Gabesz bocs hogy ezt neked be kell ide idézni a szabálykönyvbõl (Irányíthatatlan autóval a pályán közlekedni tilos! Ilyenkor azonnal le kell húzódni és ki kell állni a versenybõl. )de úgy tudom real versenyen is 3 kerékkel csak a boxig mehetsz nem tovább te pedig köröztél a pályán 3 kerékkel úgy hogy kimentél javíttatni de nem javították meg
Szerkesztette: fekete0012 - 2013.09.15 21:33
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.09.15 21:42
Bár még 3 kerékkel sem akadályoztam senkit (!!!), nyílván tisztában vagyok azzal, hogy ezt nem kellett volna, és ha büntit kapok elfogadom, mert jogos lesz.
Mindazonáltal nem kicsit vagyok ideges még mindig, mert biztos volt a 3.helyem, és az egyik boxkiállásomnál 50 másodpercig cserélték a kereket és tankoltak 60 litert, a másiknál meg hozzá sem nyúltak a kocsimhoz, pedig vissza is mentem, hátha rosszul álltam be.......
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Gabesz írta:
Bár még 3 kerékkel sem akadályoztam senkit (!!!), nyílván tisztában vagyok azzal, hogy ezt nem kellett volna, és ha büntit kapok elfogadom, mert jogos lesz.
Mindazonáltal nem kicsit vagyok ideges még mindig, mert biztos volt a 3.helyem, és az egyik boxkiállásomnál 50 másodpercig cserélték a kereket és tankoltak 60 litert, a másiknál meg hozzá sem nyúltak a kocsimhoz, pedig vissza is mentem, hátha rosszul álltam be.......
50 mp-nél nem lehet hogy felfüggesztést is javítottak? nekem akkor volt ijen hosszú 67 mp
Zak! Azért volt kivizsgálva a kettõtök közötti verseny, mert az egyik fél nem érezte azt fairnek. Óvott, ily módon a BT-nek kötelessége kivizsgálni az esetet. Biztosíthatlak, hogy imi körei is át voltak vizsgálva. Ha csak te lettél volna átvizsgálva, és szigorúan a szabályok szerint büntetünk, akkor nem ennyi büntetést kaptál volna, ebben is biztos lehetsz! A BT mindig a hülye, és akárki ellen születik döntés az rögtön ki van akadva! Az egész csatátok ki lett vizsgálva és ez volt az ésszerû büntetés több ember véleménye alapján!
És hogy a BT öli meg a versenyzést?! Kérlek szépen, ha a fair és a másikat figyelembe vevõ versenyzés folyna mindig, a BT-re sosem lenne szükség! Mindezt minek magyarázom... Jó néhányszor eljátszodják egyesek ezt, ahelyett hogy inkább próbálnák úgy nézi a dolgot: hm, lehet hogy én is hibás voltam. Legközelebb jobban figyelek! Sajnos ez nálad nem igazán mûködik, ugyanis elég gyakori szereplõje vagy a BT híreknek, annak ellenére hogy már egy ideje szuperliszenses vagy. DE biztos a BT hoz rossz döntéseket... Továbbá ha problémád van azzal hogy Fekete megóvja, ami neki nem tetszik, azt beszéld meg vele és ne a BT-t ócsárold légyszives. Köszi!
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.09.15 22:12
zsolt25 írta:
Gabesz írta:
Bár még 3 kerékkel sem akadályoztam senkit (!!!), nyílván tisztában vagyok azzal, hogy ezt nem kellett volna, és ha büntit kapok elfogadom, mert jogos lesz.
Mindazonáltal nem kicsit vagyok ideges még mindig, mert biztos volt a 3.helyem, és az egyik boxkiállásomnál 50 másodpercig cserélték a kereket és tankoltak 60 litert, a másiknál meg hozzá sem nyúltak a kocsimhoz, pedig vissza is mentem, hátha rosszul álltam be.......
50 mp-nél nem lehet hogy felfüggesztést is javítottak? nekem akkor volt ijen hosszú 67 mp
Nem. Direkt beállítottam, hogy ne javítsanak semmit...
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Hozzászólások: 317 Lakóhely: Bonyhád nádasdi u 38 Regisztrált: 2010.08.20
x11 x9 x9
Elküldve: 2013.09.15 22:42
Tusy írta:
Zak! Azért volt kivizsgálva a kettõtök közötti verseny, mert az egyik fél nem érezte azt fairnek. Óvott, ily módon a BT-nek kötelessége kivizsgálni az esetet. Biztosíthatlak, hogy imi körei is át voltak vizsgálva. Ha csak te lettél volna átvizsgálva, és szigorúan a szabályok szerint büntetünk, akkor nem ennyi büntetést kaptál volna, ebben is biztos lehetsz! A BT mindig a hülye, és akárki ellen születik döntés az rögtön ki van akadva! Az egész csatátok ki lett vizsgálva és ez volt az ésszerû büntetés több ember véleménye alapján!
És hogy a BT öli meg a versenyzést?! Kérlek szépen, ha a fair és a másikat figyelembe vevõ versenyzés folyna mindig, a BT-re sosem lenne szükség! Mindezt minek magyarázom... Jó néhányszor eljátszodják egyesek ezt, ahelyett hogy inkább próbálnák úgy nézi a dolgot: hm, lehet hogy én is hibás voltam. Legközelebb jobban figyelek! Sajnos ez nálad nem igazán mûködik, ugyanis elég gyakori szereplõje vagy a BT híreknek, annak ellenére hogy már egy ideje szuperliszenses vagy. DE biztos a BT hoz rossz döntéseket... Továbbá ha problémád van azzal hogy Fekete megóvja, ami neki nem tetszik, azt beszéld meg vele és ne a BT-t ócsárold légyszives. Köszi!
Egyáltalán nem állt szándékomban ócsárolni senkit, csupán rossz írányúnak tartom az irányt amerra halad a Hopto! Egyáltalán nem lenne gond a zéró toleranciával, amennyiben be lenne tartatva, de így hogy valakinek valamikor be van tartva valakinek pedig nincs, így ez rengeteg igazságtalanságot és zsörtölõdést szül!
De akkor szeretném megkérdezni hogy pontosan mi alapján született a döntés?? Továbbá kiváncsi lennék hogy mit kellett volna tegyek? Vegyük az "ütközést" például: Imi szélárnyékból legyorsul egymás mellett vagyunk õ kicsit elõrébb én a belsõ íven õ kívül, mindketten fékezünk, én egyenes vonalon abban reménykedve hogy egymás mellett elfordulunk és meg tudom tartani a belsõ ívet, Imi befele húzódva veszi a féktávot, és mire észlelem hogy rámcsukja az ajtót már nem tudok lefékezni és minimálisan megkoccolom... én így láttam az esetet? Ha õ vált irányt féktávon és nem ad helyet nekem akkor miért én hibáztam?? Nyilván nem akartam visszaengedni mert nem éreztem úgy h hibáztam volna, sõt verseny közben még abba se voltam biztos h összeértünk!
Továbbá arra is kiváncsi lennék hogy ha büntetik a szélesítést akkor ahogy te is mondtad, énse csak abban a 4 estben hagytam el a pályát, akkor miért pont arra a 4 esetre kaptam büntit, továbbá ha Imi is ki lett vizsgálva akkor õ miért nem kapott egyikér se?? Én ebben akárhogy keresem sehogy se látok logikát!
És férreértés ne essék, nem haragszok Imire, mert sztem egyáltalán nem érdemel õ se büntetést, hisz igazából egy ártalmatlan versenyszitu volt!! A pályaelhagyásai is olyanok voltak, hogy kopó gumikon szélárnyékba vezetve szinte lehetetlen végig belülmaradni ezen a pályán ha gyors akarsz lenni! néha bele fogsz hibázni! Én csak azt nem értem hogy nekem miért vannak ennek következményei és a többieknek miért nnics, mert gyanítom nemcsak mi ketten vettük itt ott szélesre!!
Ezért gondolom hogy a Zeró tolerancia csak elviekben mûködik, meg az idõmérõn, de futamon nem. És ez így minden csak nem fairplay!
Arra pedig hogy én sokat szerepelek a BT-ben van egy egyszerû magyarázat: Imi mindig megóv A többiek meg azért nincsenek mert a régi motorosok és a Teamspeakes társaság kimondva kimondatlanul soha nem óvja egymást!!
A többiek meg azért nincsenek mert a régi motorosok és a Teamspeakes társaság kimondva kimondatlanul soha nem óvja egymást!![/quote]
1. hülyeséget állítasz
2. Mi legalább megtiszteljük egymást hogy beszélgetünk.
3. Óvás azért nem szokott lenni mert verseny közben beszélgetni szoktunk és a gond adódna rászólunk a másikra hogy óvatosabban.
Ui: mielõtt bárki hülyeséget szólna hozzá vagy megint jönne az összeesküvés elméletével a BT nem tartozik senkinek magyarázattal ( én is kaptam már büntetést) és nem reklamáltam ennyit mint egyesek..........
Vegyük az ütközést. Imi teljesen elõtted volt már, még az egyenesben eléd került, ezért õ a szabályzat szerint az elsõbbséget élvezõ, ahogy a kanyarra ráfordult. Másodszor elég messze voltál, onnan bepróbálkozni, ráadásul a külsõ ív volt a gyorsabb, ez borítékolható volt, hogy legalább összeérés lesz.
Abban igazad volt, hogy rádhúzott kissé féktávon így õ is hibás volt az ügyben. Eddig ez így versenyszituáció, csakhogy te ezzel pozíciót szereztél, nem maradt meg a felállás. Ha a kanyar közepén nem lököd meg éppen annyira, hogy megcsússzon, biztos hogy nem elõzted volna meg, ugyanis elõnyösebb pozícióban volt. Ez vitatható tovább, azonban a helyzet "súlyosságához" mért a büntetés is. Az meg hogy te abban sem voltál biztos, hogy összeértetek, a "törvény nem ismerete nem mentesít a büntetés alól" helyzet. Ezt nem is értettem miért írod.
És akkor a vágások: szélárnyékra hivatkozni a te esetetben nem volt szerencsés, ugyanis pont nem te voltál az, aki szélárnyékban ment végig.
A BT a döntéssel mindkét felet, és az egész mezõnyt is próbálta figyelembe venni. Kompenzáltuk a szélesítéseiteket. Megbüntethettünk volna mindkettõtöket mindegyik vágásért, akkor meg az nem lett volna fair, mert akkor a többiekhez viszonyítva szereztetek volna nagy hátrányt. Ha szigorúan a +3sec/pályaelhagyás alapján büntettük volna csak azokat a vágásaitokat, amelyek ugyanazokban a kanyarokban történtek többször, 30 sec körülire jött volna ki a bünti. Szóval én ezt nem nevezném zeró toleranciának, ugyanis szinte nem is kaptál büntetést a szabályzat szerint. És hogy, miért így csináljuk? Azért mert a BT-nek sem ideje, sem kedve nincs minden egyes versenyzõ futamát átvizsgálni, hogy igazán fair legyen a dolog!
Szerintem abszolút nem kaptál súlyos büntetést, ha ennyire nem tartod igazságosnak, legközelebb TS-en keress fel, és megbeszéljük a dolgot. Viselkedj úgy a pályán, ahogy szeretnéd hogy veled is viselkedjenek. Te elnézted Iminek, hogy õ szélesített mert úgy vélted ez benne van a pakliban. És ez így rendjén is van. De Imi szerint ez nem volt rendjén, és joga van hozzá hogy megóvja. Ilyen esetben a BT-nek meg kötelessége kivizsgálni az ügyet és a szabályzat szerint intézkedni.
Remélem elégséges válaszokat adtam a kérdéseidre. Azt is vedd figyelembe, hogy a BT is emberekbõl áll, nem hozhatnak minden egyes helyzetben tökéletes és egyformán igazságos döntést. (Lásd real F1). Ha még ezek után sem értesz valamit, vagy te nem úgy látod, TS-en keress meg, és tovább vitathatjuk a dolgot.
PS: Ki mondta hogy, futamon is zéró tolerancia van?
Szerkesztette: Tusy - 2013.09.15 23:55
Hozzászólások: 317 Lakóhely: Bonyhád nádasdi u 38 Regisztrált: 2010.08.20
x11 x9 x9
Elküldve: 2013.09.16 00:29
nemtudok Ts-t használni, mert se mikrofon nincs és szar a hangkártyám is ! különben már rég lettem volna!! Az ütközéses esetben nekem aza véleményem hogyha nemhúz rám akkor nincs ütközés... de igazad van vitatható, arra a kérdésre nem kaptam választ, hogy a vágásért miért én kaptam csak büntetést és Imi akit megvizsgáltatok szintén, nem kapott. A büntetés súlyával egyáltalán nincsen problémám, csupán azzal hogy a nálam jóval agresszívebben támadó fél aki töbször is megkoccolt, megúszta totál szárazon, és bár elfogadom a BT döntését, eggyet nemkell vele értsek, de tanultam a hibámból. eddig nem óvtam mert kicsinyeskedésnek tartom, de ezentúl minden esetet meg fogok óvni! és akkro nem lessz ilyen kérdés több!
Részemrõl lezárva a téma!
Mert te szélesítettél többször, ennyire egyszerû. Nem minden vágást vettünk figyelembe, ebben is az ésszerûségre törekedtünk. És ebben hibát meg az talál aki akar. Errõl ennyit.
EDIT: És mivel a megkoccoláson kívül semmi nem történt (pozició váltás/ sérülés) nem is büntethetõ.
Szerkesztette: Tusy - 2013.09.16 00:42
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.09.16 14:02
zsolt25 írta:
A többiek meg azért nincsenek mert a régi motorosok és a Teamspeakes társaság kimondva kimondatlanul soha nem óvja egymást!!
1. hülyeséget állítasz
2. Mi legalább megtiszteljük egymást hogy beszélgetünk.
3. Óvás azért nem szokott lenni mert verseny közben beszélgetni szoktunk és a gond adódna rászólunk a másikra hogy óvatosabban.
Ui: mielõtt bárki hülyeséget szólna hozzá vagy megint jönne az összeesküvés elméletével a BT nem tartozik senkinek magyarázattal ( én is kaptam már büntetést) és nem reklamáltam ennyit mint egyesek..........
1. Nem állít hülyeséget
2. A tisztelet nem (csak) a megbeszélésnél kéne mûködjön, hanem a pályán is hamár versenyrõl van szó.
Ui : Még szép hogy nem reklamáltál, mert kb.egyszer kaptál büntit azt is jogosan !
Mellesleg a TE vezetési stílusoddal sosem volt gond, szerintem bárki megmondja, hogy Fair versenyzõ vagy.
A kérdés : a "TS-Team" egyéb tagjai miért nem tudnak esetleg rólad példát venni
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Szerkesztette: Gabesz - 2013.09.16 14:02
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.09.16 14:11
Tusy írta:
Imi teljesen elõtted volt már, még az egyenesben eléd került, ezért õ a szabályzat szerint az elsõbbséget élvezõ, ahogy a kanyarra ráfordult.
Na ne vicceljünk !
Ha valaki pár centivel, netán fél méterrel elõrébb van, de egymás mellett vannak már rég nincs elsõbbsége.
Ennyi erõvel bárki hasonló helyzetben ráhúzhat a másikra és akkor a másik fél büntetve lehetne
Tusy írta:
elég messze voltál, onnan bepróbálkozni
Ezt ne mondja meg nekem senki, hogy hol és mikor próbálkozhatok, Wéberék is fél órán át mondták, hogy a Mansell-kanyarban lehetetlen, Grosjean két perc múlva mégis megcsinálta !
Tusy írta:
csakhogy te ezzel pozíciót szereztél, nem maradt meg a felállás. Ha a kanyar közepén nem lököd meg éppen annyira, hogy megcsússzon, biztos hogy nem elõzted volna meg, ugyanis elõnyösebb pozícióban volt.
Mills-ben Imi pontosan ugyanígy elõzött meg engem, meg is óvtam, de nem kapott büntetést !
Akkor hol van itt a következetesség, kérdezhetnénk ?!
Ja, a BT is csak emberekbõl áll.....
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Na ne vicceljünk !
Ha valaki pár centivel, netán fél méterrel elõrébb van, de egymás mellett vannak már rég nincs elsõbbsége.
Ennyi erõvel bárki hasonló helyzetben ráhúzhat a másikra és akkor a másik fél büntetve lehetne
Pedig a tesztkérdésben ezer meg ezer alkalommal ezt válaszoltátok. Nem rémlik?
Mills-ben Imi pontosan ugyanígy elõzött meg engem, meg is óvtam, de nem kapott büntetést !
Akkor hol van itt a következetesség, kérdezhetnénk ?!
Ja, a BT is csak emberekbõl áll.....
Erre az esetre nem emlékszem, de ha te mondod biztosan így volt.
Itt mindenkinek igaza van csak a BT-nek nem. Sajnos amikor beregisztráltatok, elfogadtátok a BT felsõbbségét.
Viszont arra az esetre meg emlékszem amikor te elõzted meg thomast az utolsó körben wtcc-n ugyanígy. Meg lettél büntetve. Itt a következetesség.
Szerkesztette: Tusy - 2013.09.16 15:42
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz!
2. A tisztelet nem (csak) a megbeszélésnél kéne mûködjön, hanem a pályán is hamár versenyrõl van szó.
De jó, hogy pont te mondod ezt. Pont te elõtted félek menni, mert mindig olyan agresszív féktávokkal operálsz, hogy mindig csak azt nézem mikor fogsz kilökni. Pont te, aki tudatosan 3 kerékkel visszatérsz a pályára és veszélyezteted mások versenyét.
a "TS-Team" egyéb tagjai miért nem tudnak esetleg rólad példát venni
A TS team egyéb tagjai? Ki az akivel problémád van. Azt írd meg egyenesen és ne általánosíts lágyszíves. Elõbb vegyél példát te is, aztán írjál ilyesmiket.
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.09.16 15:58
Így van Tusy.
Ha bizonyos embereket (pl.engem) kell büntetni, akkor mindig van következetesség, látod most saját magad ismerted el a "BT-mutyit"
A tesztkérdéseket nyílván ismerem, sõt, hiszed vagy sem, az érvényben lévõ, elõzésre vonatkozó szabály hatályba lépésének dátumára is emlékszem : 1995 - Magyar Nagydíj
Tudod, amikor Te még csak majdnem 3 éves voltál....
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]