:55
Hát, én vártam, mert nem akartam pofátlanul lenyúlni az egyik helyet miután én csak szívességbõl vehetek részt
De látom senkinek se kell Kimi (pedig az egyik legnagyobb arc ), úgyhogy akkor én jelentkeznék a helyére hogyha ez rendben van. Ha késõbb kell a hely egy szuperliszenszes pilótának, akkor természetesen átadom
szerk.: jövõ héttõl még kevesebb idõm lesz, de azért ha megkapom a helyet, igyekezni fogok a lehetõ legtöbb futamon részt venni.
Alias Arch
Szerkesztette: revolit - 2010.06.23 13:57
Hozzászólások: 419 Lakóhely: Budapest / Aszód Regisztrált: 2009.09.07
Elküldve: 2010.06.27 21:33
Bocsánat Adam, hogy neked mentem a 9. kör végén a célegyenes ráfordítóban. Rosszul jöttem ki a sikánból és kicsit túlszaladtam a rázón, ami megdobott. Igazából az autó "összekaparása" közben észre sem vettem, hogy beszúrtál mellém. Csak aztán láttam a tükörben, hogy nem vagy mögöttem, és gondoltam én okoztam valami galibát, ezért lassítottam és vártalak meg. Nem tudtam, hogy miattam volt e, de aztán a visszajátszás megnézése után világos volt, hogy igen.
Egyébként nagyon fair küzdõ vagy. Nagyon lassú voltam, mert már a 4. körben elmelegedtek a gumijaim (nem volt verseny setupom) és nehéz volt védekeznem, de ennek ellenére nagyon sportszerûen támadtál minden kockázat nélkül.
Szóval még egyszer bocs, és ne haragudj.
Ciba miért vagy ilyen gyors?
Épp írni akaram, hogy inkább nem veszem el a helyet azok elõl akik szeretnének menni
Szabad pilótának viszont betehetnél mert lehet hogy néha betévedek
Hozzászólások: 94 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2010.05.23
Elküldve: 2010.06.28 22:13
Vicces tesztidõk, bár mégsem röhögtem mikor megláttam õket
Most már tesztelni se lesz semmi idõm hétköznap, szóval remélem marha gyorsan beletanulok a setupkészítésbe.
Ami a legjobban idegesít, hogy AKÁRMIT állítgatok (pl akár 50/50 szárny), még sincs olyan tapadásom, mint amilyet látok egyeseknél... kezdek arra gyanakodni, hogy valami elfuserált vezetési stílusom van...
Röviden leírnám a vezetési technikám is, hátha tudnátok segíteni mit csinálok rosszul. Kicsit hátra szoktam rakni a fékerõt, és ha enyhébb kanyar jön, általában még picit rajta vagyok a féken a kanyarodás megkezdésekor, és már megy is neki egy nagyin pici gáz. ritkán szoktam "elengedett pedálokkal kanyarodni", tehát hogy csak hagyom hadd ússzon. Vagy féken vagy a gázon, esetleg mindkettõn de rajta tehénkedek.
Ja! És sokszor kanyarokban olyan, mintha alulkormányzott lenne, pedig mindig túlkormányzottra állítom, már a kezelhetõség határán van. De mégsem tudom bevenni olyan gyorsan a kanyart, mint szeretném, mert vagy az elõbb említett alulkormányozottság, vagy piruettbe kezdek, vagy picit kitör a segge és be tudom venni gyorsan a kanyart, de akkor a kerekek is megcsúsznak, és pár tized másodpercig nincs hátul semmi tapadás, ezáltal gyorsulás sem pont kigyorsításkor, ráadásul a gumik sem szeretik.
Valami tanács?
Megjegyzés: eddig ha nem ment egy pálya lejjebb vettem a botok nehézségi szintjét, de Hozzátok még nem találtam meg a csúszkát
A kanyarbol valo kiporges az valoszinu, hogy a folyamatosan tartott gazpedal miatt lesz. Mivel ahogy leirtad, vagy feken, vagy gazon allsz vegig egy kanyarban. Nos ez jo, viszont nem minden kanyarban. Rarakok egy 10est, hogy csak abban a kanyarokban porogsz ki, ahol a gazt tartod. A mod nagyon erzekeny gazadasra. Meg ha te nem is gondolnad, egy kis lokettol is kepes kiporogni. A masik, lehet, hogy fennakadsz a kanyarban a razon, vagy az aszfalt fog meg. Ez is lehet, hogy kiporgeshez vezet.
Én kanyarban már sosem fékezek...elõtte a féktávon, folyamatos visszaváltás mellett, aztán a már megfelelõ fokozatban az apexig tartott gáz, onnan meg padló.
A fékerõ hátra tolása simán okozhatja a kipörgést, mert hát akkor könnyebben blokkolhat a hátsó kerék, ami a megcsúszást okozhatja...mint ahogy a magas kormányzár miatt is kitörhet a segge...szerintem..
Revolit amiket itt leírtál annak homlokegyenest az ellentétjét csináld és jó lesz a kör is.
Fékezni kanyarban???Meg hátratenni a féket?Hol olvastad ezeket?
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Hozzászólások: 94 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2010.05.23
Elküldve: 2010.06.28 23:00
Köszönöm a sok segítséget.
Hát, néha még rá tudok úgy fordulni, hogy a féken taposok, erre jó példa volt most Barcelonában rögtön az elsõ kanyar Igaz lehet pont emiatt nem tudtam jól kigyorsítani, de próbáltam én úgy is, hogy normálisan féktávon fékezek, de rosszabb lett a köridõm. Egyébként gondolom meg kell szoknom "normálisan" vezetni, és akkor majd jó lesz, mert tudom én, hogy kanyarban nem fékezünk, mert egyszerre a kettõ nem megy, de mégis jobb köridõt produkálok úgy :/
Ja, és ez persze a hátulra állított fék miatt van, ha elõre állítom, nem is tudom így bevenni. szóval most akkor elõre fogom állítani, hogy rákényszerítsem magam a tisztességes fékezésre
De egyébként tényleg rossz topikban indítottam el a témát, elnézést
szerk: na, Finland meg pont azért fékez kanyarban, mert neki elõre van állítva Egyébként az érdekes, mert akkor elsõ kerék blokkol, és hogy kanyarodsz?
Alias Arch
Szerkesztette: revolit - 2010.06.28 23:02
õõõ nem igazán blokkol mert a féknyomást vagy miaz nem szoktam 100%ra rakni, hanem picit lejjebb vettem mindig. Ja és mindig a lehetõ legnagyobb kormányzárt használtam, úgy kanyarodok
Vasárnap VB döntõ!!!
Mivel a 7 órai kezdéssel is bele szoktunk nyúlni a meccsekbe, ezért vasárnap Monte-Carloban még egy órával elõbb kezdünk.Várhatóan a verseny is hosszabb lesz mint szokott, mert 50 kör lesz és nem kockáztatjuk meg,hogy ne érjünk oda a meccsre.
Gyülekezõ: 17:30-18:00
Idõmérõ edzés: 18:00-18:20 körlimit nélkül
Bemelegítés: 18:20-18:30
Verseny: 18:30-tól
Jövõ héttõl helyreáll a régi rend, a 8 órási quali.
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]