Nekem ez is bõven elég lenne, mert 1 verseny alatt jó esetben csak egyszer megyek be a pitbe . De azért a nyalókás ember és a tankolósokat valahogy dinamikusan megoldhatnák hogy mindig a jó oldalon álljanak.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz!
Szerkesztette: Plett - 2012.01.15 11:33
Én is megvettem. Elsõ (hangsúlyozom ELSÕ) benyomások:
grafika: 8/10
fizika: 8/10 (de szerintem ezen folyamatosan javítani fognak még)
élmény: 9/10
vezethetõség: 8/10
alfától való távolság: 6/10
A formula renault-val én alig tudok menni, mert szinte nem bírom a pályán tartani a verdát (Mills pálya). Lehet, hogy én vok a béna, de néha szinte elrepül az autó a kanyarokban (max szárnyak mellett). A kasztnis renault viszont csúcs. Nagyon élvezetes vele menni, a hangok nagyon eltaláltak (sivít a motor rendesen, brutál...). Az elsõ rfactorhoz képest az látszik, hogy a srácok nagyon átdolgozták a fizikát. A kanyarba, ahol eddig be tudtál esni, most vigyáznod kell, mert nagyon nem mindegy, hogy fel van-e gumizódva már és milyen melegek a kerekek és fékek. Folyamatosan mérlegelni kell!!! Nekem a renaultnál az köreim folyamatosan javultak. Az látszik, hogy messze nem végleges még a progi. A kocsi/gumi használódásának jelzése (kis autó ikon) még nem mûködik rendesen, a fizika/vezethetõség még szerintem változtatva lesz, biztos lesz benne még box-animáció (most még ugyanúgy áthajtok a nyalókáson mint eddig), illetve a kocsi törés-animációja is béta még.
Összefoglalva: én úgy gondolom, hogy a progi kb. 60-70%-os készültségben van, de már így is látszik rajta, hogy lekörözi majd az elõdöt. Talán a legnagyobb riválisa a C.A.R.S lesz, aminek megjelenése kb õsztõl várható. Én nem bántam meg, hogy megvettem.
(bocs a hosszú "élménybeszámolóért", de gondoltam többen kíváncsiak azok közül, akik még nem próbálták ki...)
Hozzászólások: 281 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.03.17
x2 x3
Elküldve: 2012.01.16 13:04
Kipróbáltam "offline" az fr2-õt és meg kell, hogy nyugtassak mindenkit a program kb. 60%-os készültségben lehet és jelen állapotában nem éri meg a 11000 huf-ot. Fizka, vezethetõség gumik stb. szokni kell én nem estem hasra egyátalán. Az idõjárás jópofa, de pl. az ideális ív magától szárad nem a kocsik szárítják fel. Az én szubjektív véleményem az, hogy grafika 3/10 fizika ffb 6/10 idõjárás, menü 8/10. Tudom hogy beta, de a grafika nagyon gyenge lesz a konkurens játékokéhoz mérten az tuti. Gyak. egy magas poligonszámú rf1 mód kb. jobb megvilágításokkal, ugyanúgy lap emberekkel a nézõtéren.........
azzal, hogy nem a kocsik szárítják fel az aszfaltot még várnék. Mert én direkt nem az ideális iven mentem a célegyenesben, és ahol még egyenes volt a pálya, és ott is száradt. Azért is, mert AI-t is tettem be. De ha ráérek akkor megnézem egyedül is
Én még nem töltöttem le ,de ha a nézötéren karton emberek vannak az nem mind1? 300-nál meg nem mondja senki hogy ki karton ki nem.Az f1 2011-nek nagyon jo a grafikája, minden más rossz benne.De a grafikátol sem estem hanyatt,az rF1nek annyira nagy a szurkolotábora hogy minden igényt nem fognak tudni kielégíteni az rF2ben
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
A grafika engem meg annyira nem érdekel... Milyen a pitszemélyzet? kit érdekel Közönség? ugyse látom
Mozog-e a kéz váltásoknál? nem azt kéne lesni hanem az utat XD
stb,stb..
Hozzászólások: 419 Lakóhely: Budapest / Aszód Regisztrált: 2009.09.07
Elküldve: 2012.01.16 15:56
Szerencsére sikerült kipróbálnom a várva-várt szimet. Bõ 100 kör megtétele után elég vegyesek az érzelmeim.
Szerintem max 50-60%-nál tarthat ez a fejlesztés. A menürendszer nagyon jó. Egyszerû letisztult és jól áttekinthetõ. Semmi felesleges csicsa meg animáció, ezért pillanatok alatt a menüben vagy. (nem úgy mint pl a CM F1-ben ahol félóráig lesed a monitort mire bejön a menü.) A grafikát hardveres okok miatt sajnos nem tudtam maxon kipróbálni, de ahol elkezdett már szaggatni a kép, ott még csúnyább volt mint az rf1 maximum grafikán. A béta verzió pedig természetesen erõsen érzõdik rajta. A hangok néha zseniálisak és teljesen realisztikusak, néha viszont nagyon gépiesek. Nagyon jók a környezeti hangok. Mind a 3 modot segítségek nélkül próbáltam. A Megane Trophy egyszerûen zseniális. Nagyon jók a hangok és az irányítás. A folyamatosan változó tapadás pedig lenyûgözõ. A Formula Renault már nem annyira tetszett. A "libegõ" kasztni eleve a halálom (cockpit nézet), és nagyon bosszantó. Ezt a valóságban nem érzékeli az ember. Legalábbis közel sem ennyire. A másik dolog pedig, hogy lehetetlen helyzetekben úszik meg az autó hátulja amit sem gázelvétellel, sem ellenkormányzással nem lehet korrigálni. Aztán meg a füvön megfordulásnál sokszor a legkisebb, finom gázadásra is 360 fokos fordulatot tesz az autó. A régi F1 elég jó hangulatú. Jól érzékelhetõ az alacsony tapadás és menetstabilitás. Ha értékelnem kellene a bétát 1-10-es skálán és az 5 pont jelentené az átlagot akkor az így nézne ki:
Menü és kezelhetõség: 10/10
grafika: 4/10
hangok: 7/10
irányítás: FRenault: 4/10, a többi 7/10
Játékélmény: 6/10
Elsõre nem okozott maradandó élményt, de remélem ez a további munkával sokat fog javulni és a végleges verzió már tényleg az lesz amit vártam. Addig nálam az iRacing marad az élen, egy hajszállal megelõzve a GTR2-õt és az rf1-et.
Hú ez a 3,5-ös Renault tényleg marha nehéz, mondjuk az rf1-en sem egyszerü.Mindent csinál,kapar rúg,satuzik csak az úton nem lehet megtartani.
Hamarosan indítom az rf2 szervert, hányan vagyunk végülis akik megvették?
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]