Véget ért a T3 Ferrari 458-as bajnoksága amely eredetileg 15 futamos lett volna, ám a nyárnak köszönhetõen lecsappant a létszám, így csak 11 futamot futottunk. A futamokat a FéknyomonlineTV élõben közvetítette - persze amikor nem volt technikai probléma :) - és ezúton is köszönjük nekik. Illetve köszönjük az FTV-s kommentátoroknak és Madhatnek! Az eredmény:
Szombaton véget ér a T3 bajnokság Ferrari 458-as, rövidített szezonja. A bajnokság még nyílt, nagy harc megy az elsõ helyért Carlosrol és Vela között, de még nem zárult le a dobogó legalsó fokáért sem a harc!
Nézzétek meg a végsõ összecsapást a FéknyomonlineTV2-n, szombaton 18 órától!
A bajnokság a véghajrához érkezett, még teljesen nyílt a bajnokság. Kivételesen csütörtökre került a rövidített bajnokság 10., utolsó elõtti versenye a szombaton tartandó PSRL Endurance miatt.
Kommentátor a tervek szerinte Madhat és Beschenbacher Kornél lesz, akiket jó szokásához híven Admiral fog segíteni a közvetítés lebonyolításában.
Mindenkit várunk a FéknyomonlineTV 2-es csatornájára!
Ma este ismét száguldozunk, a helyszín ezúttal a fantasztikus vonalvezetésû klasszikus forma1-es Belga versenypálya: Spa-Francorchamps!
Itt található a világ egyik leghíresebb és versenyzõk által lekedveltebb kanyarja, az Eau Rouge.
Biztonságos és jó versenyzést estére minden pilótának!
A nézõket és a versenyzõket Madhat és Arpeeh várja a FéknyomOnline TV-n 19.00 órától!
A következõ versenyzõket értékelték úgy az Adminisztrátorok, hogy a Hopto szellemiségének megfelõen és fair módon versenyeznek, ezért Szuperliszensz -ben részesülnek:
A megkezdett bajnokságok a nevezéskori szinten befejezhetõek. Azaz az OW1 és a T1 bajnokságok végig játszhatóak, immáron jelentkezhettek T3, OW3, Golden ligákba és az OW2 és T2 bajnokságokban is kipróbálhatjátok magatokat friss szuperliszensz várományos és veterán szuperliszenszes pilóták között is!
Gratulálunk és további sikereket!
Elérkeztünk a bajnokság második félidejéhez, aktuális egy rövid értékelõ az eddigi szezonról. Adminként és versenyzõként is úgy gondolom sikeres versenyeket futottunk, hiszen a bajnoki cím sorsa még teljesen nyílt: 5-6 pilóta pályázik rá reálisan.
Pozitívum továbbá, hogy rengeteg elõzés történt és voltak szép FAIR küzdelmek szinte az összes versenyen, amit a TV adásban Madhat és Arpeeh nagyszerûen leközvetített.
Negatívum, hogy többször elõfordult szerverlagg hivatalos versenyeseményen közvetítés alatt, azóta rájöttünk a hibára és kijavítottuk. Sajnálatos viszont, hogy néhány pilóta nincs tisztában a szabályokkal, veszélyezteti saját és más pilóták versenyeit, ezt a BT nem tolerálja és következetesen jár el az esetekben - mint ahogyan a soron következõ bt hír is tanúsítja!
Felhívom a figyelmet arra, hogy
-óvjátok meg az eseteket, mert a BT csak így tud korrekt, teljesebb körû döntést hozni!
-rajtgyakorlatokat végzünk a szerveren 18.45-tõl, jelenjetek meg rajta saját érdeketekben is!
-a mai Hockenheim versenyen is TILOS szélesíteni, vágni; További infóért kattintsatok a fenti képre!
-aki foglalt autót és nem indul versenyeken, az autófoglalását elveszítheti és szuperliszenszének lehetõségét késlelteti!
A nézõket és a versenyzõket Madhat várja a FéknyomOnline TV-n 19.00 órától!
Véget ért a 2011 évi nyári rally bajnokságunk. 4 ország 4-4 szakaszán kellett összemérni tudásukat a versenyzõknek egy hónap alatt. A végeredmény pedig:
I. helyezett: A bajnokság aranyérmese nagy küzdelemben Carlosrol lett 308.8 ponttal, 8 szakaszgyõzelemmel. Az utolsó svájci szakaszokon döntötte végleg maga felé a mérleget, ahol minden szakaszon a leggyorsabb volt.
II. helyezett: A második helyezést néhány ponttal lemaradva Gazso zsebelhette be, aki 305.6 pontot gyûjtött a 16 szakaszon, amibõl 4et sikerült megnyernie.
A hétvégén World Series by Renault rendezvény lesz a Hungaroringen.
A belépés idén is ingyenes, a látvány idén is felülmúlhatatlan lesz. Többek között lesz Lotus Renault F1-es bemutató, Renault Truck bemutató (kigyúrt kamionok), és nem utolsó sorban 4 nemzetközi széria is részt vesz a rendezvényen. Ezek teljesítmény sorrendben a következõk: Clio Cup, Megane Trophy, a Formula Renault 2.0 (Hopto-s berkekben elég ismerõs széria:)) és a csúcskategória a Formula Renault 3.5-ös géposztály, mely alig 10 másodperccel lassabb az F1-nél, hangban pedig felül is múlja azt.
Vasárnap (3-án) megyünk páran a Hopto tagok közül, aki teheti és van kedve jöjjön el.
A programok 9:00-kor kezdõdnek, rögtön egy Formula Renault 2.0 qualifikációval, köztük Ifj. Carlos Sainz-al.
További programok részletesebben itt találhatók.
Meghívók a helyszínen is igényelhetõk, ill. letölthetõk itt.
Aki szeretne jönni és találkozni velünk, a hozzászólásoknál jelezze! Várhatóan 9 órára érkezünk és a Gold4 középsõ feljárójánál találkozunk.
A T3-as pilóták a természeti katasztrófával sújtott Japánba utaznak, de szerencsére már minden a legnagyobb rendben, így semmi akadálya hogy a mezõny Fujiba látogasson! A versenyt a TV a 2-es csatornáján fogja adni 18.00-tól!
Az operatõrünk Admiral és a kommentátorunk a múlt héten bemutatkozott ironer lesz.
A hétvégén Melbourneben startol a Forma1 2016-os világbajnokságának rekord hosszúra nyúló versenysorozata, tehát itt az idõ, hogy szokásainkhoz híven mi is útjára indítsuk az aktuális F1-es tippversenyünket. A tippeket EZEN a linken lehet leadni-módosítani, természetesen mint eddig is, legkésõbb az idõmérõ megkezdésének idõpontjáig. A pontozás a szokásos módon zajlik, azaz az Idõmérõ gyõztesének eltalálása 1 pont, futam gyõztes 4 pont, helyezés eltalálása 3 pont, és ha a tippelt versenyzõ a legjobb 8ban van, de nem azon a helyen végzett, amire tippeltél 1 pont jár.
Lássuk tehát, vajon sikerül-e idén letolni a trónjáról a tipp királyt, ehhez sok sikert, és jó szórakozást kíván az AT! Hajrá!
Ma találtam egy könyvet a fészerben, utána pedig rögtön rákerestem az interneten, hogy van-e fent valami verzió (mert gondoltam érdekel benneteket), mert ha nincs akkor beszkenneltem volna...
Heti 2-3 verseny nektek elég kikapcsolódás a szünet alatt?
Szerintem sokan játszotok az rFactoron kívül FPS/RTS/MMO vagy egyéb szörnyûségekkel is és ha már egy közösséghez tartozunk, ideje kipróbálni, milyen együtt a nyúlon túl.
A közös játékhoz szerintem elengedhetetlen kellék a TeamSpeak, csak hogy ne a chaten pattogjon az ujjunk, meg persze adott helyzetben sokkal hatékonyabb a csapatmunka.
Ezt a Vezetõség (Pikador és VATANEN) biztosítják is nekünk, már csak játékot és szervert kell találni, utóbbihoz nagy segítség az Xfire , ahol könnyen meg is találjuk egymást, ha csatlakoztok a hopto.hu közösséghez, amelyet az alábbi linken tehettek meg.
Most pedig jöjjön néhány játék amivel sikerült már nem kevés órát eltöltenem, a teljesség igénye nélkül,
Call of Duty 2,4; TrackMania; Fifa11; America\'s Army(3); Stronghold Crusader; SWAT4; Crysis Wars; rFactor
Ötleteket írjatok nyugodtan, kérdezni lehet, de úgysem tudok válaszolni, mert mikor hozzászólsz én még álmodom.
A következõ dolgokat azért írom le, mert nem ép tiszta körülmények között folytak a dolgaim az elmúlt pár héten.
Nem rég találkozhattatok egy Deathpjincess nevû taggal aki történetesen az én húgom és az elsõ T1-es szereplésén úgy tûnt nagyon jól megy.
Az igazság az, hogy egyedül nem lenne képes olyan köröket menni mint amiket láttatok. Ez azért volt mert egész tesztelési ideje alatt, illetve egész verseny alatt ott ültem mellette és segítettem neki! Nem keveset, ezért lehetett 4. mind2 futamon.
Azóta, hogy megmondtam neki, hogy ez nem fog így mûködni, hogy belenyúlok a vezetésébe már nem tesztel olyan sokat, és amit tesztelt azt is láthattátok, hogy tényleg nem valami gyors és el is ment a kedve az egésztõl.
Ezúton szeretnék elnézést kérni MINDEN pilótától akikkel versenyzõi kapcsolatba került és esetleg hátrébb végzett a versenyeken mint kellett volna, remélem az eredmény törölve lesz mert így fair.
Amit csináltam az gusztustalan és meg is érdemelném, hogy kirúgjanak, bár nagyon nem szívesen válnék el a csapattól.
Igazából bevallva, konkrétan majdnem hogy én vezettem az autót. Ezt a BT ki is szúrta, és szóltak.
És az ok is ez, hogy én ezt most ide kiírtam.
Köszönöm, és még egyszer bocsánat mindenkitõl!!
Finger
Sziasztok!
A Porsche bajnokság második felében, mivel szépen hoztam az eredményeket, így sikerült új szponzort és autót találni a következõ versenyszezonra. Nagyon örülök, mert már-már példaképnek számító Hans Dahlback lesz a fõ támogató, ez azért is különleges, mert csak Audi, VW, Porsche (innen az ismeretség) tuninggal foglalkozik. (Megjegyzem: brutálisan jól)
Dahlback Racing színeiben indulok egy Ferrari márka kupán. (a festést rám bízták)
Nagyon sok koncepció volt a fejemben, milyen legyen a Ferrari festése. Sokat változott a munka elõrehaladtával mindez. Egy barátom jelentõs segítsége nélkül nem készült volna el. Én a szellemi atyja voltam, Õ pedig a kivitelezõje. Sajnos sürgetett az idõ minket, és nem készültünk el teljesen, de a támogatónak így is tetszett (nekem is) így már nem lesz változtatva az autón.
Nos, íme az eredmény, amit videó formájában láthattok: YouTube video
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]