hát nem igazán értelek toma....azért elõztelek meg mert lecsúsztál az ívrõl az utolsó elötti kanyarban ...nem értem hozzád...nem tartottalak fel...versenyen is lehet olyan eset amikor elõznöd kell vagy leköröznek ....
egy kicsit valoban szelesebben vettem az utolso elotti kanyart de nem estem le az ivrol. amikor az utolso kanyarban belulre kerultel bar nem nagyon de hozzam ertel ami miatt ramentem a szegelykore es ezert kikellett vezetni az autot a bukoba. en a telitankos gyorskoroket gyakoroltam igy elegge kellemetlen volt. de hidd csak el onmagaban ez a dolog nem is lenne erdekes es az ido amit mentem volna sem hatarozott volna meg semmit. ha mindez eles versenyem tortenik, teljesen szabalyos elozesnek vettem volna. engem alapvetoen csak a hozzaallasod mergesitett fel, mert egy olyan tapasztalt es jo versenyzonek mint te alapvetoen tudnia kene hogy a depobol egy gyorskoros auto moge kierkezve (akarki legyen is az) a felvezetokoron visszavesszuk a gazt es beken hagyjuk a gyorskorost, meg ha ez edzes akkor is. az elozest gyakorolhatod a rovid tesztversenyeken.
kicsit fura most reagalni, mert reszemrol mar regen lezartam a temat.
Lehettem volna halasz ...
Szerkesztette: tomahawk - 2008.04.20 14:42
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]