Visszatérve a balesetre:
Mikor így melletted van már a támadó, öngyilkosság így kaput zárni...mondhat aki amit akar, ezt Newgarden cseszte el...méghogy tartotta az ívet...basszus konkrétan eléfordult az ellenfelének, leszarta hogy ott van és hogy elfér-e. Mint mondtam, az ilyen palánkok közti pályán egy ilyen manõver, a verseny végével egyenlõ...
Thomas50 írta:
Visszatérve a balesetre:
Mikor így melletted van már a támadó, öngyilkosság így kaput zárni...mondhat aki amit akar, ezt Newgarden cseszte el...méghogy tartotta az ívet...basszus konkrétan eléfordult az ellenfelének, leszarta hogy ott van és hogy elfér-e. Mint mondtam, az ilyen palánkok közti pályán egy ilyen manõver, a verseny végével egyenlõ...
RHR is saját magát hibáztatta Õ meg azért eléggé érintett volt ahhoz hogy tudja mi történt
Haas:
Azért nem mert az F1-ben nem tejel olyan jól egy nõi versenyzõ mint az USA-ban Arról nem is beszélve hogy õ a Nascar-t hasonlította össze az F1-el nem pedig az IC-vel.Azért az IC kormányon se csak a rádió gomb van.Danica gyõzelme meg olyan amilyen.Minden esélyes Long Beachben volt az utolsó CC versenyen.Ellenfelek nélkül meg igen egyszerû nyerni.
De igazából nem olyan bonyolult hogy miért nem visz a saját csapatából pilótákat.A Nascar pilóták nem kicsik és Busch-t is úgy kellett belefaragni egy IC teszthez az autóba.Montoya is épphogy befér pedig nagyobb az autó mint az F0.5-ben.Most meg amikor a pilótáknak ultravékonynak kell lenniük, egy Nascar pilóta még a Mercedessel sem nyerne olyan "kövér".
Szóval szép és jó dolog elolvasni hogy mit mond, csak nem mindegy hogy mi van a háttérben.
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Jól megkacagtattad az asszonyt Mummy Bár azt mondta, az útszéli kurvanéniket csak elrettentõ példaként engedélyezi megnézni...
A példádhoz visszatérve nem rossz, de:
'92-ben, mikor a kockámból átültem életem elsõ "nyugati" verdájába, ami egy 320-as cápa bömbi volt (soros 2000-es dupla Weber karbival és 170 pacival) konkrétan az autó kereskedésbõl nem mertem kiállni vele. Bele ültem és a gázfröccsökre 20centit emelgette az orrát..beszarás....szal szó szerint féltem benne, féltem az erejétõl...Pedig a Lada sem volt kutya alattam elötte,180-at ment kis hátszéllel...Két hétig csak a garázs elé mertem kiállni a BMW-vel, és mire elõször el mertem indulni egy Szeged-Debi útra az kb egy hónapba tellett. Az pedig mikor elõször engedtem a mutatót 200 felé kb 3 hónapba...A ladával azokban az idõkben mindig sportot üztem belõle hogy mennyi a Szeged-Debi út (mindig éjjel mentem, néptelen úton a 47-esen, és heti 2-3 alkalommal). 220km volt ez anno és a Ladával 2h35 volt a legjobb idõm, ha megszakadtam akkor is. Az elsõ bömös út 1h45 Fél év múlva 1h30... de ennyi idõ kellett mire kiismertem a verdát mit hol és mennyire, de leginkább megtanultam bízni benne, hogy amit a Ladával vissza 2 üveghang 80-al azt a BMW simán visszaváltás nélkül 4.-ben és félkézzel is 140-el...
Szóval mindenhez idõ kell...még a jóba beleszokni is... és bár azért én is úgy gondolom hogy valójában persze, belejönnének az amcsi srácok is az F1-be, de nem ennyire összetett versenyzéshez és versenyautóhoz vannak szokva odaát, tehát vagy nem lennének elég hatékonyak, vagy sok idõ kéne belejönni, Haas pedig eredményeket akar és gyorsan, nem pedig tanuló kocogást...nem véletlenül nem kísérletezik velük...
Szóval kb ennyit a siránkozó kislányok az F1-ben témához...
Az meg hogy egy nõi versenyzõ nem hozna a konyhára: hát egy sikeres F1-es nõi pilótának azért volna marketing ereje, nem kevés, mivel hogy eddig még nem volt olyan... ezért igencsak szenzáció számba menne - ha lenne..
De én azt mondom nem sokat kell már várni az igazi nagy szenzáciora, ami mindenkit érdekelni fog és leül majd a TV elé megnézni õt. És az nem más mint a kis Schumi...már csak 4-5 év. Fõleg meg, ha Hakinnen fia is odaér addigra...
Szerkesztette: Thomas50 - 2014.04.17 16:21
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2014.04.17 16:50
Ebben a kimekkoranagydarab-témában bizony van igazság, én is szerettem volna gyerekkorom óta F1-ben versenyezni, de ha holnap azt mondanák mehetek, akkor sem tudnék - aki volt ligatalin tudja miért
Egyébként meg ez egyén kérdése ki milyen gyorsan alkalmazkodik a kocsi nyújtotta technikához. Nem hiszem, hogy bárkinek nehézséget okozna megtanulni a nyóccáz kurblit mondjuk Alo kormányán, max. lehet kicsit tovább tart.
( ide vonatkozó példa ugye Hami-Nico mérnökkel való eltöltött idõ felkapott témája XD )
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2014.04.17 16:55
Thomas50 írta:
A példádhoz visszatérve nem rossz, de:
'92-ben, mikor a kockámból átültem életem elsõ "nyugati" verdájába
Én a Trabim után vettem a FIat Brava-t és emlékszem amikor átvettük a kulcsot a sráctól aki már rég elhúzott, mikor én még negyedórája ott álltam mert nem tudtam rükvercbe kapcsolni
Föl kellett hívnom a gyereket, mert vezettem már azelõtt is sokféle autót, de egyiknek sem kellett a kis "gyûrût" a sebváltón megemelni mielõtt berakom rükibe
Thomas te biztos tudod mirõl beszélek
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Thomas50 írta:
Az meg hogy egy nõi versenyzõ nem hozna a konyhára: hát egy sikeres F1-es nõi pilótának azért volna marketing ereje, nem kevés, mivel hogy eddig még nem volt olyan... ezért igencsak szenzáció számba menne - ha lenne..
De én azt mondom nem sokat kell már várni az igazi nagy szenzáciora, ami mindenkit érdekelni fog és leül majd a TV elé megnézni õt. És az nem más mint a kis Schumi...már csak 4-5 év. Fõleg meg, ha Hakinnen fia is odaér addigra...
Én alapvetõen kitartok amellett hogy biztosan van a nõk között is jó pilóta, de valahogy mindegyik csak a háttérben marad És azért az F1-ben nem lehet eladni a csöcsökkel mindent, míg Danica csöcseivel mindent eladtak amit csak lehetett és ameddig csak lehetett
A kis Schumira meg azért nem adnék túl sokat.Általában egy nagy leégés van belõle amikor egy élpilóta gyereke a marketing miatt feljut és aztán meg semmi nem lesz belõle.
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
DAny9455 írta:
....A kis Schumira meg azért nem adnék túl sokat.Általában egy nagy leégés van belõle amikor egy élpilóta gyereke a marketing miatt feljut és aztán meg semmi nem lesz belõle.
Hát ez azért nem áll, mert hogy kis Schuminál pont, hogy semmilyen marketing nincs, még "álnéven" is versenyzik, pont ezért, hogy ne legyen felhajtás körülötte. Majd akkor fog berobbanni, amikor kell, amikor eljön az ideje..... Alig várom
DAny9455 írta:
....A kis Schumira meg azért nem adnék túl sokat.Általában egy nagy leégés van belõle amikor egy élpilóta gyereke a marketing miatt feljut és aztán meg semmi nem lesz belõle.
Hát ez azért nem áll, mert hogy kis Schuminál pont, hogy semmilyen marketing nincs, még "álnéven" is versenyzik, pont ezért, hogy ne legyen felhajtás körülötte. Majd akkor fog berobbanni, amikor kell, amikor eljön az ideje..... Alig várom
Legyen õ a kivétel
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.04.19 22:16
Na kérem szépen, ezt ne hasonlítgassuk már az F1-hez! Ezek elmebeteg állatok! Hát micsoda manõverek!!!! Ehhez képest a "királykategória" (bár szerintem meg a WRC az) futamai lájtos ebéd utáni gurulászás a 70 úton a telekre wazze! Eszementek!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]