Március 11-én ismét WTCC, ismét szurkolhattok a Zengõ Motorsportnak, Michelisz Norbinak és a pénteken napvilágot látott hír szerint Wéber Gábornak is aki immáron a Zengõ csapat színeiben fog versenyezni.
A tippverseny és a bajnokság alapszabálya nem változott a múlt évhez képest:
- egy versenyhétvégén két futamot rendeznek
- szombaton van az idõmérõ edzés ami két etapból, a Q1-bõl és a Q2-bõl áll. A tippversenyen a Q1 gyõztesét az elsõ futam eredményeinél kell megadni, a Q2-t értelemszerûen a második futamnál
A pilóták nevei folyamatosan frissülnek, ezért érdemes többször megnézni hogy lett-e új pilóta a nevek között és arra is figyelni hogy indul-e a pilóta az aktuális versenyen, mert sok pilóta csak pár versenyen indul. A nevezési listát az adott hétvégékre befogom tenni a WTCC fórumba, ha kirakták az FIA oldalára.
A Forma 1 a WTCC futamot követõen, Március 18-án kezdõdik az Ausztráliai Melbourne-ben ahol újra összecsapnak a királykategória ászai. Idén a nagy visszatérõ Kimi Raikkönennel kiegészülve immáron hat világbajnok pilóta fog rajthoz állni, így garantált lesz az izgalom!
A tippverseny itt a megszokott módon megy, az elsõ 8 helyezettet és az idõmérõ gyõztesért kell megtippelni
A PC Guru, most kedvez az autószimulátor kedvelõknek, ugyanis a 2012 márciusi számhoz mellékletként két teljes szimulátor programot is kapunk. Nevezetesen a Race 07 és a GTR Evolutinon (Steames verziója) van a csomagban. Az újság ára 2000 Ft.
A Race 07-el tervezünk futni majd bajnokságot is és más formában már közel beszerezhetetlen az eredeti példány, úgyhogy, aki gondolja szánja rá az összeget.
Elkészült a Teszt szerver, a lobbyban megtaláljátok "HOPTO.HU - HUN SERVER" néven!
Négy futammal a szezon vége elõtt a BMW csapat akkora elõnyre tett szert, hogyha egyáltalán nem indul már, akkor is megnyerte a csapat bajnokságot! Gratulálunk!
Szerda este ismét WTCC futam a SimSportTV mûsorán a pörgõszájú/nyelvû/szemû/lábú/rugó Madhattal és a mi szenzációs operatõrünkkel Admirallal! 19.20-tól kövesd, az SSTV2-n!
2012. február hónap 7. estéjén lezárult egy szép korszak, befejezõdött a T1 BMW1 Challenge 2. sorozata. A dobogó 3 fokán a következõ pilóták osztoztak.
Kicsit késve csatlakozott hozzánk, de stabil pontszerzéseinek, és 2 második helyezésének köszönhetõen végül felért a dobogó legalsó fokára
A további eredményeket a bajnokság oldalán találhatjátok: ITT
Gratulálunk a dobogósoknak és minden induló pilótának az ADMIN TEAM nevében.
Jó pár hónapos nyúzás után a német vasak pihenõt kapnak, új autóinkért pedig átnézünk a Felkelõ Nap Országába. Elég nagy projektbe fogtam (magamhoz képest mindenképpen), így a VLN 2005-ös nagy rFactor modból mentettem ki a következõ versenygépeket.
Nade, milyen autók ezek? Jimbim31 készített egy kis bemutatót, köszönjük!
T1 HONDA S2000, az új bajnokság ahol minden szuperliszensz nélküli pilóta indulhat. Itt szerezhetitek meg a jogot a Golden F1/WTCC ligákban való indulásra. Sok sikert mindenkinek, vasárnap egy tesztfutammal kezdünk.
A harmadik helyen pedig Szotyi3 zárt 98 pontal, aki 1 futamgyõzelmet könyvelhet el.
Gratulálunk a dobogósoknak, és a bajnokságban szereplõ minden pilótának! A T2 szezonnal véget ért egy történet is.Ez volt az utolsó általam adminolt bajnokság,amely sokkal sikeresebb lett, mint amit reméltem tõle.A kezdeti K3,majd T2 szezonok alatt rengeteget változott a versenyzési morál,stílus,hozzáállás. A legfontosabb,hogy a továbbiakban is a FAIRPLAY szellemében csatázzatok. Sok sikert és eredményekben gazdag sportszerû versenyeket kívánok haflac, THE JEDI ADMIN Bikicsunáj!
Végre megérkezett az rFactor2, így megannyi külföldi liga után, mi is beindítjuk legelsõ rf2-es bajnokságunkat.
Bár a program még béta verzió, elõdjét már így is messze felülmúlja a technikai újításokkal. A modderek már gõzerõvel készítik a modokat, most már csak az ISI-nek kellene elõrukkolni néhány fontos frissítéssel.
Tisztában vagyok vele, hogy a fizetõssége és a gépigénye miatt sokaknak még nem elérhetõ a játék, de ennek ellenére úgy gondolom, annál jobb minél elõbb indul vele bajnokság. Õsszel, ha beindulnak vele a komolyabb bajnokságok is addigra szeretnénk a programot kiismerni, lehetõségeit maximálisan kiaknázni.
A bajnokság rendhagyó módon indul. Mivel még azt sem tudjuk, hány versenyzõre számíthatunk, így a bajnokság akkor fog elkezdõdni ha megvagyunk minimum 10-en.
Versenynaptárat készítettem ugyan, de az meglehetõsen képlékeny még, inkább tájékoztató jellegû.
10 fölötti létszámnál az SSTV az összes futamot élõben közvetíti.
Elsõ rf2-es bajnokságként, a könnyûsége miatt a Megane-ra esett a választás, de ha a Megane végetér és van elég jelentkezõ, azonnal indítunk egy WSR 3.5-ös bajnokságot is. Kezdõdjék hát a show, jó versenyt mindenkinek!
A január 8-ai Hopto találkozón az admin team több változás mellett döntött!
A T2 liga befejeztével megkezdõdik a hosszú-hosszú átállás az rFactor2-re.
Február 6-ától a 2-es karrierszint megszûnik, a ligafelállás pedig a következõképp módosul:
Az OW1 és a T1 megmarad, továbbra is ez a két liga lesz a belépõ szint, ezek felett lesznek a szuperliszenszköteles ligák, a WTCC és a GoldenF1 liga.
Aki jelenleg 2-es karrierszinten van az automatikusan szuperliszenszben részesül.
Az 1-es szinten tehát ezentúl szuperliszenszeket osztunk, amivel nem lehet 1-es szinten már indulni, de a megkezdett bajnokság még befejezhetõ.
Ezek mellett február közepén indul a Hopto liga elsõ rFactor2-es bajnoksága az rF2 Renault Megane liga.
Megfelelõ létszámnál, (10 fölött) a SIMSPORTTV az összes rf2 futamot közvetíti.
A TV-nél is lesznek változások, ezentúl a közvetítések fizetõsek lesznek, amit természetesen nem az admin team fog kifizetni, hanem a közvetítendõ bajnokság tagjai. Ez fejenként kb. 300 ft-ra jön ki, egy komplett bajnokság leközvetítéséért, ami nem egy nagy összeg, de arra talán jó lesz, hogy aki benevez egy közvetített bajnokságba az el is jár majd a versenyekre.
Tervbe volt, hogy az SSTV fizetõssége miatt, a Hopto is fizetõssé válik, de Vatanennek és Czo-nak (szervertulajdonosok és üzemeltetõk) köszönhetõen erre a lépésre nem volt szükség, legalábbis egyenlõre. Viszont a szerverek üzemeltetése elég sokba kerül, amit jelenleg az admin team támogat, de szeretnénk ha közületek is minél többen hozzá tudnának járulni a költségekhez.
Aki szeretné a ligát támogatni, vegye fel Vatanennel a kapcsolatot pü-ben. Nem kell itt sem nagy összegekre gondolni, hiszen nem keresni akarunk mi ezzel hanem kevesebbet bukni. Azért azt gondolom mindannyian tudjátok, hogy 6 szervert fenntartani nem kis költség, az 1 Gigás netrõl nem is beszélve. Támogatást fõleg a minimum 1 éve itt tartózkodó versenyzõktõl várunk, de természetesen minden segítségnek nagyon örülünk.
Amennyiben nem lesz megfelelõ támogatottság, a Hopto liga belátható idõn belül fizetõs lesz.
Visszatérve a ligákhoz, lesz tehát 1 nyílt és egy zártkasztnis liszensz liga állandóan változó pályákkal és modokkal, lesz egy Forma1-es és egy Túraautó világbajnokság, amik az élõ bajnokságok szimulátoros megfelelõi. Ezenfelül igény esetén újra szeretnénk beindítani egy gokartbajnokságot, nyárra a Golden befejeztével egy retro F1 bajnokságot és természetesen futni fog folyamatosan az rf2 szerver is amin elõször Megane, majd késõbb WSR 3.5-ös bajnokságot rendezünk. A modderek már gõzerõvel készítik az rf2 modokat, többek között az F1 2012-t is, ami valószínüleg a következõ Golden liga alapja lesz.
Nyárra tervbe van még a Race07 kipróbálása is, melyhez Pika mesterünk már el is készítette a logfeldolgozó programot.
Az admin teamben is történik 1-2 változás!
Közel másfél év után Haflac modmester, pályakészítõ és guru elhagyja az admin teamet, Carlosrol átveszi tõlem a Goldent, én pedig ezentúl csak az rf2-vel szeretnék foglalatoskodni.
A liszensz ligákat továbbra is Balazsinho és Thomas fogják a vállukon vinni, a WTCC pedig marad Plettnél.
Várjuk a jelentkezést az új szuperliszenszesektõl a Golden és WTCC ligákba. Az rF2 természetesen nem liszenszköteles, ott mindenki tiszta lappal indul.
Vatanen is várja jelentkezéseteket a támogatások miatt!
rF2 ligaoldal hamarosan!
Köszönöm a figyelmet, további sikeres versenyzést mindenkinek!
Ligánk meghívást kapott ismét a PSRL által szervezendõ Endurance kupára, ahol Magyarország legjobb ligáik mérhetik össze tudásukat! Ezzel kapcsolatban közlök néhány információt és felhívást!
- Kategóriánként 1 csapatot indíthat minden liga és minden csapat 2-3-4 fõs váltott versenyzõs (pilótacserés) futamot kell hogy fusson.
- Kategórián belül bármilyen autót választhatnak a csapatok!
- 6 órás versenytáv várható valószínûleg a tesztfutamhoz hasonlóan szombat délutáni kezdõ idõponttal!
FELHÍVÁS
Aki kedvet kapott hozzá hogy méltóképp képviselje ligánkat ezen a megmérettetésen, jelentkezzen pilótának ezen hír hozzászólásainál, nálam pü-ben illetve ts-en! A versenyzõk kiválasztása egyéni elbírálás útján illetve eddigi teljesítményük, megbízhatóságuk figyelembevételével fog történni!
Kérlek benneteket, vaktában, átgondoltság nélkül ne jelentkezzetek, töltsétek le a modot, próbáljátok ki az autókat, fussatok tesztidõket a szerveren, ez alapján mérlegeljétek indulási szándékotokat!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]