Én a 10.ik helyrõl indultam, nálam is jo volt, piros-piros-dupla zöld volt mindig.
Hát javaslom Eddie-nek hogy cseréljen motorbeszállítót mert ugy elszált figyelmeztetés nélkül hogy majdnem kiütöttem Carlost fent a kaszinó felé a dombtetõn.Kis füstök jelentek meg majd elszállt és forgott a fal felé a kocsim(hûtõ 10-esen volt, és tesztek alatt sem füstölt 40 körök után sem)4.ik voltam, voltam 5.ik is, majd elszállt.Na mindegy, pedig jol jött volna az a pár pontocska
Balával majdnem csatáztam csak pont akkor esett ki mikor utolértem
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
"A Spanyol Nagydíjon újabb szabályváltoztatások léptek életbe: csökkentették a diffúzorok és az elsõ terelõszárnyak méretét, a szárnyak oldallemezét viszont megemelték, ezáltal csökkentették az autó tapadását. A GPDA akcióba lépett a hétvégén, így versenyzõi nyomásra egy ideiglenes sikánt helyeztek el a pálya legveszélyesebbnek ítélt szakaszán, hogy így csökkentség a sebességeket. Ennek ellenére ez a hétvége sem múlt el súlyos baleset nélkül..."
bele lett nyúlva, hogy fit legyen a ligához, kezdve azzal, hogy nincs meg minden festés, tehát minden egyes .veh file módosítva van
Szerkesztette: balazsinho90 - 2012.06.28 18:13
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.06.28 23:25
Hát pedig azt hittem hogy igen, elõvettem megint, de nem! Egyszerûen a szintidõvel harcolok, reménytelenül........ Talán még 1-2 tized van bennem, és passz. Még egy esélyt adok hétvégén ennek, aztán végleg DELETE!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2012.06.28 23:27
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]