Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.04.29 14:32
A hungaroringi WTCC hétvége teljes programja:
Péntek
11:00 r11; AutoGP, elsõ szabadedzés [30p] (MST World Live Timing)
11:45 r11; RCM Kupa, elsõ szabadedzés [30p] (MST World Live Timing)
12:30 r11; WTCC, teszt [30p] (MST World Live Timing)
14:00 r11; AutoGP, második szabadedzés [30p] (MST World Live Timing)
14:45 r11; RCM Kupa, második szabadedzés [30p] (MST World Live Timing)
16:30 r11; AutoGP, idõmérõ edzés [40p] (MST World Live Timing)
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.05.02 15:33
NGYENES SZURKOLÓI BUSZJÁRAT A WTCC MAGYAR FUTAMÁNAK VASÁRNAPI NAPJÁN
Örömmel informáljuk vendégeinket, hogy a Hungaroring Sport Zrt. ingyenes szurkolói járatot indít Budapest, Árpád híd Volán Buszpályaudvarról (9. megállóból) Hungaroring fõbejáratához.
A buszokon megkülönböztetett jelzés található: WTCC MAGYAR FUTAM - HUNGARORING
A WTCC vasárnapi futam napján, 2014. május 4-én a következõ menetrend szerint közlekednek a járatok:
07:00 r11; 14:00 Budapest, Árpád híd Buszpályaudvar (9-es megálló) r11; Mogyoród, HUNGARORING, Fõbejárat
14:00 r11; 19:00 Mogyoród, HUNGARORING, Fõbejárat r11; Budapest, Árpád híd Buszpályaudvar ((9-es megálló)
Az elsõ járat 7 órakor indul a Budapest, Árpád híd Buszpályaudvar, 9-es megállóból, utolsó járat 19 órakor indul Mogyoród, HUNGARORING, Fõbejárattól.
A járatok igénybevétele ingyenes. Várunk mindenkit sok szeretettel a vasárnapi futamon!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.05.03 20:19
Tanulságos elolvasni a kommenteket, reakciókat. Egyesek szerint, és ebben lehet az igazság, készakarva kísérleti nyulaknak használják a Honda mérnökei szeretett csapatunkat! Egy szaros kis rúd hajlott el a futómûben! Egy sima jobbos kanyarban! Tarquini meg úgy megy át a rázókon is, hogy csak úgy nyekken! Vagy régen az eszement Fordok Marokkóban??? Hát élére állították a vasat a rázókon! És szegény Norbinak kell tesztelni a hátrány miatt végletekig lekönnyített alkatrészeket! Ha stimmel, megy a JAS autókba, nekik semmi rizikó, dobogóért harcolnak, Ha nem smakkol valami, akkor sry, Zoliéknak mint fiókcsapat, nem nagy veszteség! Hát nézzétek meg, Engstler Papa csühös elavult õs Bömösének kutya baja, rendületlenül rója a köröket, már amikor nem ütik ki alóla. A Honda a lehetõ legxarabb választás volt, még mindig azt mondom!!! Mert mi volt tavaly? Tanuljuk az autót, majd jövõre odacsapunk! Most jövõre van, és a tavalyi autó majdnem hogy üzembiztosabb volt! Most akkor mi lesz? Majd megint jövõre kiforrja magát??? Túrót! Amig itt xarral gurigázunk, a többiek halomra fogják nyerni a bajnoki címeket, pedig az Norbinak járna, állítom a mezõny top 5 leggyorsabb pilótája között van! És igen, bármilyen köcsögségnek hangzik, vagy márkát kell váltani csapat színten, vagy igenis Norbi érdekében eligazolni egy normális nagy gyári csapathoz, elsõ számú versenyzõnek! Mert így csak egyet lépünk elõre, kettõt hátra szezonról szezonra!
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2014.05.03 20:21
Mumus, jól beszélsz, de hová igazoljunk? Citroen gyári csapat, oda nem mehetünk. Lada... rosszabb mint a Honda, Chevy pedig piszok drága és senki nem tudja meddig fejlesztik. Ötlet?
"A fék a gyávák pedálja, és szûk hely nincs, csak kevés lendület"
Kivételesen kb úgy néz ki, hogy igazad lehet Mummy....annyit azért hozzátennék, hogy maga a Honda mint verda azért mégsem olyan rossz, mint az ki is derült, és ezt a kísérleti nyúl szerepet meg elõre nem lehetett tudni, gondolom nincs is Zoliék szerzõdésébe belefoglalva, ha benne lenne nem írta volna alá, annyira azért még sem hülye. Tehát itt max a Honda sumákolását lehet a történetben számon kérni és csakis rajtuk...nagy változtatásra továbbra sem hinném hogy van a Zengõnek kellõ kerete, Norbit meg nagyon sajnálom, mert lassan kb tényleg választania kell a sikeres karrier(VB cím) és a csapata iránti lojalitás között, ami õt ismerve kurva nehéz döntés lesz neki. Max Zengõ Zoli könnyíthetné ezt meg neki, éspedig, ha õ maga menedzselné el valami sokkal jobb ülésbe...
Hozzászólások: 2167 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.08.16
x33 x40 x38
Elküldve: 2014.05.03 21:45
Szerintem pedig egyértelmû, hogy Norbi menni fog a gyári csapatba akár már jövõre. Számos alkalommal bizonyított már és ha év végén Tarquini visszavonul akkor szabad is az út, ha mégsem, akkor is mehetne Monteiro helyett (sosem értettem mit esznek rajta...).
Máshol sajnos tényleg nincs hely, ez a verzió pedig adja magát, végülis a Hondánál sem hülyék vannak.
Zengõék pedig majd felhozzák Ficzát vagy akárkit és elvegetálnak a középmezõnyben, mert nagyon úgy tûnik, hogy a japánoktól világbajnok technikát nem fognak kapni...
Ami pedig a Hondára váltást illeti Mumus barátommal ellentétben én nem állítottam azt 2012 végén, hogy ez rossz döntés lesz hosszú távon, azt viszont többször is leírtam ide, hogy biztos vagyok benne, hogy a Chevy még évekig jó lesz. És ez egyértelmûen be is jött !
A kérdés most már az lehet(ne) Zengõéknek, hogy össze kéne már szedni a lóvét egy Chevy-re, mert lassan évek telnek el a "Honda tesztcsapataként", miközben egy RML-es verdával Norbi tavaly minimum futamokat nyert volna és hozza a VB 2.helyet, idén pedig ki tudja, de biztos nem az asztalt verné ököllel.....
" Racing, competing is in my blood " / Ayrton Senna /
Szerkesztette: Gabesz - 2014.05.03 21:46
Én nem igen látom miért lenne a Zengõ egy fiók csapat. Azért mert eltört egy alkatrész? Ebbõl elég merész arra következtetni, hogy rajtuk tesztelik az alkatrészeket. Ha visszatekintünk a tavalyi évre akkor szerintem teljesen alaptalan ez a feltételezés. Gyári csapatnak tavaly hányszor ment már tönkre pl a túrbója (idén is füstölt már el monteironak egy). Ugyan úgy szenvedtek tavaly õk is az autóval, nekik is volt egy csomó gondjuk vele. Szerintem sokan nem nézik meg a másik oldalt, vagy egyszerûen csak nem is lehet látni azokat. Ez annak is az oka, hogy Zengõék minden infóval ellátnak minket, jókkal is rosszakkal is, míg egy Monteiro-ról mennyi infó jut el bárkihez is? Hogy neki milyen problémái voltak az autóval? Hogy azért végzett a teszten/idõmérõn/futamon Norbi mögött, mert valami problémája volt. Ebbõl annyit látni, hogy Norbi megverte a gyári versenyzõt mekkora király már! Hol ott lehet, hogy valami nem stimmelt nála, és egy 100%-os autóval elõrébb lett volna.
Mindenkibe benne él már az, hogy Norbi mindig milyen szerencsétlen, mindig vele történik minden... Persze, mert másokat nem követ senki se úgy mint Norbit, és nem is annyira fontos neki. Monteiro tavaly kb 3 évre elegendõ szívást kapott, még az ág is húzta. Na és kit érdekel, nekünk Norbi a fontos. Coronel totálkáros lett idén, 3 futamot kellett kihagynia, a pénzrõl nem is beszélve. Citroeneket hazai futamon sorolták hátra mindkét versenyen, csak Mullert nem. Akkor a másik kettõn tesztelték a prototípust, mint Norbinál. Ne már... Ha ez Norbival történik itthon (a hátrasorolás) akkor megint mi lett volna? És ezt még lehet folytani sokáig minden pilótánál.
Bizony körülöttünk is zajlik az élet, nem csak velünk, érdemes kicsit át pillantani máshova is. Már is itt a példa: LADA! õket elfelejtettük mert nem ott megy Norbi. Te jó ég mi lenne ha Norbi ott menne, abból kiindulva ami most a Hondával kapcsolatban van. Ha a Honda szar akkor a Lada mi?? Thompson, Huff... Velük mi van. Pedig gyári (félgyári vagy mi) csapatban vannak! Huff világbajnok és most egy Ladával kell mennie. Akkor tényleg Norbi a legszerencsétlenebb, kérdem én?
Autóval kapcsolatban meg mi az isten lenne alternatíva a Honda helyett? Szerintetek Zengõ nem a legjobbat akarja Norbinak, a csapatnak. Szerintetek ha lenne a jobbra keret/esély/lehetõség akkor õ azt nem lépné meg? Sajnos nem úgy mûködik a dolog, hogy csettint egyet és hopp, ott egy Citroen ami még jobb is mint a gyári. A háttérben pont olyan nehéz megteremteni, megszervezni egy csapatot, mint a pályán a versenyzés. A helyzet az, hogy mindegy egyes versenyzõ és csapat a legversenyképesebb technikát akarja, de abból sajnos kevés van, pont úgy mint világbajnokból. Abból évente egy. És nagyon sok mindennek kell összejönnie ahoz minden téren, hogy az összejöjjön. És én ezért szeretem az autósportot, és a szurkolást. Én akkor is szurkolok Norbinak, a csapatnak ha nem megy a szekér. Szomorú olyat hallani (ma a ringen), hogy jaj Norbi csak a 12. lett, holnap nem is jövök ki... hát barátom akkor bizony ne is gyere! Pedig pont ilyenkor van szükség a legnagyobb támogatásra, és nem csak a sikernél amikor minden happy.
Amúgy meg Norbi mennyen jövõre gyári Hondásnak, Kiss Norbi meg jöhet Zengõékhez, ilyen egyszerû! Beszélek is Zolival...
Jóéjt
(a lényeg a mondandómnak a nézõpont. sosincs egy oldala valaminek, mindig meg kell nézni más szemszögbõl a dolgokat, és nem csak azt látni amit látni akarunk, legyünk pozitív vagy negatív beállítottságúak)
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.05.03 23:24
schumi001 írta:
Mumus, jól beszélsz, de hová igazoljunk? Citroen gyári csapat, oda nem mehetünk. Lada... rosszabb mint a Honda, Chevy pedig piszok drága és senki nem tudja meddig fejlesztik. Ötlet?
Chevy! Ha már mostantól hozzá sem nyúlnak soha többé, még 3 évig dobogó esélyes. Bármikor! Tudom, drága, de ez az ócskavas sokkal több lét fog eltemetni rozzant fém testébe! ( egy darab vas, már Zengõék is így hivják mától) Egyébként az is hülyeség, (mint F1-ben is!) hogy majd ettõl, meg attól a futamtól kezdve lesz ez meg az...... Hát nem!!!!! Igenis a legelsõ verseny legelsõ méterétõl 100 %-os autóval tessék kiállni! Vagy mondják meg a szurkolóknak is, hogy az elsõ 2-3 futamra bemehetnek ingyen, majd csak a 4. versenytõl kell fizetni......
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.05.03 23:33
nagygeri írta:
(a lényeg a mondandómnak a nézõpont. sosincs egy oldala valaminek, mindig meg kell nézni más szemszögbõl a dolgokat, és nem csak azt látni amit látni akarunk, legyünk pozitív vagy negatív beállítottságúak)
Láttad a videót amit belinkeltem??? Mindent elmond! Miért Norbi? Mert minket Norbi érdekel, és nem Thomson vagy Huff, sem Lada! Amikor azt látjuk hogy a szerelõk döbbent arccal némán állnak szótlanul, csak bámulják a kivülrõl nagyon is szép de haszontalan valamit, amikor Bári Gergõ a leghátsó sarokban SÍR!!!!!, Norbi az asztalt üti ököllel, a sarokban két további csapattag zokog..., Juni Gyuri 42 x posztolja ki a MIÉRT szót a cikkben, és Zoli szinte leócskavasazza a kocsit........ Akkor mi miért Monteiroval, meg Coronellel foglalkozzunk???? Persze a bajban is ott vagyunk a csapat mellett, csak játszani kicsit drága lesz nekik ez a bajnokság, meg talán nekünk is.......
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Szerkesztette: mumus70 - 2014.05.03 23:35
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2014.05.03 23:41
De tudjuk azért mi fog történni holnap. És ezt is kell tenni! Mert biztos vagyok benne, hogy nem fogja õket érdekelni a következõ versenyre spórolgatás, Norbinál le fogják ereszteni a redõnyt, és addig fogja neki nyomni amig csak 1 lóerõ is mozgatja! (végülis 4 hely a rajtnál, meg körönként egy elõzés és meg is van...)
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]