Amúgy meg hiába minden! Hungaroringen úgysem kaptok el. Itt történt ami történt, ezen változtatni nem tudtok, Hungaroringen esélytelenek vagytok velem szemben. Lássátok be kilátástalan a helyzetetek!
Hozzászólások: 3087 Lakóhely: Budapest Regisztrált: 2011.06.28
Elküldve: 2012.01.05 17:27
Akos írta:
Amúgy meg hiába minden! Hungaroringen úgysem kaptok el. Itt történt ami történt, ezen változtatni nem tudtok, Hungaroringen esélytelenek vagytok velem szemben. Lássátok be kilátástalan a helyzetetek!
Vigyázz, jövök! (már ha addig nem pottyanok ki a szintidõbõl, mert max már csak 2 tizedet látok még valahol a 2. szekiben...)
Eat my dust!
Nem vagyok túl gyors, azt viszont stabilan tudom!
Csomagot kaptam LÁJF!
Tusy írta:
Nekem mind1 lenne Akos, ha nem szólogatna be, meg óvna meg mindenért
Az óvásokról Ti inkább ne szóljatok egy szót sem
Hami te meg vegyél vissza
legalább ez a maroknyi ember ne b...ogassa egymást
amíg nem anyázok meg semmi durvát nem mondok, nincs miböl visszavenni! Meg nem tudom miböl vegyek vissza! Pusztán leírom a valóságot nem a ferdített változatot!
"Az igazi dicsõség térdre kényszerülni, és azután mégis felállni."
"Aki bedobja- jó játékos
aki mellédobja- még nem jó játékos
aki rá sem dobja- az nem játékos"
Tusy írta:
Ne haragudj ezt nem veszem be, a kiállásig gyorsabb voltam nálad. Utána amikor megpörögtél, és megelõztelek viszont jó tempót jöttél, nem láttalak csúszkálni
A különbséggel meg az a baj (1 tized oda vagy vissza), hogy a vágás miatt tarthattad csak meg.
Ez megin ferdítés... Utolértél aztán onnantol szevasz tavasz, nem tudtál mit csinálni! Etapok végén gyorsabb voltam szemmel láthatóan, kivétel az 1.ben. A replay-t meg ajánlom figyelmedbe, mer az a baj h elöbb leirod a véleményed, és nem a puszta igazságot! Meg nem tudom, h te honnan tudod milyen volt vezetni a kocsit...
Mi az h vágás miatt tarthattam meg? Egyszerüen az volt leirom h mindenki tudja: elfékeztem és éreztem h nem tudom bevenni+ féltem h ugy megyek rá a rázóra h megdob és pörgés, ezér átvágtam, néztem folyamatosan a kül.-t 5 tized volt, nem nyomtam teli gázt, csak annyit h ne veszitsek, de ne is hozzak, mer tudtam h egyböl letámadsz egy elfékezéses hibáért. Maradt utána 5 tized, most akkor miröl beszélünk? De ha nekem be van szólva, h vegyek vissza, te akkor a fölényeskedést fejezhetnéd be: a vágás miatt tarthattad csak meg ( a különbséget) Mer te akkora király vagy, hogy adnál ott 3 tizedet vagy mi? Többi körben ugyanugy mentünk át...
Részemrõl a téma lezárva, de ezentul ne csodálkozz, ha ugy megyek mint ti!
"Az igazi dicsõség térdre kényszerülni, és azután mégis felállni."
"Aki bedobja- jó játékos
aki mellédobja- még nem jó játékos
aki rá sem dobja- az nem játékos"
Szerkesztette: Balint Hammer - 2012.01.05 19:18
Amúgy nem védeni akarom Tusyt, de sztem úgy gondolta ezt a különbség tartás dolgot, hogyha nem engeded ki, hanem ráerõlteted a kanyarbejáratra akkor abban a kanyarban elbuksz jópár tizedet az elfékezés miatt. Ergo nem "bûnhõdtél" a hibád miatt hanem mintha tökéletes féktávot és kanyart vettél volna úgy mentek tovább a dolgok, miközben mégiscsak elrontottad azt a kanyart. Ezt csak azért írom, hogy legyen egy dolog amin nem vesztek össze
Akos írta:
Amúgy nem védeni akarom Tusyt, de sztem úgy gondolta ezt a különbség tartás dolgot, hogyha nem engeded ki, hanem ráerõlteted a kanyarbejáratra akkor abban a kanyarban elbuksz jópár tizedet az elfékezés miatt. Ergo nem "bûnhõdtél" a hibád miatt hanem mintha tökéletes féktávot és kanyart vettél volna úgy mentek tovább a dolgok, miközben mégiscsak elrontottad azt a kanyart. Ezt csak azért írom, hogy legyen egy dolog amin nem vesztek össze
Ott segítek ahol tudok. Am. Ne vitatkozzatok már, élvezzétek a versenyzést. Irigyellek titeket, 40 kört a 48ból úgy futottam hogy se elõttem se mögöttem 5 mpen belül senki nem volt. Unatkoztam, elzsibbadtam és 5. lettem. Irigylem a problémáitokat
Valaki ha tud segítsen már legyen szíves, hogy ezt miért írhatja ki
Már mindent csináltam, kitöröltem már az ezen felüli összes Hungaroring pályát is a Locations-bõl, és akkor is ezt csinálja, ha felmegyek szerverre
CiBa írta: Mivel már 10-re csökkent a liga létszáma a qualit nem érdemes külön tartani, így az mostantól mindig a verseny napján lesz fél 8-kor.
Továbbá a következõ versenytõl a versenytáv 50%, és lesznek 1-es szintû segítségek. (TC1, ABS1)
Mindjárt keresek valami Hungaroringet, remélem legalább a magyar nagydíjon többen leszünk és nem kell lemondani a közvetítést harmadszor is.
régen votl de reagálok
Versenytávot mér kellett csökkenteni? Nekem tetszik ha hossszú PLusz az nem csalogat embereket ha rövidebb egy táv, vagyis szeirntem mind1 lészám szempontjából.
Szerintem nem, én örülök hogy csökkent a versenytáv. Figyelj rövidebb versenytávval intenzívebbek, izgalmasabbak a versenyek, és kevesebb az idõ a hibázásra, kiesésre. A végére úgyis elfáradnak sokan én lankad a figyelmük. Ha meg sikerül célbaérni meg pontokat szerezni akkor továbbra is motiváltak maradnak és néhány futam után nem csökken felére a nevezõk száma.
Akos írta:
Szerintem nem, én örülök hogy csökkent a versenytáv. Figyelj rövidebb versenytávval intenzívebbek, izgalmasabbak a versenyek, és kevesebb az idõ a hibázásra, kiesésre. A végére úgyis elfáradnak sokan én lankad a figyelmük. Ha meg sikerül célbaérni meg pontokat szerezni akkor továbbra is motiváltak maradnak és néhány futam után nem csökken felére a nevezõk száma.
Viszont elég nehéz elõzni ezzel a moddal, és rövid versenytávnál taktikázni sem lehet úgy mint, azelõtt.
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]