Jó lassú egy pálya lesz ez... na meg azok a beton kordonok vagy 2-3 helyen is kanyar külsõ íven...lesznek balhék ha valaki lecsúszik az ideálisról( vagy leküldi az ellenfele)...
A 2013-as szabály tervezetet olvastátok már? "Szoknyás" kaszni, 1,6-os turbo motor, egy szezonban max 5db, benzin áramlás leszabályozása, 150 lovas KERS 30 sec-ig, DD és egyéb újra bevethetõ aero cuccok stb.... Lehet tök új verdát építeni megint.... Nesze neked költség "csökkentés"...
Nem tudom ki hogy van vele, de ebben az évben a tv közvetítések egyszerûen siralmasak. És most én itt nem az RTL-re gondolok hanem egyszerûen magára a képre ami adásba kerül illetve az ismétlésekre.
Például tegnap mentõautó a bokszba. Semmi ismétlés nincs, hogy mi történt. Meg mikor sárga zászló van érvényben eset végére érnek oda (Senna-Monza), vagy nem érdekli õket illetve nem ismétlik. Vagy Spa-i idõmérõn sárgák tömkelege volt, de azt se nagyon láttuk miért.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Mindkét fél elismerte, tényleg volt Renault-Raikkonen tárgyalás.
Ha Kimi a Renaulthoz kerül, megy vele a Nokia is, kb. 45millió támogatással.
Emellett ha jól informált vagyok, akkor a WRC-bõl is kapott több ajánlatot. A jövõ évi újonc a MINI, ill. a Ford is szerzõdtetné Icemant. A RedBull sem zárkózik el a hosszabbítástól, de nagy esélyt látok arra, hogy jövõre egy Kubica-Kimi párossal találja szemben magát a komplett élmezõny
Hamilton és Webber ütközésénél nincs büntetés, és Schumacher és Heidfeldénél sem? Lehet, hogy csökkenteni kéne a versenybírók fizetését... Szegény Hamilton.
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]