jaja, tudom, de akkor is lehetne kreatívabb...simán megkérdezném a hoptosokat a helyében, lazán összerakunk neki olyan pályát, amitõl mindenkinek tátva marad a szája híd-alagút-keresztezõdés (lámpa nélkül természetesen)
Szerkesztette: balazsinho90 - 2011.10.29 11:11
Massa írta:
2002 ben már jobb volt heidfeldnél? vagy h került elé?
pedig akkor még tényleg sokat hibázott
am visszajöhetnének ezek a kocsik..
Nekem elggé mechanikai hiba szagú az a verda
Eddig úgy gondoltam, hogy direkt játszod meg a dolgot de nem
"Felipe! Let Nick pass immediately!" - Szóval ez azt jelenti hogy, Felipe! A hidraulika meghibásodása miatt ki kell állnod a versenybõl és elengedni Nicket.
"Elõttem a cél, és még 21 autó."
"Minden utcai pálya technikás, de nem mindegyik technikás pálya utcai."
"Az esetek 98%-ban igazam van. Kit érdekel az a maradék 3%?"
Eddig ha Vettel Abu Dhabiban nyujtott teljesítményét nézzük akkor Vettelnek kell nyernie, de remélem McLaren gyözelem lesz, méghozzá kettös.Ha nem akkor semmi baj majd jövöre leitattatom mumussal Newey-t és nem tud majd pontosan rajzolni
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Mert nem Newey tervezte, meg mert mint tegnap rájöttünk, szar a Ferrari.De egyébként legalább 5 percig nevettem a szabadedzés alatt amikor visszajátszották.Van szélcsatornájuk tehát kiprobálhatnák hogy hogyan hajlik(bár az meg korlátozott).Plusz ott van nekik a csütörtöki ellenörzés is, azon hogy mentek át?Mert még a Red Bull csak-csak de ez?És akkor ami szép a dologban hogy a mostanság használt szárnyak lesznek jövöre a kocsijukon, legalább is így tervezték.
Ha 2.-ik vagy akkor Te vagy az elsö aki veszít.
-Ayrton Senna-
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]