Szerzõ |
RE: epito otletek |
Hamann
Tag
Hozzászólások: 210
Lakóhely: Rákóczifalva
Regisztrált: 2011.09.18
x1
|
Elküldve: 2011.11.14 18:30 |
|
|
T1 bajnokságnak erõs a NASCAR szerintem. Kezdésnek kis auto kell /Fabia-Astra-Seat-Clio stb.../
" Ha a kacsa nem tud úszni, nem biztos, hogy a víz a hülye" /By Madhat/ |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2011.11.14 18:33 |
|
|
plusz a nascar az ovál versenyzés. a többi szint pedig road pálya. szoval felesleges lenne
|
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2011.11.17 15:11 |
|
|
Talán meg tudnám oldani ezt a csomag-kamikaze-kilökés problémát! A megoldás: Dinamikus pontozás bevezetése! A lényege: Pontot kapna minden célba érkezõ, méghozzá a valóban célba ért versenyzõk függvényében! Hogy is néz ki ez? Indul 24 pilóta, célba ér 20, tehát az elsõ kap 20 pontot, és lefelé egyesével csökken. Ha csak 12 ér célba a kilökések miatt, akkor az elsõ 12 pontot kap, és lefelé egyel kevesebbet a többiek. Tehát: mindenki érdeke hogy minél többen beérkezzenek, ezáltal talán jobban vigyáznának az ellenfélre is! Na????
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Gabesz
Tag
Hozzászólások: 2167
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
|
Elküldve: 2011.11.17 15:17 |
|
|
Hamann írta:
Építõ ötletként visszaállhatna a T1 2 futamra
Egyetértek.
Bár nekem már késõ |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Bandi
Tag
Hozzászólások: 1060
Lakóhely: Szolnok/Szeged
Regisztrált: 2008.03.18
x1
|
Elküldve: 2011.11.17 15:24 |
|
|
mumus70 írta:
Talán meg tudnám oldani ezt a csomag-kamikaze-kilökés problémát! A megoldás: Dinamikus pontozás bevezetése! A lényege: Pontot kapna minden célba érkezõ, méghozzá a valóban célba ért versenyzõk függvényében! Hogy is néz ki ez? Indul 24 pilóta, célba ér 20, tehát az elsõ kap 20 pontot, és lefelé egyesével csökken. Ha csak 12 ér célba a kilökések miatt, akkor az elsõ 12 pontot kap, és lefelé egyel kevesebbet a többiek. Tehát: mindenki érdeke hogy minél többen beérkezzenek, ezáltal talán jobban vigyáznának az ellenfélre is! Na????
És aki a bajnokság manipulálása céljából adja fel a futamot?
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?" |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
schumi001
Tag
Hozzászólások: 1380
Lakóhely: Sopron
Regisztrált: 2011.04.01
x1 x3
|
Elküldve: 2011.11.17 15:26 |
|
|
Bandi írta:
mumus70 írta:
Talán meg tudnám oldani ezt a csomag-kamikaze-kilökés problémát! A megoldás: Dinamikus pontozás bevezetése! A lényege: Pontot kapna minden célba érkezõ, méghozzá a valóban célba ért versenyzõk függvényében! Hogy is néz ki ez? Indul 24 pilóta, célba ér 20, tehát az elsõ kap 20 pontot, és lefelé egyesével csökken. Ha csak 12 ér célba a kilökések miatt, akkor az elsõ 12 pontot kap, és lefelé egyel kevesebbet a többiek. Tehát: mindenki érdeke hogy minél többen beérkezzenek, ezáltal talán jobban vigyáznának az ellenfélre is! Na????
És aki a bajnokság manipulálása céljából adja fel a futamot?
Ki akarná manipuálni ha ez által + pontokhoz juthat?
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület" |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Szotyi3
Tag
Hozzászólások: 125
Lakóhely: Eger
Regisztrált: 2011.09.18
x1 x1 x2
|
Elküldve: 2011.11.17 15:31 |
|
|
Van más ligában ilyen rendszer, szerintem az egyetlen gond vele, hogy az elsõ futamokon ált. többen jelennek meg, mint az utolsókon, aztán ha elsõ 1-2 futamon nem tudsz részt venni, akkor a végén hiába nyersz, ha csak 8 vagy 10 pontot ér |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Kimi93
Tag
Hozzászólások: 262
Lakóhely: Szabadka (Subotica)
Regisztrált: 2010.06.09
x1 x8
|
Elküldve: 2011.11.20 11:45 |
|
|
én nem szoktam indulni ezeken a futamszámnövelõ versenyeken (karácsony kupa, meg pl ami ma van...), én ezek nélkül küzdök meg azért hogy minél elõbb elérjem a 100 futamot... az ötletem az lenne hogy ezek a futamszámnövelõ versenyek ne számítsanak bele a statisztikába, mert így több hónap fáradalmait egy délután alatt el lehet intézni. Bár az is lehet, hogy a társaságból csak én követem ezeket a statisztikákat.
|
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Massa
Tag
Hozzászólások: 156
Lakóhely: Vámospércs
Regisztrált: 2010.12.05
x5 x10
|
Elküldve: 2011.11.20 11:48 |
|
|
Kimi93 van benne vmi |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
pikador
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 4147
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2007.11.12
x5
|
Elküldve: 2011.11.20 11:51 |
|
|
Az a helyzet, hogy nem lehet ezeket így meghatározni, mint ahogy a k1ben szerzett gyõzelem is egy gyõzelem és a goldenben szerzett gyõzelem is egy gyõzelem, a határ nehezen meghúzható. Marad a szimpla darabszám.
Idegeink kötélbõl. |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Adam
Tag
Hozzászólások: 1136
Lakóhely: Szany
Regisztrált: 2008.12.31
x11 x24
|
Elküldve: 2011.11.20 14:46 |
|
|
Kimi93 írta:
én nem szoktam indulni ezeken a futamszámnövelõ versenyeken (karácsony kupa, meg pl ami ma van...), én ezek nélkül küzdök meg azért hogy minél elõbb elérjem a 100 futamot... az ötletem az lenne hogy ezek a futamszámnövelõ versenyek ne számítsanak bele a statisztikába, mert így több hónap fáradalmait egy délután alatt el lehet intézni. Bár az is lehet, hogy a társaságból csak én követem ezeket a statisztikákat.
Én is nagy statisztikás vagyok. Én a két éves ligába indultam, de rájöttem hogy sok egy napon annyi futam
|
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Hamann
Tag
Hozzászólások: 210
Lakóhely: Rákóczifalva
Regisztrált: 2011.09.18
x1
|
Elküldve: 2011.11.27 07:24 |
|
|
Egy észrevételem lenne a superlicence-el/ T2-K2-vel kapcsolatban. Mikor valaki megkapja, akkor az eredménynek is számítania kéne valamilyen szinten,mert az sem jó ha az ember csak õrlõdik az erõsebb bajnokságban. Lássuk be, esélytelenül indulni egy versenyen nagyon flusztráló, még akkor is ha a kisebb osztályokban "nem az eredmény számít",de ez csak egy észrevétel.
" Ha a kacsa nem tud úszni, nem biztos, hogy a víz a hülye" /By Madhat/ |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2011.11.27 10:12 |
|
|
Hamann írta:
Egy észrevételem lenne a superlicence-el/ T2-K2-vel kapcsolatban. Mikor valaki megkapja, akkor az eredménynek is számítania kéne valamilyen szinten,mert az sem jó ha az ember csak õrlõdik az erõsebb bajnokságban. Lássuk be, esélytelenül indulni egy versenyen nagyon flusztráló, még akkor is ha a kisebb osztályokban "nem az eredmény számít",de ez csak egy észrevétel.
Te bele látsz a fejembe!
Új rekordot fogok dönteni, én leszek a Hopto történetének elsõ olyan játékosa, aki rendelkezni fog xxx számú futammal, egy nyamvadt serleg nélkül az adatlapján......e nem frusztrál egyáltalán, néha kidobok ezt azt az ablakon versenyek után, elverem asszonyt, meg ezért lettem alkoholista.... Sajnos a szeteléshez nem értek, így csak a váltót tudom a pályához hangolni, a többi default, ez + 1 mp, nincs 60 e ft-os kormányom csak egy 5000 ft-os tescós ratyi, ez megint +1 mp......minden modnál, minden pályán! Megfigyeltem! Így elérek egy bizonyos szintidõt, amin 200 kör alatt talán javítok 2-3 tizeddel, és nincs tovább.....csak ez szektoronként kb 6 tized lemaradás, pedig ugyan azon az íveken közlekedek mint a top 10, mindent ugyanúgy csinálok, és irány a középmezõny vége..... A célom a versenyeken egyedül a pontszerzés, és a tabellán a kb 10.hely megszerzése, minden további jobb eredmény a véletlen, és az elõttem lévõk hibáinak mûve. Ez van, majd megszokod te is... a mezõny végén is van ám élet!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF! |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
KriszVti
Tag
Hozzászólások: 59
Lakóhely: Kisbér
Regisztrált: 2011.11.23
|
Elküldve: 2011.11.27 10:21 |
|
|
Csak megerõsíteni tudom Mumus hozzászólását.Bár én még bõven az ismerkedés fázisban vagyok ami az rfaktort,és ezt a csodás ligát illeti,mentem már több mint 100 tesztkört a pályán,mégse tudok feljebb menni a 16.helynél.pedig nem a sóderágyban koptatom a gumikat.nem baj,a mikulás hoz egy g25-öt,a többit meg én veszem hozzá..a setup-ot meg majd belövöm.erre van a teszt... |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Defect
Tag
Hozzászólások: 22
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.09.16
x1
|
Elküldve: 2011.12.04 11:47 |
|
|
lehetne minden bajnokságban csapatversenyt is rendezni 2 vagy több tagos csapatokkal így a csapattagok összedolgozhatnának segíthetnék egymást setekkel vagy "taktikával" és izgalmasabbá válna a verseny is
|
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Hamann
Tag
Hozzászólások: 210
Lakóhely: Rákóczifalva
Regisztrált: 2011.09.18
x1
|
Elküldve: 2011.12.04 17:42 |
|
|
Golden ligában asszem ez mûködik. T1-ben annyira még nincs jelentõsége, de nem lenne rossz az tuti
" Ha a kacsa nem tud úszni, nem biztos, hogy a víz a hülye" /By Madhat/ |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
balazsinho90
Tag
Hozzászólások: 2782
Regisztrált: 2009.06.19
x26 x57 x35
|
Elküldve: 2011.12.04 17:48 |
|
|
a csapatbajnokság felsõbb kategóriákban mûködik (Golden-WTCC), 2-es szinten tudtommal nem
1-es szinten nem lesz, ahhoz túlságosan gyakran cserélõdnek a pilóták, 7-8 ember a rendszeres, majdnem minden futamon résztvevõk száma, szerintem ez kevés, de nem is ez a legfontosabb célja a karrier alsóbb szintjeinek, hanem, hogy megismerkedjetek a rendszerrel, a HOPTO etikai szabályaival. A csapatban dolgozás, és versenyzés pályafutásotok késõbbi részében kap szerepet |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Chronik
Tag
Hozzászólások: 334
Lakóhely: Hatvan-Marcali
Regisztrált: 2010.10.25
x1
|
Elküldve: 2011.12.06 19:13 |
|
|
Talán ez lesz a következõ OW2 alap :
http://simracing.hu/downloads_letoltes/rfactor-downloads_letoltes/formula-reiza-for-rf-125mb
Ha a technikád nem a legjobb, fontos tudatosítani, hogy mindig lesz egy jobb versenyed. Ez a motivációm egy része. (Ayrton Senna, 1994. február) |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
mumus70
Tag
Hozzászólások: 3087
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2011.06.28
|
Elküldve: 2011.12.07 09:24 |
|
|
Valamit azzal kéne kezdeni, hogy a magasabb osztályban néha olyan emberek indulnak akik akkor állnak rajthoz, amikor eszükbe jut, és ez többnyire max 2 futam egy bajnokságban, aztán minden mindegy alapon ámokfutás szerûen végig tarolják a mezõnyt, olyan emberek versenyét tönkretéve, akik esetleg komoly harcban vannak a dobogóért, pontokért. A büntetés ebben az esetben nem visszatartó erejû, mivel akár hónapok múlva indul csak megint, és lexxarja.....
Én csak azt mondom, amiért pampogás szokott lenni, hogy az indulás feltétele pl minimum 100 tesztkör legyen, aki komolyan veszi, annak úgy sem gond! Mert az már szinte megszokott eljárás hogy a mezõny számottevõ része átlag 7 !!!!! db tesztkör után indul a versenyeken, én ezt elfogadhatatlannak tartom.....
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2011.12.07 09:28 |
|
Szerzõ |
RE: epito otletek |
Chronik
Tag
Hozzászólások: 334
Lakóhely: Hatvan-Marcali
Regisztrált: 2010.10.25
x1
|
Elküldve: 2011.12.07 09:36 |
|
|
mumus70 írta:
Valamit azzal kéne kezdeni, hogy a magasabb osztályban néha olyan emberek indulnak akik akkor állnak rajthoz, amikor eszükbe jut, és ez többnyire max 2 futam egy bajnokságban, aztán minden mindegy alapon ámokfutás szerûen végig tarolják a mezõnyt, olyan emberek versenyét tönkretéve, akik esetleg komoly harcban vannak a dobogóért, pontokért. A büntetés ebben az esetben nem visszatartó erejû, mivel akár hónapok múlva indul csak megint, és lexxarja.....
Én csak azt mondom, amiért pampogás szokott lenni, hogy az indulás feltétele pl minimum 100 tesztkör legyen, aki komolyan veszi, annak úgy sem gond!
Sajnos ez ellen nincs orvosság ! Szomorúbb az,hogy még vannak akik AL-nak tekintik a társaikat futamon és letarolnak,ahogyan te is írtad.Súlyosabb büntetés legyen magasabb szinteken!
Ha a technikád nem a legjobb, fontos tudatosítani, hogy mindig lesz egy jobb versenyed. Ez a motivációm egy része. (Ayrton Senna, 1994. február) |
|