mumus! csúszkákkal ne próbálkozz, az f.s. Mintha ottsem lenne. A legegyszerûbb módja, hogyha az elsõ szárnyat növeled (vagy a hátsót csökkented) meg a hosszirányú súlyeolosztás is befolyásolja a dolgot, próbálgasd. Diffizárnál meg a rugóknál is lehet bûvészkedni de aztmondtad ez nem érdekel, szóval ez a következõ epizódra marad
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Gondoltam már én is leírom ide a véleményemet. Mert ártani nem árthat.
Én úgy szoktam, hogy a szárnyakat az ideálisnál lejjebb veszem Tehát ezt úgy kell érteni, hogy ha valamilyen pályára 20/20 kell, akkor oda én 20/16-ot teszek. Ilyenkor a hátulja mintha külön életet élne a kocsinak, DE ezt azzal lehet kompenzálni, hogy a hátsó kerékdõlést nem összetartást hanem a kerékdõlést minuszban értve, nagyobbra veszem. Tehát nem -2.0cm hanem -2.8. ez valamelyest lecsökkenti a kocsi életét mely a faron uralkodik.
A másik, hogy a differenciálzárral lehet rendesen bûvészkedni.
3 része van--differenciálzár, dif. gyorsitáskor, dif. lassításkor.
Szerintem (én legalábbis úgy szoktam) hogy nem veszem fel egyiket sem 20-nál nagyobbra. Pl. a differenciálzár: 15 gyorsítás 7 lassulás 12. Nálam ez így szokott mûködni. Ezzel általában, olyan 7 tizedre szoktam lenni az F1-ben az ellenfelektõl, mert hát én itt leakadok.
És ki ne felejtsem, hogy a guminyomással és a rugóval (tapasztalat) kb. 1,4-1,5 mp-t lehet vele nyerni. Ezt úgy...a nyomást lecsökkented vagy 15-el és rugot vagy 20-al felemeled. Kopik a gumi, de stabil a kocsi.
Remélem segíteni fog majd.
"Nem az a bajnok aki nem esik el, hanem az aki elesik és felkel!" Kimi Matias Raikkönen
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Hozzászólások: 44 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2012.05.13
x1
Elküldve: 2012.05.31 18:37
Sziasztok!
Olvastam, hogy Motec progi segítségével jól be lehet állítani a kocsikat.
Nem tudtok javasolni adatgyûjtõt az rFactor-hoz, ami kompatibilis a Motec i2 Pro vagy Standard-del?
Azt tudom, hogy van az rFactorcentral.com-on egy program, de az nem jó hozzá.
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Olvastam, hogy Motec progi segítségével jól be lehet állítani a kocsikat.
Nem tudtok javasolni adatgyûjtõt az rFactor-hoz, ami kompatibilis a Motec i2 Pro vagy Standard-del?
Azt tudom, hogy van az rFactorcentral.com-on egy program, de az nem jó hozzá.
Bal oldalt Letöltések fülben van a MoTechez plugin
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Kéne egy kis segítség a motec és a pluginnal kapcsolatba.
Telepítettem mindkettõt és a plugin mûködik is, viszont a motec progiban nem látom az adatokat. Egész pontosan azt írja ki,hogy: There are no log files in this folder.
Lehet nem jó helyen keresem a log fájlokat vagy valamit rosszul csináltam?
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
...nézd meg a .plr fájlban a log helyét és ezt tallózd be neki... vagy módosítsd a log file helyét a motec\logged data mappára ...
Szerkesztette: Fix - 2012.07.24 12:10
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.09.17 21:55
Na most azt tudom hogy az alul kormányzott, az az, hogy tekerem a kormányt, és túrja az orrát, tovább egyenesen egy kicsit. De hogy a túlkormányzott az mi? Tekerem a kormányt és már elõtte befordul?? De most komolyan kérdezem!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
mumus70 írta:
Na most azt tudom hogy az alul kormányzott, az az, hogy tekerem a kormányt, és túrja az orrát, tovább egyenesen egy kicsit. De hogy a túlkormányzott az mi? Tekerem a kormányt és már elõtte befordul?? De most komolyan kérdezem!
Úgy látom beleástad magad a setup készítésbe rejtelmeibe
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2012.09.18 08:08
Ahogy Zigi mondta: túlkormányzott amikor a hátulja tör ki.
Amikor hallod Button-t a csapatrádión panaszkodni, hogy kanyarbemenetnél alulkormányzott (pl. a gumik még nem üzemi hõmérsékletûek), ezért fordítod, de nem reagál az autó csak lassan. Ha meg túlkormányzott : biztos volt már olyan neked is hogy féktávon instabil az autó: picit elfordítod és már csúszik a hátulja, pl. mert a hátsó szárnyon nem megfelelõ a leszorítóerõ.
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Szerkesztette: Gabesz - 2012.09.18 08:10
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Az miért lehet,hogy ha egy autóval gyorsan vagy a végsebesség közelében megyek és egy kicsit kanyarodok már egybõl kicsúszok,megpördülök? Valami nem jó a felfügg set-jében azt érzem de ötlet?
Dono - DLT Modding Team
Szerzõ
RE: A Setup készítés alapjai, avagy hogyan lehet egyszerûen összehozni egy jó Setupot
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]