Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2013.03.02 21:30
Norbi elsõ benyomása a Hondáról :
" Féktávon rettenetesen stabil az autó, iszonyat rövideket lehet vele fékezni. A BMW-hez voltam szokva, annak a féktávjai vannak még bennem de rá kellett jönnöm, hogy a Civic akkor jó, amikor úgy érzem, hogy már elfékeztem magam. A másik, hogy a motor jól veszi a lapot, remekül pörög fel és fõleg gyorsan. A kocsi jól vezethetõ, sokkal kevésbé alulkormányzott, mint a Seat volt. "
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Hozzászólások: 399 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2012.07.16
Elküldve: 2013.03.02 22:19
Kicsit bõvebben
"Nagyon jó volt végre autóba ülni, és nem csak azért, mert izgatott, hogy milyen lehet az új kocsi. Egyébként is vártam már, hogy újra a pályán lehessek. A tesztnap után pedig ez a vágyakozás csak fokozódott bennem, mert nagyon jó élményeket gyûjtöttem. Bármit is próbáltunk ki, a kocsi jól reagált, és folyamatosan lépkedtünk elõre; szerintem gyorsabban haladtunk, mint ahogy azt a legtöbben várták volnar1; r11; mesélte Norbi
r0;Most még nehezen tudnám kiemelni, hogy mi az autó legnagyobb erõssége, de például az egyenes vonalú fékezéseknél rettentõen jó a Civic. Sokkal mélyebbeket tudok vele fékezni, mint a BMW-vel, és ezt Tarquini is megerõsítette. Egyszerûen az az érzésem, hogy a 320 TC-hez képest el kell fékeznem magam, és akkor lesz jó. A fékpedál visszajelzése is nagyon tetszik. Egyébként minden apróságon érzõdik, hogy ez egy friss technika. Merev a kaszni, feszes az egész kocsi, de a mi a legjobban meglepett, hogy nincsenek gyermekbetegségei. Látszik rajta, hogy a két gyári pilóta és a Honda minden szaktudása benne van. A SEAT egy hároméves konstrukció volt, amikor én elõször vezettem, de azzal több probléma volt, mint a vadiúj Civic-kel.r1;
r0;Még egy komoly erõssége a kocsinak, hogy nagyon jól hangolható. Mondok egy példát: a BMW-n a motorhangoláshoz volt egy kapcsoló, a Civic-en van három. Így akár menet közben is finomhangolható az autó, ami nagyon jól jöhet például esõben.r1;
r0;Az én 2013-as autómat még építik, sõt most, amikor a JAS fõhadiszállásán jártunk, nem is volt benn a kocsi a mûhelyben, mert éppen elvitték egy külsõs céghez. Napra pontosan még õk sem tudják megmondani, hogy mikorra lehet kész, de ha minden jól alakul, akkor március közepén kerékre állhat. Ha elhúzódnak a dolgok, akkor lehet, hogy csak egy héttel az idénynyitó elõtt lesz készr1;
r0;Az elég valószínûnek tûnik, hogy az elsõ futam elõtt még lesz egy Honda-teszt Monzában, ahol bízom benne, hogy én is ott lehetek. Az viszont a JAS Motorsporton múlik, hogy melyik kocsival. Egyelõre nem ígértek semmit, de azt mondták, hogy nagyon szeretnék, ha kipróbálhatnám a 2013-as Civic-et. Én pedig már óvatos vagyok, inkább nem élem bele magam semmibe, és csak akkor fogom elhinni, ha már kiszálltam az autóból a teszt végén.r1;
r0;Gabriele azt mondta, hogy nagyon rendben van az új kocsi, egy területen azonban még fejleszteni kell rajta: az új gumikból még nehézkesen lehet kihozni vele a maximumot. Ezt új kell érteni, hogy egy használt szett után feltettek egy újat, és nem volt olyan jelentõs a javulás, mint a mit várni lehetett volna tõle. Az alcanizi teszt óta már sikerült ezen javítani kicsit, de még dolgozni kell rajta. A másik oldalon viszont nagyon kíméletesen bánik a gumikkal, fõleg ahhoz képest, hogy elsõkerekes. Tarquini azt mondtam, hogy volt olyan szett, amivel 150 km-t mentek, és még mindig egész jó állapotban szedték le.r1;
r0;Ami a két autó közti különbséget illeti, én arra számítok, hogy nem lesz óriási az eltérés, és fogom tudni hasznosítani az új kocsinál is a prototípussal szerzett tapasztalatokat.r1;
r0;Már a teszt elõtt is vártam, hogy kezdõdjön a szezon, de most, hogy végre kipróbálhattam az autót, még jobban szeretnék már Monzában lenni. Mondhatjuk úgy is, hogy elkezdtem vágni a centit, és nagyon várom, hogy minél hamarabb ismét a Hondába ülhessekr1;
Egyébként mindenkinek ajánlom a www.turaauto.hu -t aki nem ismeri és érdekli a téma
Mivel holnap sûrû napom lesz meló ügyileg nem biztos hogy hazaérek a közvetítés kezdetéig így nem ártana ha valaki még jönne dumálni amíg a többiek versenyeznek
Kimi93 írta:
Valaki tud valami infót arról, hogy a MOL idén (is) indít-e szurkolói buszokat az 56-osok terérõl?
Igen, indítanak.
"Közeledik a magyarországi WTCC nagydíj. A MOL ismét indít WTCC charterbuszokat 2013. május 5-én. A buszokra MINDENKI felszállhat, NEM KELL ÉRVÉNYES JEGGYEL RENDELKEZNI, hiszen van aki kint fogja megvenni. Hajrá Norbi, hajrá Zengõ Team!!!!!!!
Hungaroringre 7:00 és 15:30 óra között folyamatosan
Indulás: 56-osok tere (Felvonulási tér)
Érkezés: Hungaroring, MOL-kúttal szemben található központi parkoló
Budapestre 7:30 és 17:00 óra között folyamatosan
Indulás: Hungaroring, MOL-kúttal szemben található központi parkoló
Érkezés: 56-osok tere (Felvonulási tér)
A charter buszok megállóit mindkét helyszínen jól látható MOL-os buszmegálló tábla is jelöli, bár a buszok önmagukban is igen feltûnõek lesznek. Mindkét helyszínen hostessek is segítik az utasok koordinálását. Jó szurkolást!!!"
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]