Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
pikador
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 4147
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2007.11.12
x5
|
Elküldve: 2009.04.14 20:41 |
|
|
Kicsit konkrétabban milyen reformra gondoltál toma?
Idegeink kötélbõl. |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
tomahawk
Tag
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Szekesfehervar, Nagykoros
Regisztrált: 2008.01.13
|
Elküldve: 2009.04.15 00:06 |
|
|
csak annyi hogy pl. golden - pro, silver - semi-pro. nyilvan ez attol fugg hogy mennyien leszunk szuperlicenszesek 2009-es szezonra. ha nagyon szukseges akkor a harmadik f1 liga is lehetne pl. bronze - semi-pro.
Lehettem volna halasz ... |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
VATANEN
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 1619
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2008.05.08
|
Elküldve: 2009.04.15 09:31 |
|
|
ez részletkérdés toma hogy mit hogy nevezünk.
Egy számomra fontos kérdés még mindig nyitott már dennis is utalt rá
A ugyanazzal a moddal menjen-e a két fõ f1 liga jövõre vagy ne?
Én azért támogatom hogy igen mert akkor a társaságot nem húzzuk szét.
PRACTISE AND N_JOY ! |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
carlosrol
Tag
Hozzászólások: 1537
Lakóhely: Adács
Regisztrált: 2008.03.21
x259 x181 x95
|
Elküldve: 2009.04.15 12:26 |
|
|
az eredeti kérdésre javaslatom:
-maradjunk v2 modnál v. 2009rl (errõl nincs tapasztalatom),sok játékosnak nem tetszik a v3, 3.1 és rh04 modok az alacsony tapadás és furcsa fizikája miatt, sokan szeretnének szerintem "nosztalgiázni" a jól bevált f1rft v2-vel...
-az eddigi teljesítményei (golden,silver,licensz ligák) alapján minden pilóta kapjon egy átlagos helyezési mutatószámot, ez alapján kell szétosztani a pilótákat erõs és normál ligákba!
-a normál ligában legyen engedélyezve minden segítség, max. a kanyarodási-, fék-, boxutca-, helyes irány- segítségek legyenek levéve.
Az erõsebb ligában (mindegy hogy hívjuk, maradhat golden,silver elnevezés) csak kupplung, és low v. medium kipörgésgátló és abs segítség legyen
-ne legyen átjárhatóak a ligák, még az adminok számára se!!? , viszont ha valaki szezon közben felfejlõdik, és a helyezési mutatószáma is megfelelõ, átkerülhet goldenbe... ill. fordítva is.bár ebben nem látok túl sok értelmet... de ha valaki jó megoldást talál rá, leírhatja. |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
Bedy
Tag
Hozzászólások: 361
Lakóhely: Békés
Regisztrált: 2008.01.15
x1 x2
|
Elküldve: 2009.04.15 12:50 |
|
|
Milyen modon döntöd el ki melyik ligába való?
Simán végig megyek csak kuplungal , de csak 16 pontom van
hc liga csak tc low szinten és ne rft
|
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
haflac
Tag
Hozzászólások: 1128
Lakóhely: Nagykáta
Regisztrált: 2009.03.16
x13 x25 x15
|
Elküldve: 2009.04.15 13:03 |
|
|
Ha mindenképpen lesz egy olyan liga ami sokkal nehezebbnek lesz majd beállítva, akkor ott csak a kuplung legyen engedélyezve minden más off,meg max autováltó ha azt akarja valaki használni.Bár ilyen feltételek mellett csak a kormányosok tudnak,tudhatnak,nekik lesz esélyük az uton maradni,mert kipörgésgátló nélkül bill.-el szinte lehetetlen kigyorsítani,viszont így nem lehet egybõl tövig nyomni a pedált,sem gázadáskor,mert kitör a hátulja,sem fékezéskor ,mert blokkol a kerék.
Szerintem,bár én nem vagyok szuperliszenszes.
"öreg Jedi az nem vén Jedi" -by pikador
"Obi Van haflac" -by pikador |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
carlosrol
Tag
Hozzászólások: 1537
Lakóhely: Adács
Regisztrált: 2008.03.21
x259 x181 x95
|
Elküldve: 2009.04.15 13:20 |
|
|
Bedy írta:
Milyen modon döntöd el ki melyik ligába való?
Simán végig megyek csak kuplungal , de csak 16 pontom van
hc liga csak tc low szinten és ne rft
A helyezési mutató alapján: összeadott helyezések osztva a versenyek számával.. minden pilótának kb. 1.5-tõl 18.xx-ig lenne egy mutatószáma, és kb. 8-as mutató alattiak kerülnének az erõsebb, az fölöttiek a normál ligába. a segítségek csak irány volt a részemrõl, a normál ligának igenis sok segítsége kell hogy legyen, hogy mindenki maga döntse el, hogy segítségekkel lassan, de biztosan célbaér v. segítségek nélkül, de minden 3. körben kicsúszik...., tapasztalatból mondom, sokat kell gyakorolni egy adott pályán segítségek nélkül, nemcsak a pályát kell fullra ismerni, hanem még az összes kanyarhoz tartozó gáz-,fékállásnak is rögzõdnie kell, viszont sok jó képességû pilótának nem lesz ideje annyit gyakorolni, hogy dobogóért harcoljon.
Milyen mod legyen? |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
Dennis
Tag
Hozzászólások: 235
Lakóhely: Szolnok
Regisztrált: 2008.05.02
x16 x11 x18
|
Elküldve: 2009.04.15 14:10 |
|
|
a 2009rl-el most játszottam és nagyon unrealisztikus ->a tapadás az valami olyan fantasztikus h 2-3 mp-el jobb köröket lehet menni
modoknak javasolnám: fsone2008, fsone2009(ha kiadják addig), f1rftV3.1, esetleg valamilyen új és használható 2009-es mod |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
pikador
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 4147
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2007.11.12
x5
|
Elküldve: 2009.04.15 14:49 |
|
|
Akkor elmondom hogy hogy lesz elosztva a profi és a normál ligába a versenyzõk: én mondom meg ki hova Ennyire egyszerû, nem kell mutató szám se, pontszám se, meg idõeredmény se. Aki figyelemmel kísérte a versenyeket tudja, ki milyen erõt képvisel, tudja ki hogy játszik, ez alapján lesz beosztva a nép, ha meglesz a lista, akkor az adminokkal átbeszéljük ki hova menjen és ez lesz a beosztás. Nem lesz számszerûen kiszámíthatóan pontos meghatározása a pro ligába kerülésnek (volt már hasonló, nem vált be), hanem teljesen szubjektíven lesz eldöntve a dolog.
Bizony lesz olyan is, aki gyors, de nem lesz a pro-ban, mert a mentalitása nem professzionális.
Idegeink kötélbõl. |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
VATANEN
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 1619
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2008.05.08
|
Elküldve: 2009.04.15 16:23 |
|
|
Szerintem sem kell olyan nagy feneket keríteni a besorolásnak. Mikor voltak besorolási napok és leversenyztettük a versenyzõket nagyon sok nagyon jó pilóta bejutott a silverbe kiszorítva azokat akik lassabbak voltak.
Majd néhány verseny után a szupergyors pilóták leléptek... Tehát ebben igaza van pika mesternek... Mentálisan is figyelnünk kell a pilótákat...
carlos elméleti szinten jó amit mondasz csak ugye azt is mint a dsr eket adminolni kellene és azmár kicsit sok lenne ha dsr mutatója is lenne gy adott pilótának meg az általad említett mutatója.
PRACTISE AND N_JOY ! |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
Csuly
Tag
Hozzászólások: 177
Regisztrált: 2008.08.24
x1
|
Elküldve: 2009.04.15 18:42 |
|
|
Majd néhány verseny után a szupergyors pilóták leléptek...
Akinek nem inge ne vegye magára, én magamra vettem
Tanulási kötelezettség miatt nagyon kevés idõm volt mindenre. (nyelvizsga + angoluul tanulom a tantárgyakat) no mind1 csak h kimossammagam
-Mod: valami olyan kéne aminek a gumi fizikája jó. Mert V2-nél is eléggé gyenge vagyok full segítség nélkül.. Negyed gáznál törne ki a hátulja. A mod lesz a legnagyobbb "?". Szerintem eléne kezdeni keresgetni modokat, persze 09-eseket, és kitesztelni.
|
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
tomahawk
Tag
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Szekesfehervar, Nagykoros
Regisztrált: 2008.01.13
|
Elküldve: 2009.04.15 18:58 |
|
|
esetleg lehetne ugy is differencialni, hogy a 2008as szezon vegen vegig nezni az idomero idoket mondjuk (hasamra utok) 104%-al, es a legtobb bejuto kerulhetne a gyorsabb ligaba.
a mentalis dolgot illetoen pedig visszautalnek egy korabbi hozzaszolasomhoz ami a +1 pontrol szolt, es ezt a +1 pontot a versenyt befejezo pilotak kaphatnak. sajnos ahogy lattam felre lett ertve, talan nem jol fogalmaztam. nos en nem jutalom pontnak szantam az f1 szereteteert, hanem egy olyan eszkoznek ami arra inspiralja a versenyzot hogy fejezze is be a versenyt ha mar elindult.
azota atgondoltam es arra jutottam hogy a +1 pont keves es nem inspiral elegge. viszont (es itt egy kicsit durvitok a dolgon hogy jobban atjojjon a mondanivalom) +10p mar jobb lehet, hiszen igy elegge sokat veszit a versenyen nem indulo vagy azt nem befejezo, esetleg a versenyen szabalytalankodo versenyzo. ezzel igy nezne ki a ponttabla: 1.-20p(en 21p-t adnek a gyoztesnek); 2.-18p; 3.-16p; 4.-15p; 5.-14p; 6.-13p; 7.-12p; 8.-11p, a tobbi aki befejezi 10p, esetleg a baleset miatt vetlenul kiesok kiesok 5p-t kapnanak.
persze nem muszaj hogy 10p legyen az alap, de az talan lathato hogy aki nem fejezi be vagy nem indul a versenyen vagy akar szabalytalankodik, az bizony csunyan lemarad a vegelszamolasnal.
Lehettem volna halasz ... |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
VATANEN
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 1619
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2008.05.08
|
Elküldve: 2009.04.15 19:52 |
|
|
bocs csuly nyilván nem akartam személyeskedni.
Most egy kicsit sok a futó liga számszerint 5 így a modok tesztelését esetleg egy tesztligában csak a golden és a gokartliga lefutása után tartom értelmesnek.
Apropó arra gondoltam hogy kialakíthatnánk egy tesztcsapatot a tesztligában
Ahová beválszthatnánk pár "komoly" pilótát .. mett ugye én elég lassú vagyok ahhoz hogy érdemben leteszteljek egy modot.
Toma: Én megértettem amit mondtál csak számomra ez egy szimulációs játék és szeretném ha nem csak a szabályzat és a fizika hasonlítana a valós élethez hanem a pontozás is- legálább az F1 ben.
Emelett senkit sem akarok inspirálni arra hogy befejezzen egy versenyt - ez egy olyan versenyzõi alap hozzáálás szerintem ami ha nincs valakiben meg akkor semmi keresnivalója ebben a ligában.
Ne érts félre de nem akarok csokoládét osztogatni azért mert valaki veszi a fáratságot és befejezi a versenyt.
Ez most csak egy egyéni vélemény ha sokan máshogy látjátok akkor elindulhatunk ebbe az irányba
PRACTISE AND N_JOY ! |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
Csuly
Tag
Hozzászólások: 177
Regisztrált: 2008.08.24
x1
|
Elküldve: 2009.04.15 20:18 |
|
|
Fujiban összezúztak és rossz felfüggesztéssel mentem végig... Nehogymár visszatérõ futamon ne érjek célba
Tesztelés....
Kizárólag azután miután lefutott a 2liga.
És jönnek majd a (Téli) Nyári tesztek
|
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
tomahawk
Tag
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Szekesfehervar, Nagykoros
Regisztrált: 2008.01.13
|
Elküldve: 2009.04.15 20:25 |
|
|
teljesen igazad van Vata, de eppen azert is javasoltam ezt a modositast mert ez szimulacios jatek. alapvetoen en is a hivatalos pontozast mellett vagyok (ez az elso helyre nem teljesen igaz 8] ) de a szimulaciobol adodoan letezik egy olyan dolog ami a valos f1-ben nem, az pedig az hogy barki verseny kozben kiszallhat ok nelkul. persze lehet hogy ez csak az en szemem szurja, de egy ilyen kiszallosdi nem mutat tul jol a kozvetites kozben, es sajnos mar tapasztaltam olyat is hogy vki kapott athajtasos buntit, ehelyett inkabb kiszallt a versenybol.
igazabol megmaradna a regi pontozas, mert ha majd megnezzuk pl a 2008as vegelszamolast es feltetelezve hogy mindenki minden versenyen reszt vett es befejezett, igy hozzaadva mindenki pontjahoz 10x(lefutott versenyek szama)-t, akkor valojaban nem lenne pontkulonbseg az eredeti eredmenyekhez kepest.
esetleg lehetne ugy is, hogy aki csak osszetori a gepet es emiatt nem tudta folytatni a versenyt de resztvett, az is megkaphatja a 10 pontot. vagy megmaradunk a regi pontozasnal, viszont aki ok nelkul feladja a versenyt annak -10p vagy -5p, de figyelmen kivul nem kene hagyni az ok nelkuli versenyfeladast. na ez utobbi esetben elofordulhatnak minusz pontosok is. 8]]]
persze en nem akarom am eroltetni ezt, csak a tisztanlatas miatt reszleteztem.
Lehettem volna halasz ... |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2009.04.15 23:38 |
|
|
Azt vágom Pika,hogy a meglévõ pilótákat besorolod,de mi lesz a szezon közben érkezettekkel?Az a besorolás nem jó amit én mondtam még az elején?Mert a ligákat sztem folyamatosan feltöltve kéne tartani,esetleg csökkenteni inkább a szintidõt 105%-ra.
A "csak kupplungos" ligában nem féltek attól,hogy folyamatosan 10 körül lesz az indulók száma?
A nyári mod tesztelés nagyon jó ötlet,szezon elõtt közvetlen viszont jó lenne szavazás róla.
A két ligának valóban egy moddal kéne futnia,így marad egyben a közösség,meg gondolom szerverileg is könnyebb megoldani.
A ligák közti mászkálás tuti,hogy nem jó.
Toma carlosnak akkor elszállt a netje,szóval nem tudhatod direkt lép ki vki vagy nem.A befejezésért pontokat osztani nem rossz ötlet,de a 10 pont a 20. helyért elég erõs.Az egypont meg kevés |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
pikador
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 4147
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2007.11.12
x5
|
Elküldve: 2009.04.15 23:43 |
|
|
Ez a verseny közben kiszállós dolog szerintem nem valós probléma. Itt mindenki azért van, hogy versenyezzen amíg bír. Általában csak akkor szállank ki, ha már menthetetlen a vas.
Csuly ez a keresgessünk 2009es f1 modokat annyira jól hangzik, de jelenleg csak 1 van belõle, annak a fizikája pedig nem túl jó, viszont nagyon rossz.
Idegeink kötélbõl. |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
VATANEN
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 1619
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2008.05.08
|
Elküldve: 2009.04.15 23:46 |
|
|
Nem félek tõle hogy a csak kuplungos ligában kevesen leszezünk.
Mert én azt vettem észre hogy "sokan" azért nem jelentkeznek a ligánkba mert nevetségesen egyszerû a goldenben a részvétel egy verseny alatt.
Tehát majd akkor megjelennek azok akik szeretik a kihívásokat... Nameg itt a nyár tanuljanak meg kuplung nélkül menni én is azt teszem.
PRACTISE AND N_JOY ! |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
CiBa
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26
x3 x7
|
Elküldve: 2009.04.16 00:55 |
|
|
Nevetségesen egyszerûûûûûûûûû???Ezt ugye a szintidõre értetted. |
|
Szerzõ |
RE: Szezon 2009 |
VATANEN
Fõ Adminisztrátor
Hozzászólások: 1619
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 2008.05.08
|
Elküldve: 2009.04.16 10:24 |
|
|
Az utolsó mondatomat kicsit rosszul fogalmaztam meg. nyilván kuplung on minden más off.
Nem, arra értettem hogy sok a segítség és emiatt nem egy nagy kihívás a goldenben végigmenni. hiába kemény a szintidõ. + kevesebb a vezetõi hiba és a rossz setupból eredendõ motorleégés.
És alig tudunk pilótákat delegálni más közös versenyekre Lásd maszim hrc nemzeti f1, mert itt "mindenki" segítségekkel megy és 20 m alatt megál 300 ról.
Úgyhogy én továbbra is azt mondom ha valami Hard Core akkor csak kuplung és ctdp vagy fsone vagy bármi ami nem magyar
PRACTISE AND N_JOY ! |
|