Ja ja, amikor a Lotus szárny ott pislogott a pálya közepén
"Biztos akad olyan bátor SPORTBÍRÓ, aki be mer menni érte" - bár lehet csak nyelvbotlás volt
Amúgy sportszakmai részrõl nem álltak a helyzet magaslatán. Biztos, hogy valahonnan mentek nekik segíteni sportbírók, és nem egyversenyes emberkék álldogáltak a pálya mellett, de akkor viszont így nagyobb égés lenne a dolog! Látszik, hogy nem minket hívtak
Zsebibaba már csak ilyen . A lényeg neki hol eltávolítsa a riválisait. Alonso majdnem eltrafálta mikor keresztbe állt. 3 épp kerékkel is lehet valamennyit fékezni mindenféleképpen kiakart ütni valakit. Ügyes ez a csávó sikerült egy Kovalainen-t, Hamilton és egy Rosberget meg 25% arányban egy Vettel-t is
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
hehe Schumi jövöre remélem ott lesz
amugy bennem is megfordult a gondolat. webber és vettel alatt jó autó van. nem kell dolgozni hogy jó eredményt érjenek el. webber túl nagyképû, semmi motiváció, és elvárja hogy az autó tegyen meg mindent helyette . de az a baj ez mutatkozik ott hogy hibázik. mint hamiltonnál. csak õ tavaj észbe kapott. és persze az apja sincs már ott akit nagyon utáltam. hajrá Fernando
FernandoAlonso írta:
hehe Schumi jövöre remélem ott lesz
amugy bennem is megfordult a gondolat. webber és vettel alatt jó autó van. nem kell dolgozni hogy jó eredményt érjenek el. webber túl nagyképû, semmi motiváció, és elvárja hogy az autó tegyen meg mindent helyette . de az a baj ez mutatkozik ott hogy hibázik. mint hamiltonnál. csak õ tavaj észbe kapott. és persze az apja sincs már ott akit nagyon utáltam. hajrá Fernando
Tavaly!!!
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Mondom a magamét: Mi jöhet az F1 után?
2010.10.27, szerda 11:56
Sok e-mailt és telefont kapok manapság arról, hogy vajon lesz-e Magyar Nagydíj 2016 után. Mindenki olvasta az orosz, az indiai, az amerikai szerzõdést és tudják, hogy valahol, valamelyik jelenlegi pályának elõbb-utóbb felmondanak.
A nagy esélyes a török verseny. Kár, mert az ottani kormány beleölt egy vagyont, de olyan lehetetlen megközelíteni, hogy nem mennek ki az emberek a helyszínre, pedig maga a pálya szuper. A másik nagydíj, amelynek a szervezõi retteghetnek, a belga. Hiába van Eau Rouge, meg sok elõzés, a dolog rém egyszerû: vagy kifizetik amit Bernie kér, vagy bye-bye. Nagy kár lenne, de ez tény. Szóba került még a kiesõk listáján Bahrain is, amely vitán felül a legrosszabb pálya, amit Tilke valaha tervezett. Ausztráliában maguk a szervezõk is vitatkoznak: megéri-e vagy sem a rendezés. A szállodák persze imádják, az adófizetõk kevésbé. Ami tuti, az Silverstone 17 éves szerzõdése és Monza. Valenciát sokan támadják, és én azt hiszem, hogy ha Alonso abba hagyja (mert valamikor abba fogja hagyni), akkor a két spanyol egyikét törölni fogja Bernie. Dél-Amerikában mindig lesz egy verseny az biztos. Azt sem tudom elképzelni, hogy ne legyen német. A maláj egy erõltetett dolog, szerintem csak a nagy pénz miatt marad, ha marad, esõs és unalmas, szinte nézõk nélkül - nem a dísztribünrõl beszélek. A kínai is erõltetett, nem az õ sportjuk az F1, de annyit fizetnek, hogy muszáj ott maradni. Monacót ugyan megfenyegette Bernie, de õ sem gondolta komolyan. Kanada mindig az év egyik legjobb versenye, de már itt is voltak anyagi zûrökr30;
Minél tovább írom a listát, annál mérgesebb leszek, mert sajnos csak a pénz számit, kivéve talán a mi pályánkat. Hogy 25 évig sikerült megtartani, az egy csoda. Hogy a többi országokhoz képest nagyon keveset költöttünk rá, és sokkal kevesebbet fizetünk, mint bár ki más, ahhoz sem fér kétség. Hogy a pálya maga 20. századbeli, azt még a legnagyobb rajongok is elismerik. De egy részt Bernie szeret minket, másrészt a rendezés tökéletes, és az volt az elsõ perctõl kezdve. Hogy mikor fogja a pénz túlszárnyalni a szeretetet, az egy másik kérdés.
Mindentõl függetlenül gondolkozzunk csak: mi a legrosszabb, ami történhet? Hogy Bernie nem újítja meg a szerzõdést. Elõször is spórolunk egy kalap pénzt, tudomásom szerint jelenleg körülbelül 4 milliárd forintot fizetünk egy évben, ami emelkedik évi 7,5%-al. Ha idõben tudjuk, akkor el tudunk kezdeni tárgyalni a MotoGP-vel és az összes többi nagy versennyel. Egy rali vb futam is kezdõdhetne a Ringen, a DTM-rõl, a WTCC-rõl és a többi nagy versenyrõl nem is beszélve.
Remélem, hogy nem így lesz, de csak egy strucc dugja a fejét a homokba.
Frankl András
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]