azért nem próbáltam meg ellenkormányozni mert nem számítottam rá. közbe bejöttek a szobámba pillanatra félrenéztem és már mikor viszanéztem pont elkaptál. csak 1 darabig akartam húzódni onnan engedtelek volna csak, hogy nehezebb dolgod legyen. Még nemtudom, hogy óvok e.
végig néztem a második versenyen a nevikov körül vívott csatáidat, hát eléggé ész nélkül mész...
Edemm..máskor arra azért figyelhetnél hogy mit csinálsz.
1. melletted vagyok erre nekem jössz és kiteszel a pályáról..
2. megint utólérlek megelõzlek erre az egyenes végén tükörbe látom jön a kamikaze hadmüvelet és eltalálsz hátulról ( vesenyemre a pecsét )
Ui: Mögéd jöttem vissza a boxból tudtad hogy friss gumin vagyok Igazán felmérhetnéd hogy honnan is érdemes beszúrni mert a te pozíciód minden volt csak az elõnyösebb nem!!
Te nem tudom mirõl beszélsz! elõbb néztem végig mindkét versenyemet, és a veled lévõ szituációkban abszolút nem voltam hibás, csak agresszívebb egy udvarias sofõrnél, de semmivel se voltam durvább, mint pl. egy F1-ben a valóságban! Az meg, amikor szerinted, kitettelek a pályáról, az meg a saját hülyeséged volt, mert te neked gyorsabban sikerült venned az elsõ kanyart, de én utána maradtam az ideális íven, te meg szimplán ahelyett, hogy óvatos lettél volna, padlógázzal belém jöttél és kiforogtál. Ott abban a szituációban szerintem én abszolút nem voltam hibás, létezik olyan fogalom is az autósportban, hogy védekezés, én meg csak védtem a pozíciómat! Ennyi!
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2011.10.15 09:08
Jarno Trulli írta:
azért nem próbáltam meg ellenkormányozni mert nem számítottam rá. közbe bejöttek a szobámba pillanatra félrenéztem és már mikor viszanéztem pont elkaptál. .
Ja, akkor most mirõl vitatkozunk???? Nekem kellene óvni, hogy a figyelmetlenséged miatt falra kentél.........és a futam háromnegyedét ferde felfüggesztéssel kellett lefutnom......szóval javaslom ne feszegessük ezt a témát tovább....
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2011.10.15 09:12
Amúgy a versenyeim katasztrofálisan sikerültek. Ha nem bénázom el az ócska taktikámmal, akkor mindkét versenyemen pontszerzõ lehettem volna. Én azt hittem, hogy a vezetésemmel nem bírja ki a közepes a végéig. Hát kibírta volna csak sajnos nem tankoltam annyit amennyit kellett volna az elsõ futamon pedig számomra érthetetlen, hogyha közepessel indultam, akkor miért lágy gumit tettek fel nekem futam közepén a boxban, utána megint ki kellett mennem még egyszer a boxba. Nem tanultam még meg, hogy a vezetés stílusommal egy szett közepes gumival teli tankkal végig tudok menni a futamon, most nagyon megtanultam!
Ami pedig a maga a versenyzést illeti, elsõsorban elnézést kell kérnem az elsõ futamból kifolyólag KGabortól, a második futamból pedig totalcartól, mert sikerült akaratom ellenére megforgatni õket vállalom értül a büntetést is, mert szánom bánom, de megtörtént sajnos sokat hibázok én még, van mit tanulnom
Viszont a második futamon amit Trullival és totalcarral mûveltünk az azért nem volt gyenge a TV biztos mutatta volna hárman mentünk bele a kanyarokba, és állandóan elõzgettük egymást, szerintem néha topcsatákba illõ jeleneteket lehetett látni tõlünk kemény volt nagyon
azért nem próbáltam meg ellenkormányozni mert nem számítottam rá. közbe bejöttek a szobámba pillanatra félrenéztem és már mikor viszanéztem pont elkaptál. .
Ja, akkor most mirõl vitatkozunk???? Nekem kellene óvni, hogy a figyelmetlenséged miatt falra kentél.........és a futam háromnegyedét ferde felfüggesztéssel kellett lefutnom......szóval javaslom ne feszegessük ezt a témát tovább....
Nem volt figyelmetlenség mert amikor meglöktél ha ellenkormányzom ha nem akkor is neki megyünk a falnak. Ja és ne fenyegessél! Ki lennél te? te is csak 1 játékos vagy mint én. Aki nekem beszélhet az Thomas50 mert ebben a ligában õ az úr és NEM te!!!
"Ha második vagy, te vagy az elsõ, aki veszít."
Ayrton Senna
edemm írta:
Amúgy a versenyeim katasztrofálisan sikerültek. Ha nem bénázom el az ócska taktikámmal, akkor mindkét versenyemen pontszerzõ lehettem volna. Én azt hittem, hogy a vezetésemmel nem bírja ki a közepes a végéig. Hát kibírta volna csak sajnos nem tankoltam annyit amennyit kellett volna az elsõ futamon pedig számomra érthetetlen, hogyha közepessel indultam, akkor miért lágy gumit tettek fel nekem futam közepén a boxban, utána megint ki kellett mennem még egyszer a boxba. Nem tanultam még meg, hogy a vezetés stílusommal egy szett közepes gumival teli tankkal végig tudok menni a futamon, most nagyon megtanultam!
Ami pedig a maga a versenyzést illeti, elsõsorban elnézést kell kérnem az elsõ futamból kifolyólag KGabortól, a második futamból pedig totalcartól, mert sikerült akaratom ellenére megforgatni õket vállalom értül a büntetést is, mert szánom bánom, de megtörtént sajnos sokat hibázok én még, van mit tanulnom
Viszont a második futamon amit Trullival és totalcarral mûveltünk az azért nem volt gyenge a TV biztos mutatta volna hárman mentünk bele a kanyarokba, és állandóan elõzgettük egymást, szerintem néha topcsatákba illõ jeleneteket lehetett látni tõlünk kemény volt nagyon
Grat. nagyon jó csaták voltak csak 1x túl nagy sebességgel érkeztem a féktávhoz és beleszáltam 1 kicsit az elõttem lévõbe. tõle elnézést kérek viszaengedtem magam elé de még vele folytattam a csatát nagyon jó volt a 2. futam ezen része élveztem igaz, hogy csak 12. lettem de a csaták kárpótoltak. a taktikám szar volt 1 kiállás lágy keverékkel. de majd a köv futamom hátha jobb lesz
"Ha második vagy, te vagy az elsõ, aki veszít."
Ayrton Senna
Te nem tudom mirõl beszélsz! elõbb néztem végig mindkét versenyemet, és a veled lévõ szituációkban abszolút nem voltam hibás, csak agresszívebb egy udvarias sofõrnél, de semmivel se voltam durvább, mint pl. egy F1-ben a valóságban! Az meg, amikor szerinted, kitettelek a pályáról, az meg a saját hülyeséged volt, mert te neked gyorsabban sikerült venned az elsõ kanyart, de én utána maradtam az ideális íven, te meg szimplán ahelyett, hogy óvatos lettél volna, padlógázzal belém jöttél és kiforogtál. Ott abban a szituációban szerintem én abszolút nem voltam hibás, létezik olyan fogalom is az autósportban, hogy védekezés, én meg csak védtem a pozíciómat! Ennyi!
Jah hogy szerinted ezt igy kell csinálni egy körönként 2 mpvel gyorsabb ellen aki friss gumikon van? Elrontottad a kanyar bejáratot és lecsúsztál akkor hova védekezel?!! Tudtad hogy ott leszek melletted de beléd mentem mert egy talp alattnyi helyet nem hagytál ráadásul nem is vártál be!!!
Elég helyed volt balra a kerékvetõig mehettél volna egyenesen de mégis rám húztál nem vetted figyelembe hogy ott vagyok
Nem akartál vagy pedig nincs érzéked hozzá hogy meddig feszítsd azt a bizonyos "húrt"
Egyébként igy kellett volna ahogy Trulli kolega...õ hagyott helyet, nem is lett ütközés...
Szerkesztette: mike1899 - 2011.10.15 13:55
Jah hogy szerinted ezt igy kell csinálni egy körönként 2 mpvel gyorsabb ellen aki friss gumikon van? Elrontottad a kanyar bejáratot és lecsúsztál akkor hova védekezel?!! Tudtad hogy ott leszek melletted de beléd mentem mert egy talp alattnyi helyet nem hagytál ráadásul nem is vártál be!!!
Elég helyed volt balra a kerékvetõig mehettél volna egyenesen de mégis rám húztál nem vetted figyelembe hogy ott vagyok
Nem akartál vagy pedig nincs érzéked hozzá hogy meddig feszítsd azt a bizonyos "húrt"
Létezik fékpedál is, nem mindig csak a gáz. Amúgy meg van olyan szabály, hogy friss gumival rendelkezõ pilótát el kell engedni vagy mi a fene? nem is tudtam Meg én honnan tudtam volna, hogy friss gumin vagy? Én csak a pozíciómat védtem. Meg eléggé vicces vagy Minek vártalak volna be, amikor te jöttél neki a hátsó kerekemnek és saját hibádból vesztetted el az uralmad az autó felett? Ezt az egészet te bénáztad el, mert túl merész voltál, és rám akarod kenni az egészet, errõl van szó ha hibásnak éreztem volna magam, bocsánatot kérek, de nem követtem el semmi szabályelleneset ellened tudtommal.
Köszönöm Mike1899, hogy engem vettél ott példának a, hogyan hagyjunk hejet a másiknak részben
megvizsgáltam a video felvételt és Edemm et találom a hibásnak ugyanis lejött hírtelen az ívrõl és elég gyorsan elkezdett jobbra húzni be ahol neki ment Mike
"Ha második vagy, te vagy az elsõ, aki veszít."
Ayrton Senna
Jarno Trulli írta:
Köszönöm Mike1899, hogy engem vettél ott példának a, hogyan hagyjunk hejet a másiknak részben
megvizsgáltam a video felvételt és Edemm et találom a hibásnak ugyanis lejött hírtelen az ívrõl és elég gyorsan elkezdett jobbra húzni be ahol neki ment Mike
Én azt értem, meg vállalom, hogy lementem az ívrõl, de nem akaratosan, hogy szabotáljam, hanem azért mert ott elvesztettem az irányításom az autó felett, de attól lett volna ideje lereagálni, de õ még csak nem is fékezett hanem csak szimplán belémszaladt padlógázzal. De majd otthon holnap megnézem, hogy vettem a köröket a 2 futamon összességében, de sztem legalább 50 %-ban úgy vettem mindig a kormányhibámból adódóan, mert idõnként húz jobbra vagy balra, ezért jön jövõ héten egy másik kormány hála az égnek, ha minden igaz.
És nem azért hõbörgök, mert nem akarom, hogy megbüntessenek, mert letojom, ha megbüntetnek, mert ez csak egy játék, csak utálom, ha olyan dologért cseszegetnek, amirõl nem tehetek.
Létezik fékpedál is, nem mindig csak a gáz. Amúgy meg van olyan szabály, hogy friss gumival rendelkezõ pilótát el kell engedni vagy mi a fene? nem is tudtam Meg én honnan tudtam volna, hogy friss gumin vagy? Én csak a pozíciómat védtem. Meg eléggé vicces vagy Minek vártalak volna be, amikor te jöttél neki a hátsó kerekemnek és saját hibádból vesztetted el az uralmad az autó felett? Ezt az egészet te bénáztad el, mert túl merész voltál, és rám akarod kenni az egészet, errõl van szó ha hibásnak éreztem volna magam, bocsánatot kérek, de nem követtem el semmi szabályelleneset ellened tudtommal.
Vicces vagyok? Azért kiváncsi lennék hányan gondolják ezt igy rajtad kivül
Mellesleg én nem raktam rád semmi lealacsonyító jelzõt...
Nem hiszem el hogy nem tünt fel neked hogy gyorsabb vagyok 2kör alatt mögéd értem 5másodperces hátrányból nah mindegy...
Szerkesztette: mike1899 - 2011.10.15 16:11
edemm írta:
És nem azért hõbörgök, mert nem akarom, hogy megbüntessenek, mert letojom, ha megbüntetnek, mert ez csak egy játék, csak utálom, ha olyan dologért cseszegetnek, amirõl nem tehetek.
Ha meg megbüntetnek az nem rajtam múlik..én nem küldtem ellened óvást
Mindössze szóltam hogy tanulj belõle te is meg mindenki más..
Elismerhetnéd hogy nem úgy helyezkedtél az adott pillanatban rám zártál, és ezt nem igy kellett volna (nem kéne mindent támadásnak venned)
Jarno Trulli írta:
Köszönöm Mike1899, hogy engem vettél ott példának a, hogyan hagyjunk hejet a másiknak részben
megvizsgáltam a video felvételt és Edemm et találom a hibásnak ugyanis lejött hírtelen az ívrõl és elég gyorsan elkezdett jobbra húzni be ahol neki ment Mike
Mivel veled volt hasonló a szitu az 1es kanyarban igy téged hoztalak példának igen
mumus70 írta:
Mikebá, leállt a videó összefoglaló project?
Hát úgy néz ki nemsok esély van most rá..
Sajnos erre a futamra is alig tudtam tesztelni
Nem tudom még 100%ig de ha lesz azt tudni fogjátok
Szerkesztette: mike1899 - 2011.10.15 23:27
Sziasztok! Kösz edemm, hogy beismerted, hogy ott te hibáztál a hármunk csatájában, aminek a kiforgásom lett az eredménye. Fátylat rá! Nagyon élveztem és is VERSENYT! Ilyenekért érdemes ezt az egészet csinálni. Persze néha-néha becsúszik egy-egy elrontott ív, vagy féktáv, amivel esetleg másokat is "büntetsz". De azt hiszem ennyi még belefér. Egyébként és sem értem azt, hogy valaki miért gondolja azt, hogy friss gumival és elvileg 2 seccel gyorsabb köreivel feltétlen el kell, hogy engedjék. Talán már tartunk ott, hogy ez nem jótékonysági verseny, ahol csak mindig annak a 3-4 pilótának kell az élen mennie... Uff, én beszéltem
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]