sirhanistvan írta:
Adam! Ha jól vesszem ki akkor igazam van mert a 90 százalék arra vonatkozik ha valami ok miatt nem tudja be bejezni a versenyt,azaz nem intik le. De viszont ha le intik és át halad a kockás zászló alatt akkor jár a pont!!!
Azaz: elrajtolsz, mész pár kört. Kiesnek páran, így mögötted már nincs versenyzõ, és te pontszerzõ helyen vagy utolsóként. Fogod kigurulsz a boxba, gumit cserélni, és ott maradsz, esetleg leállítod a motort is. Felállsz a géptõl elmész szépen vacsizni, fürdeni stb, majd visszajössz, beindítod a motort és kigurulsz még a végére pár körre. A verseny véget ér, te látod a kockás zászlót és jár a pont. Hiába van 40 kör hátrányod. Na?
Persze ez extrémen eltúlzott példa, de jól magyarázza a 90%-os szabály lényegét. A fair play szellemében valahol vonalat kell húzni a szabályzatunkban, mi a minimum megteendõ táv egy versenyen a pontért. Ennyi.
Thomas50! Valamien szinten ezzel egyet értek,de ha végig küzdi valaki korekten a versenyt és nem a boxba várja ki ha nem nyomja és megy akkor csak meg érdemelné a pontot!! Mert ha viszont ez igy van akkor legközelebb nincs értelme végig menni! Érted mit mondok!!?? Ne érts félre nem vitatkozni akarok csak véleményemet irom le!
Persze, értem, mivel én is jártam nem is egyszer már így, hogy 1 vagy éppen 2 kör kellett volna még a ponthoz.... Viszont sosem gondoltam úgy hogy nincs értelme végig menni. Minden egyes megtett versenykör tapasztalatot és rutin szerzést jelent, soha nem érzem úgy hogy fölösleges a pályán lennem, és a tizen sokadik helyen is végig szoktam nyomni. Annak a megoldása pedig hogy ne kerüljön az ember ilyen (90%-os határ) helyzetbe: még több setupolás, még több gyakorlás, és még jobb még versenyképesebb tempó, hogy ne kapjon az ember a futamon annyi kört az elejétõl...
Bár az igazi futamon nem volt esõ, az esélye minden bizonnyal megvolt. Az idõjárás elõrejelzések alapján így hagytunk esélyt az esõnek. Az esõ átlagos erõsségét is próbáltuk úgy belõni, hogy tükrözze a monszun esõk erõsségét. A ráták megtalálhatók a liga híreiben. Hajrá, este futam
Szerkesztette: Tusy - 2014.03.30 12:59
Egy hét múlva a bahreini futam rendes idõben, - esetleg max 10-15perc csuszással! A közvetítés után azonnal kezdünk. Az idõjárás 99,9999% hogy száraz lesz... Kötelezõ gumik: soft-medium
Hajrá all!
sirhanistvan írta:
Miért izgulom túl a versenyeket!!???
Ez nálam is megvolt de hamar kinövöd fõ a hidegvér
énmeg a versenyeken vagyok jó. majdnem minden futamomon nyerek poziciókat. lassu(relatív) vagyok de stabil 0 pörgés volt most. melbourne-be sokszor pörögtem de éppen hogy kaptam érte pontot
a futamrol annyit hogy tetszett, hogy néha megijesztett az idõjárás, a második etapom végén pl ugye megjött az esõ, de mondom maradok még, hátha erõsebb lesz, mert még jo volt a szlik, viszont már a közepes keverék a végét járta, nem tudtam ovlna sokáig maradni, erre kék lett az ég, és egybõl bementem cserélni
Na és akkor én hogy jártam...
Átrakom a szerót race-re, és a garázsban állva még, basszus úgy hallom mintha esne...nosza neked, húzzunk egy nagyot, fel is dobom a kéket gyorsba, és úgy ki a rajtrácsra ...és mit látok? esõnek se híre se hamva, verõfényes napsütés kék ég...van még hátra 4 sec, na Thomas ezt jól beszívtad... elrajtoltam hát így és imádkoztam az esõért, de az cseszett rám...úgyhogy 5-6 kört bírtam menni rajta és irány a box a száraz gumiért...szóval ahhoz képest, hogy így volt egy plusz kiállásom, meg hogy gyakorlatilag az elmúlt két hétben nem volt érkezésem gyakorolni és baromira nem találtam a két héttel ezelõtti teszt tempómat, nem is olyan rossz az a 6. hely....
Szerkesztette: Thomas50 - 2014.03.31 18:17
Nem, nincs még egy Zsolt25...viszont világosan látszik, hogy ki vette a fáradtságot, és segített tesztelni és kipróbálni a modot a "téli" tesztidõszakban Bahrainben....
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]