Szerzõ |
RE: epito otletek |
Akos
Tag
Hozzászólások: 139
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2009.07.01
x1
|
Elküldve: 2011.08.08 20:00 |
|
|
ezt meg ki lehet játszani úgy, hogy offline tesztel mindenki aztán csak feljönnek megfutni a limit idõt. Ez nem jó megoldás. El kell olvasgatni ezeket a setup guide-okat és magatoknak összedobni egy használható setupot. Amúgy is attól, hogy az elsõnek tökéletes saját maga számára a setupja, az nem jelenti azt, hogy nektek is az lesz. Gyakorolni kell ezt is mint minden mást. |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Zol
Tag
Hozzászólások: 221
Regisztrált: 2011.07.16
x2
|
Elküldve: 2011.08.08 20:38 |
|
|
szerintem meg az OW1 meg a T1 pont azért van, hogy alap technikát és beállításokat megtanulja a nép és hozzászokjon. Nem elsõ szinten kell halomra nyerni magát az embernek (bár az nem hátrány) hanem tanulni és tapasztalatot szerezni késõbbre. Szerintem |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Akos
Tag
Hozzászólások: 139
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2009.07.01
x1
|
Elküldve: 2011.08.08 21:23 |
|
|
Nekem is lenne egy ötletem. Számtalanszor elõfordul olyan bajnokságok idõmérõjén ahol a versenyre szabadon változtathatunk a beállításokon, hogy az autók szép hosszú füstcsíkot húznak maguk után a túl kicsi motorhûtés miatt, ezzel zavarva a mögöttük akár 5-6 mp-el haladókat is. Arra gondoltam, hogy ezt valahogy szankcionálni kellene. |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Dennis
Tag
Hozzászólások: 235
Lakóhely: Szolnok
Regisztrált: 2008.05.02
x16 x11 x18
|
Elküldve: 2011.08.08 21:36 |
|
|
nem kell itt szankcionálni semmit, mivel a grafikai beállításoknál ki tudod kapcsolni azt, hogy látszódjanak a speciális effektek |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
zak05
Tag
Hozzászólások: 317
Lakóhely: Bonyhád nádasdi u 38
Regisztrált: 2010.08.20
x11 x9 x9
|
Elküldve: 2011.08.08 21:38 |
|
|
Akos írta:
Nekem is lenne egy ötletem. Számtalanszor elõfordul olyan bajnokságok idõmérõjén ahol a versenyre szabadon változtathatunk a beállításokon, hogy az autók szép hosszú füstcsíkot húznak maguk után a túl kicsi motorhûtés miatt, ezzel zavarva a mögöttük akár 5-6 mp-el haladókat is. Arra gondoltam, hogy ezt valahogy szankcionálni kellene.
maximálisan egyetértek!!
a setupos dologra visszatérve csupán én anno ugy köttem ide h 0 setupolássi tudással! azóta dereg pár dolog de nem tiszta minden! freanultval már merek magamnak csinálni setet de átmentem egy futamra ow2be és ugyanazon az elven elkezdtem setupot csinálni és csak rontottam a kocsin! végül kértem mástól megnéztem h mit csinált és számomra totál illogikus dolgok voltak állítva de mûködött! sajna naon nehéz megtanulni ezt a setupolás mert minden mod másként reagál!
talán az lenne a legjobb h minen futam elött közzétesznek 3-4 setet ami közül bárki választhat és azon kívül csak naon minimálisan lehessen belenyúlni a kocsiba! aztán késöbb egyre több lehetõséget engedélyezni! sztem sok nagy tehetség kallódik itt el mivel feladja a setupolást! |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2011.08.08 22:42 |
|
|
Köztük én is.........
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Szanto Ruben
Tag
Hozzászólások: 437
Lakóhely: Arad
Regisztrált: 2010.11.06
x3 x2
|
Elküldve: 2011.08.08 23:00 |
|
|
en nem a hopton van egy setupolasi guid en onnan tanulgatok egy par hete es bevalt..igaz ow1 ben amien drasztikus valtozasokat raktam az autoba nemhozott sok sikert de ow2 ben remekul mukodott
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz! |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Szanto Ruben
Tag
Hozzászólások: 437
Lakóhely: Arad
Regisztrált: 2010.11.06
x3 x2
|
Elküldve: 2011.08.08 23:02 |
|
|
egyebkent besz meg ezt a dolgot egy masik forumban
"A csapatmunka fél gyõzelem, lényeg a csapatszellem."
Kimi Räikkönen:"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tõle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy"
Tanitványom:Vaken
Mesterem:Ferenczi Csongor
Kimi Räikkönen: Ha leírsz engem, valóban nem ismersz! |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Akos
Tag
Hozzászólások: 139
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2009.07.01
x1
|
Elküldve: 2011.08.09 11:24 |
|
|
UP!
Akos írta:
Nekem is lenne egy ötletem. Számtalanszor elõfordul olyan bajnokságok idõmérõjén ahol a versenyre szabadon változtathatunk a beállításokon, hogy az autók szép hosszú füstcsíkot húznak maguk után a túl kicsi motorhûtés miatt, ezzel zavarva a mögöttük akár 5-6 mp-el haladókat is. Arra gondoltam, hogy ezt valahogy szankcionálni kellene. |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2011.08.09 13:20 |
|
|
Akos írta:
UP!
Akos írta:
Nekem is lenne egy ötletem. Számtalanszor elõfordul olyan bajnokságok idõmérõjén ahol a versenyre szabadon változtathatunk a beállításokon, hogy az autók szép hosszú füstcsíkot húznak maguk után a túl kicsi motorhûtés miatt, ezzel zavarva a mögöttük akár 5-6 mp-el haladókat is. Arra gondoltam, hogy ezt valahogy szankcionálni kellene.
Ezt miért kéne szankcionálni? hadd döntse el mindenki maga szabadon, hogy milyen motorhûtéssel megy, ha egyáltalán tud menni, mert vannak olyan modok ahol a felvezetõt sem lehet végig tolni egyes hûtéssel....
Az rfactor display beállításainál kikapcsolod a speciális effekteket, onnantól kezdve se szikra se füst...ennyi az egész
Edit:
most látom, Dennis is beírta már a megoldást...
Más: A Zak05 által javasolt módszerrel futott az elõzõ ow2, és nem hozta meg a várt eredményt, illetve más egyéb fix setupos variációk is ki lettek már próbálva a Hopto fennállása, alatt és mind megbukott.
Nincs mese, muszály autodidakta módon megtanulni setupolni.... de azt tudni kell hogy ez nem hónapok, hanem évek kérdése és tapasztalata kell hozzá az elméleten felül....én sem tudok még, csak most kezdem kapisgálni, pedig 2 és fél éve tolom, és tanulom...
Szerkesztette: Thomas50 - 2011.08.09 13:45 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Akos
Tag
Hozzászólások: 139
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2009.07.01
x1
|
Elküldve: 2011.08.09 13:29 |
|
|
nyilván én meg nem szeretném kikapcsolni a speciális effekteket mert versenyen meg jól jön, hogyha látom, hogy valakinek felrobbant elõttem a motorja. Az idõmérõn viszont nagyon zavaró, hogy nem lehet tõle rendesen látni.
Szerkesztette: Akos - 2011.08.09 13:30 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2011.08.09 13:38 |
|
|
Akos írta:
nyilván én meg nem szeretném kikapcsolni a speciális effekteket mert versenyen meg jól jön, hogyha látom, hogy valakinek felrobbant elõttem a motorja. Az idõmérõn viszont nagyon zavaró, hogy nem lehet tõle rendesen látni.
Akkor ne menj mögötte, maradj le....
Egyébként igaz, hogy versenyen meg jól jöhet, lásd mikor Aidi elfüstölt elõttem....nem tudtam(mert nem láttam) hogy a mocija égett le és azért koccoltam bele kicsit. Vártam hogy vissza engedjem magam elé...õ nem jött viszont az egész mezõny meg el ment.... az egész versenynek annyi lett, meg a 800 tesztkörömnek is... Az a futam azon kevesek egyike volt, ahol reális esélyem lett volna akár a gyõzelemre is....ez van
Szerkesztette: Thomas50 - 2011.08.09 13:51 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Akos
Tag
Hozzászólások: 139
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2009.07.01
x1
|
Elküldve: 2011.08.09 13:50 |
|
|
Ezért mondom. A lemaradás sem a legjobb, mert, ha kör elején még nem füstöl és utána kezdi akkor a gyorskörömön vegyem el? Mondjuk lehet én vagyok nagyon finnyás és ez másokat nem is zavar |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2011.08.09 14:01 |
|
|
Értem én, meg tudom is... de szankcionálni olyan dolgot lehet és kell, amivel szándékosan akar valaki más kárára elõnyt kovácsolni. Na most a motorhûtést senki nem azért veszi le hogy direkt füstöljön, hanem hogy gyorsabb legyen(a kisebb légellenállás okán), amiben önmagában semmi kivetni való nincs.
Ha meg mégis, akkor hogyan lehetne ezt megállapítani, eldönteni? Mármint hogy csak szándékosan füstölni akart a hátul jövõknek...nem egyszerû ez na...
Szerkesztette: Thomas50 - 2011.08.09 14:04 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Akos
Tag
Hozzászólások: 139
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2009.07.01
x1
|
Elküldve: 2011.08.09 14:04 |
|
|
Tudom, hogy azért veszik le. Szerintem nem olyan bonyolult ezt megítélni. Ha valakit kilökök akkor sem azt mérlegeli a BT, hogy szándékosan tettem e vagy csak egy balul sikerült elõzési kísérlet. Bünti ígyis-úgyis jár. Mindegy is, csak felvetettem ezt a dolgot |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2011.08.09 14:25 |
|
|
Akos írta:
Tudom, hogy azért veszik le. Szerintem nem olyan bonyolult ezt megítélni. Ha valakit kilökök akkor sem azt mérlegeli a BT, hogy szándékosan tettem e vagy csak egy balul sikerült elõzési kísérlet. Bünti ígyis-úgyis jár. Mindegy is, csak felvetettem ezt a dolgot
Tévedés, mert mérlegeli. Ugyanis a láthatóan szándékosság sokkal súlyosabban büntetendõ mint egy szimpla eset....
Egyébként volt már ilyenre is próbálkozás: közelmúltban megrendezett nyílt kiírású Indy500-ra találták ki a rendezõk hogy nem lehet füstölni(mert a közvetítésben szarul néz ki) Hát ettõl függetlenül meg-megfüstöltette jó néhány pilóta (köztük én is) jó párszor a verdát akaratlanul is, mert abban a modban hiába volt nagy a hûtés, ha pirosba engedted a fordulatot(ami nem volt nehéz oválban szélárnyékban), óhatatlanul füstölni kezdett. Végül csak egyetlen pilóta idejét szankcionálták meg, mert nem tudtak egyértelmûen állást foglalni...mondjuk az az egy végig gõzölte a gyors körét.csontra...
Szóval értem én hogy hozzunk rá szabályt esetleg, de szerinted nincs elég dolga a BT-nek ahhoz hogy még ezt is vizsgálgassa pluszban?
A benzingõz, meg a füst, meg az égett gumiszag együtt jár a versenyzéssel élõben is, hozzá kell szokni...én még a szagát is hozzáképzelem néha...
Szerkesztette: Thomas50 - 2011.08.09 14:29 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Zigi
Tag
Hozzászólások: 281
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.03.17
x2 x3
|
Elküldve: 2011.08.09 17:04 |
|
|
Szerintem nem konkrétan a füstöléssel van a gond, hanem azzal, hogy nem csökken olyankor a motor teljesítménye. Lfs-ben pl. ha elkezd fogyni a motor gyengébben húz a kocsi és az egyenesekben simán mennek el melletted. Ez az rfactorban is jó lenne, mert akkor nem állítaná senki füstölõsre a kocsit, ha meg még is akkor le tudod hagyni és nem autózol a füstben körökön keresztûl. Na de majd az rF2-ben meglátjuk hogy lesz......
Thomas fiat-ba életet leheltél?
Üdv
Szerkesztette: Zigi - 2011.08.09 17:05 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Akos
Tag
Hozzászólások: 139
Lakóhely: Salgótarján
Regisztrált: 2009.07.01
x1
|
Elküldve: 2011.08.09 19:53 |
|
|
Ennyi megvan a megoldás...rF2 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Thomas50
Moderátor
Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19
x22 x39 x40
|
Elküldve: 2011.08.09 20:03 |
|
|
Zigi írta:
Szerintem nem konkrétan a füstöléssel van a gond, hanem azzal, hogy nem csökken olyankor a motor teljesítménye. Lfs-ben pl. ha elkezd fogyni a motor gyengébben húz a kocsi és az egyenesekben simán mennek el melletted. Ez az rfactorban is jó lenne, mert akkor nem állítaná senki füstölõsre a kocsit, ha meg még is akkor le tudod hagyni és nem autózol a füstben körökön keresztûl. Na de majd az rF2-ben meglátjuk hogy lesz......
Thomas fiat-ba életet leheltél?
Üdv
rf1-en is meg van ez már csinálva, mod függõ a dolog. Ilyen volt az RH04, de a GP2 is pl, csak ott nem igazán jön ki mert rövid a versenytáv. De a motorélettartam csökkenésével csökken a teljesítmény is, ha egy bizonyos százalékra leér, az rfdynhud szerint ha mínuszba ér az élettartam onnan érezhetõ ez erõteljesen. Mondjuk én nem szoktam lekoptatni a motort ennyire mert úgy csinálom a setupot, hogy erre is figyelek...
Igen megy a Tempra, malacom volt, összeraktam az új szíjjal és mükszik hála istennek. De ettõl függetlenül érdekelne pár bontott cucc hozzá, bontód van?
Szerkesztette: Thomas50 - 2011.08.09 20:04 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2011.08.16 12:02 |
|
|
Javaslom, hogy a futamok helyszíneinek kiválasztásánál mérlegeljünk egy fontos dolgot! A profil oldalnál ahol az eredmények fel vannak sorolva, nos ott a futamok rendezõinek országait jelzõ kis zászlócskák ne legyenek már egymás után hasonló színûek! Az olyan béna, mikor mondjuk Monaco után egy Lengyel futam, tele piros, meg fehér színnel....vagy Német után Belga, messzirõl semmi változatosság.....szép színes legyen egy szezon listája! Köszönöm!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|