Ugyanezt csinálták 05-ben is, téli tesztek után arra lehetett számítani, hogy elsõ 10be talán ha bent lesznek, elsõ 2 futamon "szenvedtek" még aztán fél mp-vel jobbak voltak a renaultnál.
Várjatok még egy kicsit a többiek "leírásával"...
Felfigyeltem egy dologra:
A hátsó szárny 2 részbõl áll:egy fix alsó és a mozgatható felsõ elembõl.
Na most, viszont a 2 elem aránya igencsak jelentõsen eltér a különbözõ csapatoknál, és az is lehet hogy nem véletlenül...
Pl a RedBullnál igen kicsi a fix rész és nagy a mozgatható, addig pl a Mercinél fordítva láttam ezt.
Azaz a szárny felhúzásával (illetve mert Vettel szinte végig használta a körén, a RB többet nyert a használatával az idõmérõn,mint mondjuk a Merci, vagy a Ferka stb... ergó, ebbõl is jöhetett ez a nagy idõ elõny.(Lehet még Webber sem húzta fel annyiszor mint Vettel)
Viszont ne feledjük,holnap már csak a kijelölt helyen, szabályozott módon lehet majd használni, elvileg a RB-nak elöl autózva nem is lesz módja alkalmazni...egy szóval versenyben nem lesznek ilyen idõkülönbségek szerintem, illetve inkább remélem...
Meg van szabva hogy mekkora lehet a nyílás a mozgatás után. Szval sztem ez kilõve. A Red Bull elképesztõen gyors. A többiek kezdhetnek gondolkodni hogy hogyan tovább. Nekem eszembe jutott az az abszurd ötlet h inditsanak egy versenysorozatot Red Bull Earth Race(Ha már Air Race is van) néven ahova Newey tervezi az autókat.
Haflac: Hozok még máglyarakást.
Karano: Lehet hogy én ezt más néven ismerem, vagy nincs másik neve?
Madhat: Tábortûz....
Szerkesztette: karano - 2011.03.26 09:44
karano írta:
Meg van szabva hogy mekkora lehet a nyílás a mozgatás után.
Hmmm. az lehet, viszont a fent leírtak egyértelmûen jól látszottak...a RB felhúzott elemmel, egyértelmûen "szinte" hátsó szárny nélkül ment az egyenesekben nézd vissza vidin
Persze ez nem zárja ki hogy leengedett szárnnyal is gyors....
Egyszerûbb lenne qualira tiltani a használatát...egyébként is az elõzések megkönnyítése céljából vezették be, na most az meg csak versenyen lehet szempont ugyebár qulin nem...
Vettel elképesztõen gyors, a Q3 ban a 2.gyorskorén ahol kevesebb mint 1 tizeddel maradt el a pole idejétõl nem használta a kers-et legalábbis az ábra így mutatta
karano írta:
Meg van szabva hogy mekkora lehet a nyílás a mozgatás után.
Hmmm. az lehet, viszont a fent leírtak egyértelmûen jól látszottak...a RB felhúzott elemmel, egyértelmûen "szinte" hátsó szárny nélkül ment az egyenesekben nézd vissza vidin
Persze ez nem zárja ki hogy leengedett szárnnyal is gyors.... Egyszerûbb lenne qualira tiltani a használatát...egyébként is az elõzések megkönnyítése céljából vezették be, na most az meg csak versenyen lehet szempont ugyebár qulin nem...
Ezzel a résszel egyet értek, érdekes lesz majd pl amikor csapattársak segítik egymást a szélárnyékkal is (nem elég a KERS meg a szárny) kínai hosszú egyenesben nagy sebesség különbségek lehetnek.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Massa írta:
Vettel elképesztõen gyors, a Q3 ban a 2.gyorskorén ahol kevesebb mint 1 tizeddel maradt el a pole idejétõl nem használta a kers-et legalábbis az ábra így mutatta
Persze hogy nem, az már túl sok lett volna ilyen "alacsony" szárny állás mellett...
Majd használja (sajnos) holnap, amikor emezt nem aktiválhatja !..
Szerkesztette: Thomas50 - 2011.03.26 10:18
Nna, akkor én meg -jó Shumi fanhoz méltóan- csinálok egy RedBull-woodoo-makettet, és megkeresem az asszony hústûit a konyhában...csak hogy ellensúlyozzam az Öreg ellenes fekete-mágiás támadást ...
Thomas50 írta:
Nna, akkor én meg -jó Shumi fanhoz méltóan- csinálok egy RedBull-woodoo-makettet, és megkeresem az asszony hústûit a konyhában...csak hogy ellensúlyozzam az Öreg ellenes fekete-mágiás támadást ...
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]