Az sajna csak amerikában fordulhat elö.Mi eurpaiak mindig is le vagyunk maradva velük szemben de a Le Mans-i 24-esen csak 4en vannak a kocsi körül.Jo volna ha egyszer az Indy Car ellátogatna europába, az igazi szög volna az F1 koporsojába és végre elgondolkoznának hogy mit szurtak el az FIAnal.
Az F1-ben 2008ban kezdték el használni a cápauszonyt, 2012es Indy autókon már rajta lesz...
A Le Mans-iaknak (Audirol tok csak mert nem figyelem nagyon) már szintén rajta van az autón (2011).
Azért mert egy aero elemet ráraknak az autóra az nem azt jelenti hogy addig le volt maradva. Egyébként is 2012-re terveztetett az IC új autót ez kb ugyanolyan mint a GP2-s kocsik. Mármint arra gondolok hogy 2008-2010 között ugyanolyan kasztnit használtak. Idei évre terveztek egy teljesen újat. Szóval 3-4 évig használnak egy kasztnit és utána váltanak újra.
És egyébként is hol is van ez a cápauszony az idei F1-es autókról?
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Szerkesztette: Bandi - 2011.05.11 17:04
Ugyanugy az sem lemaradás hogy egyik helyen 6 ember kell a másikon meg 19 egy kerékcseréhez.
De ha mondjuk 4évenként terveznek egy új autót, akkor hol vannak az F1-hez képest? A GP2 szintjén? Mert az megint nem F1es szint, sõt F1es elõszoba. Szval az IndyCar színvonala sztem meg sem közeliti az F1est ebbõl csak ezt akarom kihozni.
Haflac: Hozok még máglyarakást.
Karano: Lehet hogy én ezt más néven ismerem, vagy nincs másik neve?
Madhat: Tábortûz....
De egyébként sem lemaradásra gondoltam, csak arra hogy versenyhelyzetben a 6 ember nem inog meg pedig elméletben több munkát kell végezniük mint a 19-nek.
Nem azt mondtam hogy ugyanolyan autó van alatta mint a GP2-ben csak példának hoztam. És azért terveznek 3-4 évente új autót mert itt csak egy autógyár adja a kasztnit jelen esetben Dallara, a motort a Honda.
4:45-tõl, mentél már valaki mellet ilyen hosszan?
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Szerkesztette: Bandi - 2011.05.11 17:32
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]