Az elõzetes idõpontegyeztetés alapján legtöbbeteknek a január 8. napja felelt meg ligatalálkozónak. A helyszín most nem a megszokott lesz. Az eddigi tapasztalatokat összevetve próbáltunk olyan helyszínt keresni, ahol nincsenek kötöttségek, így a választásunk a Gokartarénára esett.
Cím: 1221 Budapest, Anna u 4 A programról röviden: 11:30-kor gyülekezünk, akinek van kedve egybõl gokartozhat, vagy akár ehet pár falatot a pálya melletti büfében. A lényeg, hogy semmi kötöttség nincs, mindenki akkor és annyit gokartozik amennyit szeretne, a pálya nincs lefoglalva.
Ha valakinek további információra van szüksége az itt a hozzászólásokban kérdezhet és valamelyik admin válaszol.
Bõvebb információ a helyszínrõl ITT
A bajnokságot PEDRO nyerte, akinek bár a szezon során futam gyõzelmet nem sikerült elérnie, de kiegyensúlyozott és stabil versenyzésének köszönhetõen végül az élen végzett.
A második helyen FECA20 zárt, akinek 9 futam gyözelme kicsit sem elhanyagolható teljesítmény, annak ellenére sem, hogy négy nullázott futama sajnos megfosztotta öt a végsõ gyõzelemtõl.
A harmadik helyet pedig MROBI szerezte meg, aki bár menet közben csatlakozott a bajnoksághoz, de szimulátoros nem csekély múltja és korrekt hozzáállása hozzásegítette öt e dicséretes bemutatkozáshoz.
Gratulálunk az elért eredményekhez, a szezon során kiosztott liszenszekhez, és a bajnokságban résztvevõ minden pilótának! Mint megszokhattátok már, a szezonzáró hír most is az új bajnokság kezdetét is jelenti egyben! Az új OW1 új moddal, válogatott pályákon, azonos versenytávval, és továbbra is életben lévõ parcferme szabállyal veszi kezdetét, már a jövõ héten pénteken, a szokásos idõben megrendezett teszt futammal. Az új mod, a Reiza Studio által készített Formula 3-as mod, amely a készítõk publikációja szerint valós fizikai modell alapján készült, és a kimagasló vezetési élménynek köszönhetõen máris igen nagy elismerést vívott ki a szimulátoros berkekben.
A versenykörülményekrõl bõvebben olvashattok, a némileg ráncfelvarráson átesett LIGA OLDALON A bajnokságot ismét én(Thomas) igazgatom. Kérdéseitekkel, problémáitokkal keressetek TS-en, pü-ben vagy a bajnokság fórumában.
Nem is húzom tovább az idõt, induljon az új õrület, amely remélhetõleg legalább ugyanennyi tapasztalatot, izgalmat, illetve liszensz szerzést fog eredményezni, mint az elõzõ sorozat, és amelyet úgy hívnak mától, hogy OW1 FORMULA 3 REIZA !
Szerda este a T3 mezõnye újra rajthoz áll, idén utoljára! A portoi pálya sajnos nem volt alkalmas a futam megrendezésére, így hála Rizkének, aki átkonvertálta a Race07-es Marokkói pályát, Marokkóban lesz a futam.
Kövessétek a futamot az SSTV-n, szerdán 19.20-tól! Arpeeh és Madhat társaságában!
Este kezdetét veszi a T1 BMW1 Challenge második sorozata, a HOPTO LIGA egyik belépõ szintje, ahol az újonnan regisztrált, liszensz nélküli és K1-es pilóták szerepelnek. Itt alapozhatjátok meg HOPTO-s karrieretek, hogy továbbléphessetek a K2-es szintre.
Ugyanúgy, ahogy Vapoda tette, nem elfelejtve, hogy honnan indult. Fogadjátok sok szeretettel az elõzõ széria, általa készített összefoglaló videóját.
A tabella élén mrlaccy neve szerepel, aki meggyõzõ fölénnyel hódította el a T1 kupát. A 8 futam alatt, 123 pontot gyûjtött, számtalan dobogós helyezés, gyõzelmek, pole pozíciók és leggyorsabb körök birtokosa. Idõközben szuperliszenszet is kapott.
A második helyet Gabesz szerezte meg. Halványabb szezonkezdet után, rendkívül erõs második félidõt produkált és 88 pontig jutott. Megérdemelten állhat a virtuális dobogóra 1 futamgyõzelmével, 1 ezüstérmével és 2 harmadik helyezésével.
A harmadik helyen John zárt, nem sokkal lemaradva Gabesz-tõl, végül 2 pont választotta el õket a végsõ elszámolásnál. Õ is szerzett futamgyõzelmet, és háromszor hódította el az ezüst serleget.
Gratulálunk a dobogósoknak, és a bajnokságban szereplõ minden pilótának! A szezon végén K2-es szintre lépett: vapoda ésNorcs.
A bajnokság oldala - Végeredmény
Most pedig a jövõ kerül szóba. Mint már az OW1-es ligánál is bevezetésre került, a következõ T1 szezonban is csak liszensz nélküli és K1-es pilóták nevezhetnek a bajnokságba.
Úgy gondolom, sikeres szezont zártunk, még ha elõ is fordultak apróbb kellemetlenségek. Gratulálok a társaságnak, véleményem szerint rengeteget fejlõdött a T1-es kategória, legalábbis ezt tapasztaltam pár hónapos munkám során.
Többségében pozitív visszajelzés érkezett a modot illetõen is, így nincs más hátra, minthogy folytassuk a hagyományokat, és ezekkel az autókkal is fussunk még egy szezont.
Sikeres versenyzést, fair és izgalmas csatákat kíván az Admin Team és Jimbim31 jóvoltából egy kis kedvcsináló videót is láthattok, fogadjátok sok szeretettel. Hajrá!
Ma este Montrealban folytatódik a Golden F1 liga. A szezon egyik leggyorsabb pályáján izgalmas csaták várhatók és az is kiderül, hányan csattanak az enyhén bugos "bajnokok falán". :)
A verseny 56 körös lesz, ám a Pirelli rosszul megválasztott keverékeinek köszönhetõen nem lesz hiány boxkiállásban.
A futamon csak a lágy és szuperlágy keverékek használhatók, melyek között a különbség 1-1,5 mp közé tehetõ. Várhatóan a 3-4 boxkiállás lesz a kifizetõdõ, de majd meglátjuk ki találja el legjobban a taktikát.
Izgalmakban tehát nem lesz hiány, gyertek és nézzétek a futamot 19:50-tõl élõben a simsport TV-n. A felejthetetlen élményt a Madhat és Mumus sztárkommentátor páros biztosítja!
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]