Gyönyörûûûûûûû!!!
Érdekes mikor 2009-ben átálltunk ezekre a kasztnikra mindeki hogy megijedt hogy csúnyák lesznek az F1-es autók.
Azok is voltak,de mindig csinosítanak rajtuk valamit és ez a 2011-es Ferrari már kifejezetten jól néz ki.
Vagy csak mostanra szokta meg a szemem?
Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Tudom, hogy a kocsi szezonkezdesik meg sok valtozason fog keresztul menni, de akkor is. Van egy kep errol az F150-sol - elolrol - ami rettentoen borzalmasan nez ki. Hideg kiver ha ranezek. Akkora lyuk van az elso szarny es az orrkup felett, hogy hihetetlen. Meg a 2009-es BMW-n sem volt ekkora materialsporolas Szoval ha ebbol indulok ki, akkor szerintem az elejet ugy fogja turni, mint vakond a foldet, de remelem tevedek.
Amugy oldalrol egeszen szepen nez ki. Bejovos a formaja, es az oldaldoboz altal kihangsulyozott vonalak nagyon jo benyomast keltenek, de ismetlem magam, elorol meg ne lassam
Robi, nem minden szép ami hatékony ha elolvastad le lett írva, hogy azért emelték meg az orrát az autóknak, hogy több levegõ áramoljan a kocsi alá, ergó nagyobb leszorítóerõt akarnak a dupladiffúzór hiányának pótolására asszem minden autónál ez lesz, mintha ilyen szabálymódosításról olvastam volna, de nem biztos.
A szabalymodositas az az volt, hogy nem lehet dupla diffuzort hasznalni . Nekem aztan teljesen mindegy, hogy hogy oldjak meg a nagyobb leszorito erot hatul, en csak azt irtam, hogy engem ez a regi BMW-Sauberre emlekeztet. Ott is akkora nagy benga nyilas volt a kocsi elejen, megsem javitotta a tapadast hatul. Szoval most vagy nagyon jol eltalatak, vagy nagyon lassuak lesznek. Remelem az elobbi!
robikasztar írta:
Ott is akkora nagy benga nyilas volt a kocsi elejen, megsem javitotta a tapadast hatul.
Honna tudod hogy nem javította? lehet ha nem lett volna olyan, még szarabb lett volna a kocsi
En csak sejtem, de a mernokok biztos jobban tudjak. Lehet keves volt a beruk es ezert mint hazon beluli ellenallas kent egy ekkora elsoszarnyat terveztek az akkori BMW-re, hogy demonstraljanak
Aki nem tudna, hogy a tobbi csapat mikor mutatja be az uj szezonra keszitett verdajat, annak valljek egeszsegere az informacio.
Team Lotus - január 31. Lotus Renault GP - január 31. Sauber - január 31. Red Bull Racing - február 1. Mercedes - február 1. Scuderia Toro Rosso - február 1. Vodafone McLaren Mercedes - február 4. Marussia Virgin Racing - február 7.
Hozzászólások: 419 Lakóhely: Budapest / Aszód Regisztrált: 2009.09.07
Elküldve: 2011.01.29 01:26
Tusy írta:
Robi, nem minden szép ami hatékony ha elolvastad le lett írva, hogy azért emelték meg az orrát az autóknak, hogy több levegõ áramoljan a kocsi alá, ergó nagyobb leszorítóerõt akarnak a dupladiffúzór hiányának pótolására asszem minden autónál ez lesz, mintha ilyen szabálymódosításról olvastam volna, de nem biztos.
Nekem tetszik, bar sok valtozast tenyleg nem lehet meg felfedezni rajta .
Hyde@ HRT szerintem ugyanazzal a kocsival fog indulni amivel a '10 szezonban indult A pilotak fizette penz a szamlak rendezesre ment el, kocsira meg nem maradt semmi
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]