Én Red Bullra gondolnék inkább egy két év Webber visszavonul ki tudja Vettelel mi lesz. Pl. ha Button is visszavonul mehet akár a McLarenhez. Jó esetben két hely üres lesz a RB-nél. Amire az "utolsó esélyes" (utolsó nagy dobásuk hogy élcsapathoz kerüljenek) pályázhatnak, Kubica, Sutil, Rosberg, Kobayashi mind a négyen a 20 éveik közepén járnak és nekik összesen van 1 futam gyõzelmük, ami a véleményem szerint képességeikhez mérten elég alacsony szám.
Ne felejtsük el az sem hogy jön egy 20 éves mexikói Perez, a Force Indianal ott van di Resta (24). GP2-ben Bianchi (21), d'Ambrosio (24), Hartley (20), Maldonado (25) vagy Dani Clos (21) a spanyolok új reménysége vagy Sam Bird (23),Charles Pic (20) akik elsõ évükben már ott vannak a legjobb 10 között.
De ott van a WSR három nagymenõje is Mikhail Aleshin (23) aki megnyerte a sorozatot, Ricciardo (21), Esteban Guerrieri (25).
Szóval csak arra akartam kilyukadni hogy ezek a még nagy nevek is könnyen partvonalon kívülre kerülhetnek pár év múlva.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Úgy tudom 2016-ig van szerzõdésünk (sztem szerzõdés bontásért csak kapunk valamennyi zsét ), azok a pályák búcsúzhatnak amelyeknek pénzügyileg nem nagyon éri meg a rendezés: Német, Angol, Japán, Malajzia, Kína, még a Törökök is nálunk mindig kong a lelátó.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Nem kell azért temetni a Ringet. Kelet-Közép-Európában továbbra is csak nekünk van versenyünk, azért ez nagy fegyvertény.
Valencia, Isztambul, Montreal, Interlagos, talán ezeknél rezeg a legjobban a léc.
Hozzászólások: 419 Lakóhely: Budapest / Aszód Regisztrált: 2009.09.07
Elküldve: 2010.10.14 21:49
Plett írta:
Jön 3 új pálya, max 20 lehet egy szezonban, szóval attól tartok hogy a Hungaroringnek vége...
Hát Plett, nincs miért izgulnod. A Ring több szempontból is kell a forma 1-nek. Elõször is 'Börninek fontos Magyarország és Budapest, kereskedelmi szempontból. Állítólag mi vagyunk közép és kelet európa Forma 1-es kereskedelmi/stratégiai központja. A Ring egy nagy nézõszámmal rendelkezõ pálya, ellentétben sok pályával, ahol a lelátók konganak az ürességtõl. Ráadásul nagyon közel van a fõvároshoz és nagyon jó az infrastruktúra. Érdekes módon az egyik legjobban felszerelt versenypálya, és híresen jók a pályabíróink. Nem hiába õk járnak mindenhova betanítani. De talán a legfontosabb érv, hogy Bernie a saját gyermekének tekinti a Ringet. Kevesen tudják, hogy õ rajzolta meg a nyomvonalát, amit (módosításokkal) meg is építettek. Tehát amíg az öreg él, addig szerintem biztos lesz itt F1.
Kíváncsiságból kigyûjtöttem, hogy a jelenlegi és a várható helyszínek meddig rendelkeznek szerzõdéssel. A számok persze önmagukban sokat nem jelentenek.
Törökországban nagyon rezeg a léc, Spa-nál a helyi lakosok kavarhatnak be, Montreal sem életbiztosítás már évek óta. Egy esetleges francia szerzõdés is bármikor létrejöhet.
Bahrain - 2013
Melbourne - 2015
Sepang - 2015
Shanghai - 2011
Barcelona - 2016
Monaco - 2020
Isztambul - 2011
Montreal - 2014
Valencia - 2014
Silverstone - 2027
Hockenheim - 2018
Spa - 2012
Monza - 2016
Szingapúr - 2012
Suzuka - 2011
Korea - 2017
India - 2011-2021
Abu Dhabi - 2016
Interlagos - 2015
Róma - 2012/13-16/17
Oroszország - 2014-20
Ezt nem tudtam Nord. MInt ahogy azt sem, hogy az öreg Bördi fiatal korában versenyzett F3-ban, csak egy baleset miatt felhagyott vele.
Szerintem se fog kimaradni a Ring, túl jó helyen vagyunk és túl jó versenyek szoktak itt zajlani.
wawaws írta:
Kíváncsiságból kigyûjtöttem, hogy a jelenlegi és a várható helyszínek meddig rendelkeznek szerzõdéssel. A számok persze önmagukban sokat nem jelentenek.
Törökországban nagyon rezeg a léc, Spa-nál a helyi lakosok kavarhatnak be, Montreal sem életbiztosítás már évek óta. Egy esetleges francia szerzõdés is bármikor létrejöhet.
Bahrain - 2013
Melbourne - 2015
Sepang - 2015
Shanghai - 2011
Barcelona - 2016
Monaco - 2020
Isztambul - 2011
Montreal - 2014
Valencia - 2014
Silverstone - 2027
Hockenheim - 2018
Spa - 2012
Monza - 2016
Szingapúr - 2012
Suzuka - 2011
Korea - 2017
India - 2011-2021
Abu Dhabi - 2016
Interlagos - 2015
Róma - 2012/13-16/17
Oroszország - 2014-20
Hockenheim, Nürbürgringel felváltva van 2018ig? .
Egyébként Bahrein-t,Kínát, Törökországot,Valenciát simán kidobnám. Szingapúrt is Abu Dhabiban is lehet villanyfényes futamokat rendezni.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Bandi írta:
Hockenheim, Nürbürgringel felváltva van 2018ig? .
Elvileg így van, de olvastam olyat is, hogy Bernie "nagyon" elégedett Hockenheimmel és ott tartaná a német futamot. Persze ebben az is közrejátszhat, hogy a Nürburgringet támogató politikusok újra akarják tárgyalni a szerzõdést kedvezõbb feltételekért és nem ragaszkodnak minden áron a versenyhez. Szóval itt is megy a kötélhúzás.
A Nurburgring helyébe pedig erõsködnék hogy legyen ott is fõleg mivel 2009-ben húztak fel egy komplett szabadidõ központ félét (boksz meccset rendeztek a szombati napon), paddockot újítottat stb.
Pénzügyileg nem érné meg nekik, ha nem rendeznének futamot. Mert attól függetlenül hogy DTM illetve csomó kisebb kategóriában rendez ott futamot, egy csomó bevételtõl elesnek.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]